משפחת שאול: "גנץ ויעלון נכשלו, בני נחטף והם לא עשו כלום"

אמו של אורון שאול שגופתו מוחזקת בידי חמאס תקפה את ראש הממשלה וכן את שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר, שמתכוונים להתמודד בבחירות הקרובות במפלגות עצמאיות. "שמענו על מפלגת 'חוסן לישראל' - איזה חוסן? הכנסת כוח קרקעי בצורה מרושלת"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

זהבה שאול, אמו של החייל אורון שאול שנפל במבצע "צוק איתן" וגופתו מוחזקת בידי חמאס, יצאה הערב (חמישי) במתקפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון לשעבר משה יעלון – וכן הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, שרשם היום את מפלגתו "חוסן ישראל". באירוע לציון 25 שנה להולדתו של אורון בפוריה עילית, היישוב שבו גדל, אמרה האם כי גנץ "לא עשה את העבודה".

"הוא לא עשה את העבודה. ואם הוא עשה את העבודה שהוא עשה – זה כישלון אחד גדול", המשיכה זהבה. "גם הוא וגם בוגי יעלון. שניהם היו בתקופה שאורון נחטף ולא עשו כלום. הם לא היו צריכים להפסיק את 'צוק איתן' עד שהיו מחזירים את אורון ואת הדר ואת השבויים האחרים. למה לא עשיתם את זה? ממה פחדתם? ועכשיו אתם רוצים ללכת לממשלה. על מה? 'חוסן' הוא קורא לעצמו". על נתניהו אמרה: "שראש הממשלה יתעורר מהשינה שלו, הוא ישן בעמידה. הוא דואג לכסא שלו".

כמו כן, טענה שאול כי היא מאמינה שבנה עדיין חי. "יש לנו הרבה סיבות להאמין בזה. ראש הממשלה תגיד לי למה אני צריכה לפנות לבג"ץ כדי לקבל מידע על הבן שלי. אתם מסתירים ממני מידע, ככל שתסתירו, כך אני בטוחה יותר שאורון בחיים כשאתם טוענים שלא, תוכיחו שהוא לא! אני כואבת, חור גדול בלב, החור גדל מיום ליום", אמרה והוסיפה: "יש לך ראש הממשלה, עוד 3 חודשים עד הבחירות אני דורשת שעד אז תעשה מעשה, עסקה או הסדרה, תחזיר לי את אורון".

דודו של אורון שאול, איתן אליהו, תוקף את הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ על מפלגתו החדשה ועל תפקודו במהלך מבצע צוק איתן, בו נפל אורון שאול בשבי. "שמעתי היום על מפלגה חדשה: 'חוסן לישראל'. אני פונה אלייך, בני גנץ – על איזה חוסן אתה מדבר? אתה ניהלת את צוק איתן – מה יצא לנו מצוק איתן? גם את יכולת ההרתעה איבדנו. הכנסת כוח קרקעי בצורה מרושלת." אליהו ביקר גם את ראש הממשלה נתניהו: "ראש הממשלה, אני לא צריך את ההבטחות שלך כי זה ברור שאתה צריך להחזיר חיילים שיצאו למלחמה – אחרת אין לך זכות להוציא חיילים למלחמה".

יגאל נמימי, אחיה של זהבה, אמר: "4 שנים וחצי, 120 חברי כנסת וראש ממשלה אחד בראשם לא הצליחו להחזיר את אורון. שאילתא אחת בכנסת לא שמענו על השבויים והנעדרים. אנחנו כואבים, עצובים, מתייסרים אבל היום גם כועסים המערכת המדינית. אנחנו נבוא חשבון עם כל אלה ששלחו את אורון, ובראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון בוגי יעלון והרמטכ"ל בני גנץ. אנחנו רוצים תשובות לשאלות שאלנו. היום זה אנחנו, אבל מלחמות ישראל לא תמו וחס וחלילה מחר זה כל בית בישראל".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture