Yonatan Sindel/Flash90

גבאי לנתניהו: "עזוב אותך מעדי מדינה, בוא נעשה עימות על הדברים האמיתיים"

בנוסף לתגובה הלקונית שצולמה עוד לפני שידע על מה נתניהו ידבר, יו"ר מפלגת העבודה פרסם תגובה נוספת בה הזמין את נתניהו לעימות בחירות • יאיר לפיד שהותקף בהצהרה לא הגיב, אך חבר מפלגתו תקף: ״ההר לא הוליד אפילו מיקי מאוס"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

זמן קצר אחרי נאומו של ראש הממשלה הערב (שני), באופוזיציה מיהרו לתקוף את הצהרת נתניהו, שאותה הגדיר כהצהרה דרמטית, ואת דרישתו לעימות עם עדי המדינה בתיקי החקירה נגדו. גם ממפלגתו של בני גנץ, חוסן לישראל, נמסרה תגובה: "הגיע הזמן למנהיגות העוסקת באזרחי המדינה ולא בעצמה".

יו"ר העבודה, אבי גבאי אמר בתגובה כי "במדינה נורמלית ראש ממשלה לא מתנהג ככה. במדינה נורמלית, ראש הממשלה לא תוקף את רשויות החוק. במקום לעסוק בבטחון של תושבי הדרום, ביוקר המחייה, או במערכת הבריאות שקורסת, נתניהו עסוק בלהציל את עצמו מהחקירות".

גבאי פנה לעמיתיו, "לפיד וגנץ, אתם אנשים טובים, ראיתם הערב את נתניהו שוב תוקף בפראות את רשויות החוק. אני אומר לכם כאן: אסור לנו להיות שותפים לזה. הערב, יותר מתמיד, הגיע הזמן שתודיעו שבשום מקרה לא תהיו שותפים של נתניהו. מדינת ישראל צריכה דרך אחרת, דרך של שינוי אנחנו צריכים לחזור להיות שוב מדינה נורמלית".


"נתניהו עסוק בלהציל את עצמו מהחקירות". צפו בתגובה הראשונה של גבאי

בנוסף לתגובה שצולמה עוד לפני הצהרה נתניהו ופורסמה במהלכה, גבאי צילם תגובה נוספת בה אמר כי, "נתניהו – במדינה נורמלית, ראש ממשלה שלושה חודשים לפני בחירות מתכונן לעימות נגד המתמודדים נגדו על הנושאים האמיתיים: על בריאות, בוא נדבר על איך אנחנו מצילים את מערכת הבריאות הקורסת שלנו. על דיור, איך מורידים באמת את מחירי הדיור, איך הופכים את המדינה הזאת למדינה שיש בה דיור להשכרה במחירים סבירים. בוא נעשה עימות על הדברים האמיתיים, עזוב אותך מעדי מדינה". 


"עזוב אותך מעדי מדינה": צפו בתגובה השנייה של גבאי.

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, שהותקף במהלך הנאום לא הגיב, לטענה כי, "איך לא חוקרים את יאיר לפיד, שנפגש עשרות פעמים עם נוני מוזס בדירת מסתור בסביון, אחר כך מחק את תיעוד הפגישות הללו, ודאג שכל סיעתו תצביע בעד החוק של נוני, לסגור את העיתון "ישראל היום", וקיבל ממנו תקשורת אוהדת ומלטפת?", דברי נתניהו.

חבר סיעתו, ח״כ עפר שלח, יו״ר סיעת יש עתיד, אמר כי, ״ההר לא הוליד אפילו מיקי מאוס. ראש ממשלה לחוץ, שיודע שיום הדין שלו מתקרב, החרים את זמן החדשות לטובת נאום בחירות גרוע. הכל, מהביטחון ועד לדרמה מזוייפת, כשר אצל נתניהו כדי לברוח מגורלו הבלתי נמנע, בקלפי ובבית המשפט״.

"ראש הממשלה אינו כשיר עוד למלא את תפקידו", מסרה יו"ר האופוזיציה ח"כ שלי יחימוביץ. "צפינו בנאום בחירות ציני ועלוב, של מי שמנסה בכל כוחו להימלט מהדין. ובכוונתי לפנות לוועדת הבחירות המרכזית למנוע הישנות של מחזה זה. זו התערבות גסה ובוטה של נתניהו בהליך המשפטי שלו, תוך יצירת דרמה מזויפת מלא כלום, והשתלטות על זמן המסך כאחרון הדיקטטורים".

יו״ר מפלגת התנועה ציפי לבני אמרה כי זה ״עוד נסיון שקוף לדחות עשיית צדק בישראל במתקפה קורבנית והיסטרית על גורמי אכיפת החוק לצרכים אישיים. נותנת גיבוי מלא לפרקליטות המדינה והיועץ המשפטי לממשלה. במקום לצפות במופעי נתניהו – צריך להילחם כדי להציל את ישראל מידי נתניהו.״

יו״ר מרצ, ח״כ תמר זנדברג: ״על הצהרה ״דרמטית״ כזאת באמת אפשר להגיד ‘אין כלום כי לא היה כלום’. הדבר הדרמטי היחיד שהיה פה זה ראש ממשלה שממשיך לכהן תחת המלצה של שלושה תיקי שוחד. עד שנתניהו לא מתפטר זאת תעמולת בחירות שלא ראויה לשידור״.

יו״ר סיעת התנועה יואל חסון: ״יש לנו ראש ממשלה דרמטי במקום שיהיה לנו ראש ממשלה אחראי, מסתבר שנתניהו ייקח איתו את הכיסא הביתה לפניי שהוא בכלל יחשוב על להתפטר. כתב האישום מחכה בסיבוב ורק הוא מסרב לראותו. לישראל מגיע ראש ממשלה ישר, מתניעים למהפך – בחירות 2019״.

ח"כ איתן כבל, 'העבודה': "נתניהו הפך לטרול המקצועי והמיומן ביותר בישראל. פעם זו דרמה בלבנון ושבועיים אח״כ מכריז על בחירות והערב עם מופע מביך. ביבי, יש אנשים שלא נעמדים דום לכל גחמה שלך ותפקידם לשמור על החברה הישראלית מפני שחיתות, אז במקום לנסות לנהל את המשפט נגדך בפריים טיים תתרכז בהכנת קו ההגנה למשפט שלך".

מי שיצאתה להגנתו של נתניהו היא שרת התרבות והספורט מירי רגב שמיהרה להתייחס לנאום ראש הממשלה. "לא בכל יום שומעים על נחקרים שמבקשים לקיים עימות עם עדי מדינה וזוכים לסירוב", אמרה. "אם ראש הממשלה טוען כי הוא מוכן לעימות מול כל עד מדינה והמשטרה מסרבת, זה רק מעיד עשרות מונים שהחוקרים אולי לא באמת חפצים באמת, אלא דבקים בגרסה שנוחה להם". עוד הוסיפה, "מיום ליום מגלים עוד יותר עד כמה הצדק לא מצוי בתיקי החקירה נגד ראש הממשלה. אני מחזקת את ראש הממשלה ומאמינה בחפותו. לא יעזור ללהקת 'רק לא ביבי'".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מר גבאי . אתה איש קטן והזוי .. תתוודה תחזור בתשובה יש לך סיכוי ..

טיפש שכמותו, מעביר את הנושא לפס לא עניני בכלל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture