Gili Yaari/FLASH90

רגב: "אם נתניהו לא ייבחר, מחנה הימין לא ימשיך להיות בשלטון"

שרת התרבות והספורט: "אני מכירה את ראש הממשלה, הוא ממש לא עמד להתפטר". לדבריה, "מנסים לדחוס הליך השימוע שלוקח 18 חודשים ל-18 ימים". על גבאי: "הביצה שהתחפשה", על בני גנץ: "חתול בשק", לבני: "מה עשתה חוץ מלעבור ממפלגה למפלגה"

שרת התרבות והספורט מירי רגב, התייחסה הבוקר בראיון ל'103FM' לטענתו של נתניהו כי ברשויות אכיפת החוק סרבו לאפשר לו לערוך עימות בינו ובין עדי המדינה בתיקיו: "אני מכירה את ראש הממשלה, הוא ממש לא עמד להתפטר. ראש הממשלה דיבר מעומק הלב. אני מכבדת את היועץ המשפטי לממשלה ומכירה אותו עוד מתקופת השירות הצבאי שלי, אני חושבת שהוא אדם הגון וישר. מנגד, נוצר כאן מצב שהוא לא הוגן, נתניהו רוצה צדק, ראש הממשלה ציין אתמול שהצד שלו לא יבוא לידי ביטוי עד בחירות. לכן הוא מוכן להתעמת מול כל עד מדינה אפילו בשידור חי כדי להוכיח את חפותו. הוא מאמין שהוא לא עשה שום דבר רע".

לדבריה, "מנסים לדחוס הליך השימוע שלוקח 18 חודשים ל-18 ימים. אם היועץ המשפטי הממשלה חושב שהוא חייב לעשות את זה עכשיו למרות שזה לא תקין ושזה חוסר צדק אז שייתן לשימוע להסתיים לפני הבחירות". רגב דחתה את הטענה כי נתניהו הקדים את הבחירות בגלל החקירות. "את יודעת שראש הממשלה, בניגוד להמלצתי וחברי לסיעה, ניסה למשוך את הקואליציה עד אוקטובר. לצערנו אי אפשר היה להתנהל בקואליציית 61. ראינו מה קרה עם חוק הגיוס".

רגב הגיבה גם להודעות הפוליטיקאים אמש שתקפו את נתניהו, "אלו שלא מצליחים להפיל אותו בקלפי ומנסים לעשות זאת דרך כותרות העיתונים. גבאי – הביצה שהתחפשה. הרס את מפלגת העבודה והמחנה הציוני, פרס ורבין מתהפכים בקברם כשהם רואים מה קרה למפלגה. בני גנץ מדבר על ממלכתיות? הוא רק לאחורה הודה שאני צדקתי למרות שתקפו אותי כי הוא היה חסר אחריות בנאום הכלניות שלו. בני גנץ – חתול בשק".

עוד תקפה את גנץ, "יש לי כבוד לכל אחד אך כשהוא בא ואומר שהוא רוצה להתמודד לראשות הממשלה, שיבוא וישחק בכללים הדמוקרטיים. מי אתה בני גנץ? מה העמדות שלך?". על שלי יחימוביץ וציפי לבני אמרה כי, "את מי זה מעניין האמירות שלהן? מה עשתה ציפי לבני חוץ מאשר לעבור ממפלגה למפלגה, שלי יחימוביץ' לא הצליחה בתוך המפלגה שלה עצמה. אלו מנהיגים שיכולים להוביל את הציבור?". לדבריה, "רק נתניהו היום יכול לעמוד מול כל האתגרים הביטחוניים, הלאומיים והכלכליים ולהוביל את מדינת ישראל".

על הצהרת כחלון לא ישב אם נתניהו אמרה כי, "כחלון כבר אמר בעבר X ועשה Y. בסופו של דבר יהיו בחירות בהליך דמוקרטי והציבור ייקבע. הליכוד בעזרת השם ייבחר כמפלגה הגדולה שם העם. אף אחד לא מדבר על היום שאחרי נתניהו, כולנו מכבדים אותו, מעריכים אותו ומבינים שאם הוא לא ייבחר מחנה הימין לא ימשיך להיות בשלטון. לא סתם יאיר לפיד שמח כל כך על הפיצול בימין. הימין יישאר בשלטון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

להפיל את הממשלה
הכל למען תושבי הדרום וביטחונם
כל הכבוד!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו