אימון של חיילי נצח יהודה (למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה) צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90

גינויים מימין ומשמאל: "חיילי צה"ל הם חיות אדם"

מגישת חדשות בכירה התייחס לחיילי נצח יהודה המשרתים ביו"ש ואמרה כי, "שולחים את הילדים לצבא, לשטחים, ומקבלים אותם חיות אדם. זו התוצאה של הכיבוש". ראש הממשלה גינה, בימין החדש דורשים לפתוח בחקירה ובשמאל הקיצוני מגבים

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

גינויים מכל רחבי הקשת הפוליטית לדברים שאמרה הערב מגישת 'חדשות 13' אשרת קוטלר כי, "שולחים את הילדים לצבא, לשטחים, ומקבלים אותם חיות אדם. זו התוצאה של הכיבוש". הדברים נאמרו בהתייחסות לכתבה שעסקה בחיילי גדוד 'נצח יהודה', ששני חבריהם נרצחו בצומת גבעת אסף, וחשודים כי הכו פלסטינים במהלך מבצע מעצרים אחרי הרצח.

בתום השידור חזרה המגישה על טענתה ואמרה כי, "אני מבקשת להדגיש ושתבינו, ילדי שלי וגם חבריהם, כולם לוחמים קרביים בשטחים כבר הרבה שנים, גם חברי. הביקורת שלי הופנתה אך ורק כלפי אותם חיילים שהשליטה שלנו על הפלסטינים בשטחים הביאה אותם לפגוע בחפים מפשע". מחדשות 13 נמסר: "אושרת קוטלר היא עיתונאית דעתנית, שמביעה את דעותיה מעת לעת, כמו גם עיתונאים אחרים במערכת שמחזיקים בדעות אחרות. אושרת הביעה את דעתה האישית בלבד".

הורי הלוחמים החשודים בהתעללות בעצורים פלסטינים מסרו בתגובה לדבריה של קוטלר כי, "האירוע שבגינו הם נעצרו רק התחיל להתברר כעת וכבר עולות בו שאלות נוקבות שבראשן מדוע היה צריך להטיל עליהם משימה כה רגישה ומיותרת, מדוע לא קיבלו סיוע נפשי הולם לאחר הטראומה הקשה שחוו ומדוע למה לא הוכנו כראוי להובלת מחבלים שהיו מעורבים ברצח חבריהם". עוד הוסיפו הורי הלוחמים כי קוטלר שישנה טוב ובטוח בלילות בגלל הבנים שלהם, בחרה לחרוץ את דינם ללא משפט ומתבססת, בין היתר, על מצג שווא שמנסה לבנות התביעה הצבאית שמאז שנודע על האירוע.

ראש הממשלה נתניהו גינה את דבריה של המגישה, "אני גאה בחיילי צה״ל ואוהב אותם מאוד. דבריה של אושרת קוטלר ראויים לכל גינוי". בימין החדש הלכו צעד נוסף ומסרו כי, "בעקבות דבריה המקוממים והמסיתים של מגישת החדשות אושרת קוטלר כנגד חיילי צה״ל, תפנה מפלגת 'הימין החדש' מחר ליועץ המשפטי לממשלה, ד״ר אביחי מנדלבליט, בבקשה להעמידה לדין על פי סעיף 4 לחוק איסור לשון הרע".

שר החינוך ויו״ר המפלגה, נפתלי בנט מסר כי: ״חיילי צה"ל מוסרים את נפשם כדי שכולנו, גם אושרת קוטלר, נוכל לישון בשקט. ״חיות אדם״ הם המחבלים שרוצחים ילדים במיטתם, נערה שהולכת לטיול או משפחה שלמה שנוסעת בכביש. חיילי צה"ל הם הילדים שלנו והעוצמה שלנו. דבריה של קוטלר הם פגיעה בשמם הטוב של חיילי צה״ל הגיבורים והוצאת דיבתם״.

 

צה"ל הגיש כתב אישום נגד חיילים שהכו סייעני טרור

 

הרב רפי פרץ, יו"ר הבית היהודי, הגיב "כמי שהקדיש שנים רבות בצה"ל וליווה יום יום את טובי בניה של מדינת ישראל בצה"ל על כל יחידותיו אני דורש מהגברת אושרת קוטלר להתנצל על דבריה המבישים. חיילי צה"ל הם מיטב בניה של מדינת ישראל, ציוניים אמיתיים. חוד החנית העומדים להגנת כל עם ישראל ומסכנים את חייהם בכל רגע כדי שכולנו כולל אושרת קוטלר נוכל לחיות במדינה הזאת". יו"R האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ בחר להגיב בהומור וכתב, "אושרת יקרה, מבין שאת עדיין בונה על שיריון אצל אחמד טיבי".

השר וחבר הקבינט, אלוף (במיל׳),יואב גלנט: "אנו גאים בחיילי צה״ל ובאופן המרשים והמופתי בו הם מבצעים את משימותיהם.‬ חיילי צה״ל הם כלי המגן המקנה חיים לאזרחי ישראל. הם הבנים והבנות שלנו, האחים והאחיות שלנו. ‫אושרת קוטלר – את יכולה לשבת באולפן ולהשמיץ את חיילי צה״ל, הם מגינים עלייך בכל מקרה.‬ ממליץ לך להתנצל בהקדם".

משה (בוגי) יעלון, יו״ר תל״ם, מפלגת חוסן לישראל-תל"ם: "צבא ההגנה לישראל – כשמו, כן הוא! הפעלת כוח צבאי היא כורח בל יגונה, לנוכח האיום עלינו מאיראן ועד ליהודה ושומרון. כל מי שחי בארצנו, צריך להכיר תודה לצה״ל וחייליו, על הקרבתם, שמאפשרת לנו לחיות".

יו״ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין בתגובה לדבריה של אושרת קוטלר הערב: "‫שולחים את הילדים לצבא ומקבלים אותם ערכיים, מוסריים ופטריוטים עוד יותר מששלחנו אותם. זה הייחוד של הצבא שלנו, ואין לזה אח ורע בשום צבא אחר. כך היה וכך יהיה".

ח"כ יעקב מרגי, שס, "אושרת קוטלר חייבת להתנצל מיידית. אמירה קשה שפוגעת בחיילי צהל המסורים, האיכותיים והמוסריים בזמן שהיא מסיתה נגדם הם יושבים בעמדות קפואות בחושך מדירים שינה מעיניהם להציל אותה ואת משפחתה משחיטה ומאונס של מחבל רצחני".

ניר ברקת אמר כי, "חיילי צה״ל הם המוסריים והמקצועיים ביותר בעולם. ראיתי זאת יום יום כמ״פ במילואים במציאות המורכבת של האינתיפדה הראשונה, אני יודע שזה כך גם היום. שולח חיבוק חם לכל הלוחמים והלוחמות בחזית, בזכותכם מיליוני ישראלים יישנו בבטחה גם הלילה במיטותיהם. אוהב אתכם".

ח"כ קראין אלהרר מיש עתיד אמרה כי, "צה״ל הוא צבא מוסרי שמגן על אזרחי מדינת ישראל. חבל ששדרנית בכירה בוחרת להתבטא כך". ח"כ איילת נחמיאס ורבין מהמחנה הציוני אמרה כי, "הדברים לא נאמרו בצורה ראויה. למה אסור לומר את זה במחנה שלנו? הדיון במקום, הכתבה בנושא רגיש וכואב, טקסט מיותר לחלוטין. החיכוך עם האוכלוסיה קשה מאוד ובשביל זה צריך מפקדים מצויינים, למה לסווג את החיילים כ״חיות אדם״ – עם ובלי קשר למשימות המסובכות האלה.

מנגד, בשמאל הקיצוני גיבו את דבריה של קוטלר. יו"ר מרצ ח"כ תמר זנדברג אמרה, "כמה עלובה ועם זאת צפויה ההתנפלות על דברים צודקים של קוטלר. לא רוצים מציאות של כיבוש ואלימות? צריך לשנות אותה. לעצום עיניים ואז להתלהם על השליח זה לא הפיתרון".

גם ח"כ מיכל רוזין ממרצ גיבתה את קוטלר ואמר כי, "כמה קטן צריך להיות ראש ממשלה כדי לתקוף עיתונאית שבסך הכל אמרה את האמת? השירות בשטחים משחית את הילדים שלנו ומביא אותם למקרי קיצון של התעללות כמו בגדוד יהודה. תגנה את זה קודם. קוטלר מדברת באומץ נדיר – בלי להתקרנף ובלי למצמץ. הגיע הזמן שנסתכל בעינים פקוחות על המציאות הקשה של שליטה צבאית על מיליוני אנשים, ועל ההשלכות הקשות על המוסר של הילדים שלנו, כמו במקרה המזעזע שהתרחש בגדוד יהודה".

גם בארגון השמאל הקיצוני 'שלום עכשיו' גיבו את קוטלר ומסרו כי "מותר ורצוי להסתכל במראה לפעמים ולהודות ביושר בנזקי הכיבוש. מי שעתיד ילדיו חשוב לו, צריך לפעול לסיום הסכסוך ולא להמשך התחזוקה שלו, כי המחיר כבד. אז כשהימין מסלף ומסית וכשחברי כנסת רצים להתקרנף, ראוי לתת במה לדבריה האמיצים של אושרת קוטלר".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לכתבת המוציאה שם רע .
כיף לך להיות על במה ולדרוך עלינו .
לא צריך התנצלות גם אם תרצי להתנצל .
הסרחת את האויר על ידי הפה המלוכלך שלך.

גאוותנית קלאסית מהשמאל- שמאלנית

בוקר טוב ליהודים אוהבי ה' ותורתו . לאחר שנרצחו בעם ישראל ע"י טמאים מלאכי חבלה ארורים דמות של רשע וטומאה לשמה . שהמילה חיות אדם מפארת אותם .. הם פשוט סטרא אחרא . כמו כן השמאל הרדיקאלי המזעזע את אמות הסיפים בשנאתם לה' ולתורתו ובוודאי ליהודים וכל שכן לשומרי מצוותיו ייראי ה' . הם הם הרשעים שמפיקים תועלת כספית וכבוד מבוזה ומטונף מעצם שנאתם של ישראל . הם הם מדורגים אצל מרצחים שותה הדם ואוכלי בשר אדם בעודנו בחיים .. אוי ואבוי לכם קרוצי חומר חסרי נשמה . אוי לכם ערב רב טמאים שונאי ה' . כשיגיע יום בו יטול מלאך המוות את הנפש הבהמית שלכם . אוי לכם כי לא תוכלו להעלות בדעתכם כיצד ינהגו בכם . כי אין בשכל שלכם הטמא והמטונף לתפוף מה יהיה באחריתכם . הקב"ה צופה בכם רשעים טמאים . ושוחק מהטיפשות והבורות והתיעוב שלכם . טמאים חסרי מוח שונאי יהודים רשעים ארורים . עליכם אומר הנביא . " מהרסייך ומחרבייך מימך ייצאו . ערב רב תת אנושיות . איכס . גועל ..

הכיבוש הציוני משתלט גם על העם עצמו וגם על אתרי תיירות כמו החרמון.
א' כל אם כבשתם הייתם צריכים לכבוש את החרמון עד לפיסגתו בגובה 2800 מ' ולא רק חלק ממנו שזה מאד מגביל. כי השלג יורד רק קרוב לפני הגבולות.
ב' אני לא מבין,הרי החלק הגבוה של ההר בלבד מקבל שלג וכולו כבוש לצורך אתר הסקי שתופס את כל ההר ולא משאיר חלק למי שרוצה לראות שלג בלי להכנס לאתר.זה אבסורד. ואם האתר סגור בעת סופת שלג סוגרים עליך שער צבאי וזהו.
ומי שמתעקש כן לראות שלג צריך להסתובב בעיר דרוזית לא מוכרת מג'דל שמס בפחד וחרדה מהכבישים המסוכנים בעיר הזאת ואיזה עם מפחיד שבאו מאסיה הקטנה והם צאצאים של יתרו והם עדיין זרים לנו.
למה הציונות הטיפשית לא הקימו איזה ישוב למרגלות החרמון שבאמת יקבל שלג כל החורף כמו בשווייץ.?
יש רק ישוב אחד נווה אטיב והוא בכלל לא בגובה שאפשר לקבל הרבה שלג ולא כל החורף.
בשווייץ לא סוגרים אתר סקי אם יש קצת שלג יורד על ההר. לא על כל ירידת שלג סוגרים הר שלם.
אנשים וילדים באו מערים רחוקות כדי לראות שלג וקיבלו שער צהוב מפלדה עם חייל שומר בעיניים.
ומדוע לא סוללים כביש גדול עם שוליים בפאתי רמת הגולן? וכבישים עם בורות בדרך להר חרמונית? בושה וחרפה להפקרות של המדינה הזאת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture