יש איחוד: עוצמה יהודית והבית היהודי ירוצו ברשימה אחת

הערב התכנסו חברי מרכז הבית היהודי לאשר את ההסכם של היבת היהודי עם ראש הממשלה במסגרתה ירוצו יחד עם עוצמה יהודית. רה"מ ופרץ הסכימו על שריון למועמד במקום ה-28, חוק נורבגי ושני תיקים בכירים ללא קשר לתוצאות הבחירות. הפרטים המלאים

חברי מרכז מפלגת הבית היהודי אישרו הערב (רביעי) את ההסכם לריצה משותפת בבחירות הקרובות עם האיחוד הלאומי ועם עוצמה יהודית.

בכינוס מרכז "הבית היהודי" פנה פרץ ואמר כי "מי שרוצה לשמור על שלטון הימין חייב בית יהודי חזק. הסכם טכני עם עוצמה יהודית אינו קל לי אך אני מודע לאחריות הכבדה המונחת על כתפי. מיד אחרי הבחירות תנחת עלינו 'תוכנית המאה' שתחזיר אותנו לימי אוסלו. צריך להתגבר על התחושות הקשות. היום הבטחתי את כוחה של הבית היהודי בממשלת הימין".

הוא תקף את יו"ר הימין החדש נפתלי בנט ואמר כי הוא ניסה למוטט את הבית על יושביו. "רגע לפני הבחירות, נטש נפתלי את הקוקפיט בתקוה שהמטוס שלנו יתרסק אל הקרקע והוא יציל את עצמו. נפתלי, אני מבקש לפנות אליך מכאן, מעל במה זו, מתוך הבית שנטשת. נפתלי אני אומר לך כרב, כטייס כמפקד כמחנך: עשית מעשה שהוא אנטי דתי, אנטי יהודי ואנטי חברי. אני גדלתי על הנני ועל אחרי ולא על אני ואני ואני. אתה עברת כבר ארבע מפלגות. כך מתנהג הומלס. כך לא מתנהג בן הציונות הדתית. נפתלי פעל בניגוד לכל ערכי הציונות הדתית ולכן כל הצבעה עבורו היא הצבעה נגד הציונות הדתית".

פרץ אף האשים: "הוא פעל ועדיין פועל נגד הבית היהודי, ניסה ועדיין מנסה לפצל אותנו, לרסק אותנו. ולכן אני מבקש היום לייצר איחוד. אני מבקש להציל את הבית. לצערי מהיום שנפתלי בנט נטש את הקוקפיט הוא לא מפסיק להמשיך ולנסות לפגוע בנו לנגוס בנו עוד ועוד חלקים. זאת, בניגוד לכל הבטחותיו והצהרותיו. אגב, אני בטוח שהוא לא יצליח לרסק את הבית של הציונות הדתית".

ראש הממשלה נתניהו שוחח הערב עם הרב חיים דרוקמן, הרב אלי סדן והרב יהושע צוקרמן, והודה להם על תמיכתם החשובה במהלך לאיחוד המפלגות במטרה להציל את גוש הימין.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

פנאטים קיצוניים כמו אמנון בזק ממימד ויפעת ארליך מידיעות אחרונות אינם מסוגלים להכיל את האחר. הם גורמים נזק לציונות הדתית. כדאח שיירגעו קצת , לפחות עד אחרי הבחירות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו