צילום: תומר נויברג / פלאש 90

משיב אש: "יאיר לפיד כתב במחנה – יהיה ראש ממשלה"

ראש הממשלה הגיב לנאום הפתיחה של ראשי כחול לבן וטען כי בכוונתם להקים גוש חוסם באמצעות המפלגות הערביות. "רק שלשום גנץ תקף אותי, קצין בצה"ל שנפצע בקרב עם מחבלים, ומוכן להעביר את ראשות הממשלה ללפיד ששירת ככתב במחנה"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

לאחר נאומו של יו"ר מפלגת כחו ללבן בני גנץ ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד, נתניהו משיב אש.

בנאום הערב הוא אומר: "הערב הבחירה ברורה מתמיד. ממשלת שמאל חדשה, חלשה, בראשות לפיד וגנץ, עם גוש חוסם של המפלגות הערביות, או ממשלת ימין חזקה בראשותי".

"הם מדברים עלינו והם אומרים גוש חוסם ימני. הם מסתמכים על גוש חוסם של מפלגות ערביות שלא רק שאינן מכירות בישראל, גם פועלות לחסל אותה, גוש חוסם ימני ציוני זה אסור, אבל גוש חוסם של מפלגות ערביות שפועלות לחסל את מדינת ישראל זה לגיטימי. איזה אבסורדי. אני רוצה להגיד לכם שכבר פעמיים היינו בסרט הזה עם גנרלים מהשמאל שמתחזים לימין, מדברים על אחדות, אבל למעשה מתכננים להעביר את המדיניות של השמאל ואת התכנית של השמאל".

"ב-92 קיבלנו את רבין ואסון אוסלו, ב-99 קיבלנו את ברק והאינתיפאדה של אוטובוסים מתפוצצים ומעל 1000 הרוגים. רק שלשום בני גנץ תקף אותי, לגלג עליי, על קצין ומפקד בסיירת מטכ"ל. אני שנפצעתי בקרב עם מחבלים, שסיכנתי את חיי פעם אחר פעם גם במבצעים שיודעים עליהם, וגם במבצעים רבים עלומים שעדיין אי אפשר לחשוף לציבור".

"אבל היום אותו בני גנץ מוכן לתת את ראשות הממשלה ליאיר לפיד, שניסיונו הביטחוני מסתכם בכך שהיה כתב במחנה. תחשבו על זה רגע. יאיר לפיד ראש ממשלה. תחשבו על זה. עכשיו בניגוד לשמאל של לפיד וגנץ אנחנו מובילים את ישראל בעצמה ובאחריות ובהצלחה".

נתניהו הוסיף לתקוף ואמר: "אני שומע אותם. הם אומרים שהמדינה במצב קשה. מעולם לא הייתה במצב כ"כ קשה. על מה הם מדברים?! המדינה מעולם לא הייתה במצב טוב יותר, וזו תוצאה ישירה של המדיניות שלנו ושל העשייה שלנו. הבאנו את העשור הביטחוני הטוב ביותר בתולדות המדינה. אנחנו מונעים מאיראן להשיג נשק גרעיני ולהתבסס בסוריה. חיסלנו את נשק המנהרות של החיזבאללה והבאנו פריחה מדינית חסרת תקדים. לא היה דבר כזה בתולדות המדינה".

"תודות למאמצינו ארה"ב הכירה בירושלים כבירת ישראל והעבירה את השגרירות אליה. שגרירים מכל המדינות, המעצמות, באים לישראל כדי לחבור אלינו. כולל מנהיגים ממדינות עבר, ראיתם את הכנס בשבוע שעבר בוורשה, וכל זה בלי הוויתורים והנסיגות שלפיד וגנץ מתכננים. אנחנו פורצים תוך פיתוח העוצמה שלנו, ולדעתם עלינו לסגת. אנחנו בונים את המדינה שלנו, סוללים כבישים, רכבות, גשרים, מחלפים, מבטלים את הפריפריה. אין דבר חברתי יותר מזה. יצרנו מספר שיא של מקומות עבודה, מאות אלפים. הורדנו את האבטלה לרמה הנמוכה ביותר מזה חמישים שנה. העלינו את שכר המינימום, את שכר החיילים שאנחנו כ"כ גאים בהם לשיא של כל הזמנים. הפכנו את ישראל למעצמת גז, למעצמת סייבר. את כל זה הם מנסים להעלים אבל אתם יודעים את האמת".

לסיום אמר נתניהו: "כשאני רה"מ, אתם לא מפחדים לעלות לאוטובוס, אינכם חוששים, המדינה פורחת, השמיים פתוחים".

"בעוד פחות מחודשיים, עלולה לקום פה ממשלת שמאל של לפיד וגנץ שנשענת על גוש חוסם של המפלגות הערביות. מפלגה כזאת תהרוס את מדינת ישראל. ממשלה כזאת תקדים, רציתי להגיד במוקדם או במאוחר אבל איתם מאוד מוקדם, מדינה פלסטינית. צריך להבין, מדינה פלסטינית זה לא מעבר לערי החושך – זה פה בפאתי תל אביב, ליד עפולה. מדינה פלסטינית תסכן את קיומנו. זה מה שהם מתכננים לעשות. מטשטשים את זה, מעלימים את זה, אבל כל השמאל ששבוי בקונספציה הזאת מתגייס לעזור להם כדי להביא את ה"פתרון" הנורא הזה".

"לכן, מעכשיו ועד הבחירות, מכונת התעמולה של התקשורת תפעל יומם ולילה, כדי לשכנע אתכם שהשמאל הוא לא שמאל. הם יהללו וישבחו את מפלגת השמאל של לפיד וגנץ, כבר התחילו בזה, גם לא חותכים להם את הנאומים, בואו נראה מה קורה פה הערב. הם יהללו וישבחו את מפלגת השמאל של לפיד וגנץ ויכפישו אותנו בלי הרף. הם יתנו כתבות ותחקירים, והם יהללו אותם בלי הרף ויכפישו אותנו בלי הרף. יש להם מטרה אחת: להעביר קולות מימין לשמאל, או להשאיר אתכם מצביעי הימין בבית כדי שאולי לא תצביעו בכלל.
אני אומר לכם – אל תתפתו! מי שמצביע ללפיד וגנץ מצביע לשמאל. מי שנשאר בבית, מצביע לשמאל. מי שמצביע למפלגת ימין של עוברת את אחוז החסימה – מצביע לשמאל".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture