צילום: פלאש 90

'הארץ' מציג: כך יעשה לעיתונאי ימני שתומך בחיבור ל'עוצמה יהודית'

כל האמצעים כשרים: ב"עיתון לאנשים חושבים" לא אהבו את הלגיטימיות שהעניק העיתונאי עמית סגל לבלוק הטכני עם 'עוצמה יהודית' ויצאו במסע של פרסומים פוגעניים ומכוערים נגדו תוך שהם עושים שימוש בעברו הבעייתי של אביו. ואיך הגיבו הקולגות?

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

את מה שיודעים כולם זמן רב אין צורך לספר אך בהחלט שוב מעניין לחזות כיצד אנשי השמאל שוב ושוב פועלים באיפה ואיפה כלפי ימניים ושמאלנים. כך היה גם השבוע.

שמעו סיפור: העיתונאי והפרשן של חדשות 12, עמית סגל, הגן במהלך השבוע האחרון על הריצה המשותפת של 'הבית היהודי'  עם 'עוצמה יהודית' במטרה להבטיח ששתי המפלגות יעברו את אחוז החסימה. סגל ציין את ההיגיון הפוליטי שמאחורי המהלך והאשים את מבקריו בצביעות ודו פרצופיות, מאחר שחבירה למפלגות ערביות – שדוגלות למפלגות ערביות תומכות טרור – לגיטימית בעיניהם.

בעיתון 'הארץ' שהמהלך היה לצנינים בעיניהם, החליטו להשמיץ את סגל בטענה שזה הפך לסנגורם של "הכהניסטים" הלא הם אנשי עוצמה יהודית.

שישה מאמרים, לא פחות, נכתבו בעיתון 'הארץ' מיום שישי האחרון שמתייחסים אל העיתונאי הדתי, עמית סגל כ'בנו של טרוריסט', 'סנגורם של הכהניזם', 'תעמולן של הליכוד' ובנוסף הגדילו לעשות וסגל אפילו זכה לכינוי היטלר.

באחד מהמאמרים שפורסמו בהארץ נכתב למשל: "עמית סגל לא רק מיידה אבנים בבית הזכוכית שהוא מתגורר בו, אלא גם מטיל סלעים מהסוג החביב במיוחד על נוער הגבעות בשומרון. מישהו צריך להזכיר לסגל הצעיר, שקשרי משפחה עם טרוריסטים מורשעים אינם הופכים אדם למומחה לטרור. וראוי גם להזכיר: בזמן שאביו של סגל הטמין פצצות, אנשי בל"ד היו עסוקים ברכישת השכלה, בקידום החברה האזרחית ובהקמת רשתות פוליטיות לעתיד דמוקרטי שוויוני".

הכוונה כמובן היא לאביו של עמית סגל, חגי, המשמש כעורך העיתון מקור ראשון שהיה אחד מחברי המחתרת היהודית ובעקבות כך הורשע בעבירות של גרימת חבלה חמורה וחברות בארגון טרור וריצה שנתיים מאסר בפועל עד אשר קיבל חנינה מנשיא המדינה.

הצביעות של הארץ שחוצה גבולות פעם אחר פעם הכעיסה גם למשל את דורון כהן עורך עיתון מעריב שצייץ על כך "כרוניקה של בחילה: לפני כשנתיים, כשבאתר מעריב דווח בתום לב מוחלט ובשורה אגבית שיששכרוף שמונה לשגריר בגרמניה הוא אביו של יששכרוף משוברים שתיקה, קיבלתי עשרות טלפונים זועמים מעיתונאים שטענו שמדובר במעשה נבלה ולא מערבים משפחה. אף אחד מאלה שהתקשרו אז לא מגנה את מה שנעשה לעמית סגל. להפך".

העיתונאי שמעון ריקלין בחר דווקא לחבר קו ישר בין המתקפה על סגל לבין המתקפה נגד נתניהו, "קו ישיר מחבר בין ההתקפות המתגברות על עמית סגל לבין ההתקפות הנמשכות על ראש הממשלה. עמית פותח יותר ויותר את הפה, ומיד חוטף סדרות חינוך וניסיונות הגחכה וזלזול.
וכך ראש הממשלה שהחליט כשנבחר, לא לרקוד לפי החליל של הבראנזה. 2019 כאן. הגיע הזמן לנפץ את העליהום נגד כל מי שמעז לחשוב אחרת".

במקביל, העיתונאי עמית סגל שעומד בעין הסערה פרסם בשעה האחרונה כי הגיש הבוקר לביהמ״ש השלום תביעת לשון הרע על סך 140,059 שקל נגד יצחק לאור (איש 'הארץ' עד לאחרונה) על כך שכינה אותו "א. היטלר". סגל אמר: "הגיע הזמן לשים קץ אחת ולתמיד לתופעה בזויה שהפכה לשגרה. כאן לא ישוו יותר יהודים לנאצים. מי שישווה – ישלם, והרבה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture