צילום: מירי שמענוביץ

מתגרים בבנט: איחוד הימין – "נדרוש את תיק המשפטים"

מאות אנשים השתתפו באירוע השקת הקמפיין של רשימת 'איחוד מפלגות הימין', בין היתר נכחו גם המועמדים לכנסת. במהלך האירוע הוצגו המועמדים לרשימה והושק קמפיין המפלגה: 'מחוייבים ליותר'. במהלך הנאום הצהירו כי ידרשו את תיק המשפטים

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

הערב השיקו באיחוד מפלגות הימין את קמפיין הבחירות תחת הסיסמא – מחויבים ליותר. בהשקת הקמפיין נאם יו"ר הבית היהודי רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ' יו"ר האיחוד הלאומי.

בנאומו אמר פרץ: ״ביבי, אני מזמין אותך אלי הביתה, תחווה צבע אדום אחד, תראה את הילדים רצים ומחפשים הגנה בין דיונות החול. אני בטוח שהמדיניות שלך תתעצם. המושג תגובה מידתית ירד מהשולחן. החמאס צריך להבין כשפוגעים בנו – אין מידתיות. מחוייבים להחזיר את בג״ץ לגודלו הנכון״

בצלאל סמוטריץ' אמר בנאומו: נתניהו מאוד לא רצה לתת לנו בקדנציה החולפת את תיק המשפטים. הסוף ידוע. אני מבטיח לכם שזה לא יעבוד אחרת גם הפעם. השאלה איזו עמדות מפתח יהיו לנו בקואליציה הבאה תלויה בדבר אחד בלבד: כמה כוח נקבל בבחירות האלה.

מאות אנשים השתתפו באירוע השקת הקמפיין של רשימת 'איחוד מפלגות הימין', בין היתר נכחו גם המועמדים לכנסת, חברי מרכז, מתפקדים ופעילים. במהלך האירוע הוצגו המועמדים לרשימה המאוחדת והושק קמפיין המפלגה: 'מחוייבים ליותר'.

את הערב הנחתה מועמדת הרשימה לכנסת עידית סילמן ובין היתר נאמו רפי פרץ, בצלאל סמוטריץ׳ וכן מועמד הרשימה הרשימה יונתן דובוב ויוסי כהן

יו״ר הבית היהודי ורשימת איחוד מפלגות הימין רפי פרץ אמר: "הנני, זו התשובה שאני עונה כששואלים אותי מה הוציא אותי מחולות חלוצה אל הנהגת הציונות הדתית. אלו הערכים עליהם גדלנו. להתייצב לימין המדינה, באמונה, לקחת אחריות ולשאוף ליותר
ליותר בתורה ובעבודה, ליותר באקדמיה ובישיבה, ליותר בצבא ובמצוות, ליותר ברוח ובהגשמה״

פרץ התייחס לבחירות הקרבות ואמר: "הבחירות בעוד פחות משלושים יום, והן בחירות על עתידה של מדינת ישראל. אנו מחוייבים לדרך, לתורה, לעם ולארץ, לביטחון, לכלכלה, להתיישבות ולפריפרייה."

הוא הדגיש כי "יש להכריע את החמאס. "שמעתי שנתניהו עורך ביקורי בית בדרום. ביבי, אני מזמין אותך אלי הביתה, לנווה, תחווה צבע אדום אחד, תראה את הילדים רצים ומחפשים הגנה בין דיונות החול. אני בטוח שהמדיניות שלך תתעצם. המושג תגובה מידתית ירד מהשולחן. החמאס צריך להבין כשפוגעים בנו – אין מידתיות.

עוד התחייב פרץ: "מחוייבות להחזיר את בג"ץ לגודלו הנכון. לא יכול להיות שאזרחי ישראל ילכו לקלפי ויבחרו ממשלה אך בסופו של דבר שופטים שממנים את עצמם יקבעו את המדיניות. מחוייבים לבנות יותר יישובים ולא להחריב אף לא בית אחד. נעצור את תכנית טראמפ. נעמיק את הזהות היהודית של ילדי ישראל – במאור פנים."

יו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ' אמר: ״היינו כולנו עדים בימים האחרונים בשידור חי לתהליך קלאסי שממחיש עד כמה חשוב שנהיה גדולים וחזקים אחרי הבחירות האלה. ראינו פחד, שלא לומר היסטריה, של גורמים מסוימים בשמאל מהאפשרות שנקבל את תיק החינוך לידינו, וראינו יישור קו כמעט אוטומטי של נתניהו עם הלך הרוח הזה. זה נתניהו. איש עתיר זכויות עם המון יתרונות ויכולות, אבל, איך לומר את זה בעדינות – לא תמיד עם מספיק יכולת עמידה.״

סמוטריץ׳ הוסיף ופירט: ״כדי להפיג, ולו במעט, את החששות באזורי חיוג מסוימים של השמאל מאיתנו, אני רוצה לשרטט כאן כמה תכניות עבודה שנשאף בעזרת השם לקדם במשרדי הממשלה. חינוך, ביטחון פנים, משרד המשפטים ומשרד הדתות.

סמוטריץ׳ סיים ואמר: ״בשביל כל התיקים ותכניות העבודה הללו אנחנו צריכים הרבה מנדטים. נכון להיום המפתח הוא שלושה מנדטים לשר. אז בשביל לממש רק את התכניות שפרשתי כאן בקצרה, בלי לעמוד בפני הדילמה במה לבחור ועל מה לוותר, אנחנו צריכים 12 מנדטים… זה התפקיד שלכם בחודש הקרוב".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שלנו – ש"ס

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture