צילום: שלומי כהן

'דגל' השיקה את הקמפיין בהשתתפות גדולי הדור: "שבועיים קריטיים" • צפו

הערב נערך ב'לדרמן' כנס פתיחת קמפיין הבחירות של 'דגל התורה' בהשתתפות מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי ומרן ראש הישיבה הגרי"ג אלשטיין. גפני: "אנחנו בסכנה יותר ממה שהיה פעם. הכל יחזור בקדנציה הבאה. יש שבועיים בלבד כדי לשמור על הכל"


צפו: הגר"י אפרתי מביא את דברי מרן שר התורה

הערב נערך בבית הכנסת 'לדרמן' בבני ברק כנס פתיחת קמפיין הבחירות של 'דגל התורה' בהשתתפות מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי ומרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אלשטיין. עוד כיבדו את המעמד, הגר"א פילץ, הגר"י זילברשטיין, הגרב"ד פוברסקי, הגרמ"ה הירש, והגר"ד כהן.

בכינוס שיועד לפעילי המפלגה השתתפו גם חברי הכנסת ונציגי 'דגל' מכל רחבי הארץ. את המעמד הנחה הח"כ המיועד יצחק פינדרוס.עוד נשא דברים בכינוס, יו"ר ועדת הרבנים של 'דגל התורה' בירושלים הגאון הגדול רבי יוסף אפרתי שאמר בשם מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי כי: "אסור להימלט מלא להצביע בבחירות". מי שעוד נשא דברים במעמד הוא ראש ישיבת רשב"י וחבר המועצת מרן הגרמ"צ ברגמן.


צפו: דברי מרן הגרי"ג אדלשטיין

ראש ישיבת תפרח מרן הגר"א פילץ אמר בכנס כי, "הקב"ה ישאל אותי כשאני הייתי בצרה עשית משהו בשבילי? אז זו המצווה שאנו עוסקים בה. זה מלחמה של חשמונאים מול מתיוונים. אין לנו פילים וכלי מלחמה גשמיים אבל יש לנו את הכלים הללו. פעם בכמה שנים להצביע. לא צריך לבדוק אם יעזור, אנחנו צריכים לעשות. ניתנה לנו זכות פעם בכמה שנים לעשות משהו. הקבה רואה שאנחנו עושים משהו". עוד הוסיף הגר"א פילץ כי, "אין מדינה בעולם שלא מרשה לעשות הפרדה באוטובוסים. רק כאן לא נותנים. זה מדינת עבודה זרה. אפילו הנאצים ידעו שצריך לאשר הפרדה".


צפו: דבר גפני בכנס

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני אמר בכנס כי "אסור לקרר את המערכה. אנחנו בסכנה יותר ממה שהיה פעם. מרן ראש הישיבה הגראי"ל זצ"ל בבחירות הקודמות זעק הבית בוער. היום פחות מרגישים אבל מה שהראש ישיבה צעק אז קיים גם היום". עוד הוסיף כי, "הכל יחזור בקדנציה הבאה. גזירות החינוך, גיוס תלמידי ישיבות, כל הנושאים. יש שבועיים בלבד כדי לשמור על הכל. שבועיים קריטים"

יו"ר ועדת הכספים טיפל את דבריו בדברי הימים, "אמר ה'אמרי חיים' מויז'ניץ: למה מרדכי היהודי מכריח את אסתר המלכה ללכת לאחשורוש כשהוא יודע שזה סכנה? הרי רווח והצלה יכול לבוא ממקום אחר. השיב ה'אמרי חיים': אפשר לחכות אבל אז יהיה שליח אחר שיגיע לפשרות ולהבנות וזה מסוכן. רק עלייך אפשר לסמוך שתעשי הכל בלי פשרות".

עוד הוסיף גפני והזהיר את הפעילים שהשתתפו בכנס כי, "עלול לעלות שלטון שרוצה לפגוע בתורה, בחינוך הטהור, בגיור, בכותל המערבי. ולכן העבודה שלנו היא תביא את הרפואה כדי שמזימתם לא תעלה ונוכל להמשיך את השמירה על עולם התורה". לדבר גפני, "אנחנו חוששים שאנשים מתוכינו יצביעו למפלגות אחרות צריך לדעת שא"א לעשות בדרכים אחרות כמו שראינו במגילה אין כזה דבר רווח והצלה יעמוד ליהודים ממקום אחר רק מג' תצא הישועה".

בסיום הכינוס נכנסו שלושת חברי הכנסת המכהנים של 'דגל התורה', משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר על מעונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי והתייעצו עמו אורכות.

צילומים: שלומי כהן ובאדיבות המצלם.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לקדש שם שמים
כהוראת חכמי וצדיקי הדור

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו