ביום ראשון בב"ב: עצרת בראשות מרן הגר"ח קנייבסקי ומרן הגרי"ג אדלשטיין

העצרת ההיסטורית בבני ברק בראשות מנהיגיה הרוחניים של "דגל התורה" תתקיים במסגרת מסע הקודש הנדיר של מרן שר התורה – לאורו – עצרות המונים בכל רחבי הארץ לביצור וחיזוק חומות היהדות בארץ הקודש

לאחר שמרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי הטריח את עצמו למסע אדיר לצפון הארץ ולדרומה, והשתתף בעצרות המונים היסטוריות שהתקיימו בטבריה ובאר שבע, נערכים ב"דגל התורה" לקיום עצרת ההמונים של איזור המרכז למען רשימת יהדות התורה – ג'. בראש העצרת בבני ברק יעמדו מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי ומרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין ועמם חברי מועצת גדולי התורה של "דגל התורה".

עצרת הרבבות תתקיים ביום ראשון הקרוב בבני ברק ברחובה של עיר, על פני צומת הרחובות רבי עקיבא – חזון איש. ותועבר על גבי מסכי ענק לכל הרחובות הסמוכים. משטרת ישראל נערכת בכוחות מתוגברים שיתפרסו בכל איזור העצרת. הרחובות של כל האיזור ייחסמו לתנועה ותיאסר בהם חניית כלי רכב לאורך כל שעות אחה"צ עד סיום העצרת.

מסע הקודש "לאורו" של מרן שר התורה יגיע לשיאו ביום שני, אז תתקיים עצרת אדירה ברחובה של עיר הקודש ירושלים, כאשר אל מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי יתלווה כ"ק מרן האדמו"ר מגור בכינוס אחדות נדיר והיסטורי. ולאחר מכן יגיע מרן שר התורה אל הכותל המערבי לתפילה להצלחת רשימת יהדות התורה, לשם יתלוו אליו מספר אדמו"רים חברי מועצגה"ת של אגודת ישראל.

 

למען הבחירות: מרן שר התורה בעצרת בחירות בבאר שבע • שידור חוזר

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לתשומת לב, גם תנועת שס עושה עצרת ביום א' באזור רחוב חידושי הרים בבני ברק.
משעות הצהרים המוקדמות כל הרחובות הראשים יחסמו על ידי המשטרה

חלש אפילו חלש מאוד הייתי אומר ……

למה אין שידור ישיר מהאירוע של ג'?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו