כץ ודגן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בכירי הפוקדים בליכוד קוראים לשקד: "הצטרפי אלינו, נעזור לך"

יו"ר המועצה האזורית שומרון יוסי דגן לשקד: "תתפקדי לליכוד, תצטרפי למפלגת השלטון". השר חיים כץ: "יש לי מפקד, זה עוצמה, לפני פריימריז כולם באים בתור, את לא צריכה לבוא, יש לך. את יודעת לטעון ואנחנו צריכים אותך". דיווח: בליכוד יקדימו את המפקד

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, שידוע כבעל השפעה משמעותית בליכוד, קרא אמש לשרה איילת שקד להצטרף לליכוד: "אני רוצה לקרוא לך בצורה ברורה, תתפקדי לליכוד, תצטרפי למפלגת השלטון ותמשיכי להיות חלק מההנהגה המובילה של מדינת ישראל", אמר דגן לשקד.

בכינוס הנהגות יישובי השומרון בהשתתפות שרת המשפטים ויו"ר הימין החדש שלא עברה את אחוז החסימה אמר דגן כי, "אני יכול להגיד בשמי ולדעתי הרבה יסכימו איתי, שגם אם תרצי ללכת לעסקים ולעשות כסף – אנחנו לא ניתן לך, אין לך שום זכות להשתחרר מהשליחות למען עם ישראל וארץ ישראל".

עוד הוסיף כי, "אני רוצה להודות לך בשם כולם על שנים ארוכות, עוד לפני שהיית בכנסת, כפעילה למען ארץ ישראל ועל העבודה המצויינית שעשית בכנסת ובממשלה. אני חושב שכולם כאן יסכימו שהמהפכה שהתחלת לעשות, היא מהפכה שצריך להמשיך, אנחנו מעריצים את כל מה שעשית. אני חושב שדווקא עכשיו, לאור התוצאות הלא טובות שהיו בבחירות, החוכמה שלנו כאנשים שזוכים להיות אלה שמוליכים את השומרון, להזמין את איילת ולהודות לה, דווקא עכשיו להגיד לה תודה רבה על כל מה שעשית למען ההתיישבות ביהודה ושומרון ולמען ארץ ישראל".

השר חיים כץ, בעל כוח רב במרכז הליכוד, שגם כן השתתף באירוע הבטיח כי יסייע לשקד, "יש לי מפקד לליכוד, זה עוצמה, חברי הכנסת מבינים מה זה עוצמה, מי שרואה היום את איוב קרא שהוא בוכה שאני לא עזרתי אז גם אתם צריכים את העוצמה הזאת. איילת (שקד), לפני פריימריז כולם באים בתור, את לא צריכה לבוא, יש לך. את יודעת לטעון ואנחנו צריכים אותך, אני מקווה שבסוף הערב תגידי שאנחנו באים".

השרה שקד לא התייחסה בדבריה לעתידה הפוליטי ואמרה כי, "אני מקווה שבממשלה הקרובה תהיה הזדמנות וזאת באמת תהיה ממשלת ימין, אבל יש גם אטגר גדול שזה התוכנית של טראמפ, שהוא אמנם נשיא חבר יקר של מדינת ישראל, והצוות שלו הוא ימין מלא מלא, אנשים שאכפת להם ממדינת ישראל ומארץ ישראל, לחלקם יש מניות בבניה של יהודה ושומרון וזה הממשל הכי אוהד שהיה אי פעם. אבל יחד עם זאת, אתם תצטרכו להיות החלוצים שתגידו שגם בשביל חבר קרוב לא מחלקים את ארץ ישראל".

בתוך כך, ב'מעריב' דווח כי בליכוד החליטו להסתער על קולות בוחרי מפלגת הימין החדש בראשות נפתלי בנט ואיילת שקד, שלא עברה את אחוז החסימה, ולצרף אותם לשורות המפלגה. במקביל מכשירים את הקרקע לאפשרות של מיזוג עם כולנו וישראל ביתנו בדרך ל”ליכוד אחד גדול”.

“138,598 מצביעים נתנו את קולם לימין החדש ונותרו ללא בית”, אמר גורם בכיר בליכוד. “היום אין להם אבא ואין להם אמא. הם אינם מעוניינים להצטרף לאיחוד מפלגות הימין של סמוטריץ’, ובדעותיהם הם קרובים יותר לליכוד. לכן יהיה זה אך טבעי לצרף אותם לשורות המפלגה".

לדברי הבכיר, מזכירות הליכוד אמורה להתכנס בתקופה הקרובה כדי לקבוע תאריך למפקד שיימשך שלושה חודשים ויאפשר לבוחרי הימין החדש להצטרף לליכוד. להערכתו, ההתפקדות הצפויה של שקד לשורות הליכוד עשויה לעודד את המגמה. “הכוונה היא לקיים את ועידת הליכוד מיד לאחר המפקד ולבחור מוסדות חדשים”, הוסיף. הציפייה בליכוד היא כי גם רבים מתומכיו הפוטנציאליים של משה פייגלין, שהתאכזבו מכישלונו בבחירות, ירצו להתפקד לליכוד.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture