סערת האלימות: דרישה מהמפכ"ל – "אירוע מזעזע, לחקור את המעורבים"

פוליטיקאים ואישי ציבור מגיבים בזעזוע לתיעוד שהתפרסם בשעות האחרונות ובו נראים שוטרים מכים בברוטליות חסרת מעצורים נער חרדי הסובל ממוגבלות שכלית תוך שימוש באלימות עד שהנער נאלץ לקבל טיפול רפואי. "להעמיד לדין את המעורבים"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

התיעוד שהתפרסם בשעות האחרונות ובו נראים שוטרים מכים באלימות בחור חרדי הסובל ממוגבלות שכלית, ממשיך לעורר סערה גם בפוליטיקה. ח"כ ינון אזולאי ממפלגת ש"ס הגיב "אני ‏קורא להדחת השוטר שהכה את הילד האוטיסט, ״תקיפת הילד מבחילה ובלתי אנושית, השוטר שהיכה את הנער, סדיסט ולא ראוי לשרת במשטרה. אני קורא לשר לבט"פ להדיח את השוטר המכה לצמיתות, ולהשעיית שאר השוטרים שהיו בזירה ולא מנעו זאת עד לבירור העניין".

ח"כ תמר זנדברג יו"ר מרצ כתבה "‏אלימות משטרתית היא איום על הדמוקרטיה והיא תמיד מופנית קודם כלפי מוחלשים, מיעוטים, חסרי קול. פונה הבוקר למפכ״ל המשטרה בדרישה לחקור את המקרה ברצינות, למצות את הדין ובעיקר להסיק מסקנות עומק ורוחב להתנהלות המשטרה מול אזרחים".

‏סגן שר החינוך מאיר פרוש: "הצפיה בתיעוד האלימות הקשה שספג היא בלתי נסבלת והשנאה וחוסר האנושיות שמפגינים השוטרים היא מתחת להבנת בן אנוש. אני דורש ממפכ"ל המשטרה ומהשר לביטחון פנים למצות את הדין באופן מידי עם האחראים לפשע הזה ולהשעות אותם מהמשטרה לאלתר".

עורך הדין איתמר בן גביר כתב: ‏"רק תביעה של מאות אלפי שקלים לכיס האישי שלהם. אין דרך אחרת מללמד אותם זכויות אזרח (אני מדבר כמובן על מי שבתמונה. יש הרבה מאוד מגבניקים ושוטרים הגונים וראויים אבל יש גם עשבים שוטים!)".

גם ח"כ יאיר לפיד שחשף בעבר כי גם לו יש ילד הסובל מאוטיזם, כתב: "זה סרטון מזעזע שפוצע את הלב ומרתיח את הדם. המשטרה חייבת לבדוק את העניין הזה בדחיפות".

ח"כ ישראל אייכלר הגיב: "אני מודה שלא הייתי מסוגל לראות את סרטון הזוועה של נער נכה ומוגבל שראשו שותת דם, מרוצץ באבני שפה, ומובל כשה לשחיטה וידיו עקודות, מבלי להיזכר בתמונות דומות מאירופה הכבושה".

"נפש האדם היהודי אינה מסוגלת למחזות אכזריים כל כך נגד חסרי ישע. פראי האדם בשטח ידעו שהוא נער מוגבל. ביותר הזדעזענו מהשוטרות שניסו להסתיר את המצלמות, שתיעדו את ההתעללות הברוטאלית. חייתיות שכזו נגד ילד יהודי חסר אונים, הוא מעשה נפשע שמוגדר כפשע. אין לעבור עליו בשתיקה".

"אפילו אם היו נוהגים כך עם בעלי חיים, התקשורת היתה יוצאת בקול רעש גדול ובנביחות ארגוני ההגנה על חיות. ואילו כשמדובר בנער חרדי המוגבל בשכלו התקשורת והמשפטנים שותקים. אין פוצה פה ומצפצף. התקשורת מתירה את דמם של החרדים בכל עת ובכל שעה ולכן המסיתים הללו אחראים ישירות על הפשע הזה. הם מדרבנים למלחמה נגד החרדים ולכן הם מחפים על הפראיים במדים שלא יתנו את הדין".

"דמו של הנער היהודי לא יימחה וכתמי דמו על מצחם של השוטרים כאות קלון , עד שכל המעורבים יודחו מן המשטרה".

"התגובה של משטרת ישראל כביכול היתה הגנה עצמית של השוטרים מעוררת זעם נורא. מי שרואה את הסרטון מבין שכל אדם חרדי זקוק להגנה, מפני האכזריות שהתגלתה באירוע הזה".

"אין לנו אמון בשופטי המשפט החילוני העוינים את החרדים. רק הקב"ה השופט כל הארץ הוא יעשה משפט, נגד המפקדים, השוטרים שהתעללו בילד והשוטרות שניסו למנוע את צילומי הפשע. זעקות הנער הנעקד, ירדפו אותם עד סוף ימיהם".

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
11 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה הבחור עשה אולי זרק אבן ופתח למישהו את הראש?

מי שלא היה שוטר לא יכול לדון אותם זוהי עבודה שמלווה באמוציות רבות בפרט לעבוד בחום הזה,אני בטוח שהם לא הבחינו שמדובר בילד מוגבל,וחוץ מזה מי יודע מה הוא עשה,את זה לא מתעדים כי זה ספונטני,ולהגיד שזה גורם לקונוטציות כדוגצמת שואה זוהי אלימות מילולית כלפי אנשים טובים שבגלל כל מיני סיבות הגזימו בתגובה.

כאחד שראה התיעוד מחריד ונורא!
לשים לב שקצין משטרה באירוע עם כיפה שחורה….
לאן היגענו?
לא פחות מחריד ומזעזע!

לבכות ??שקורה מצב שכזה שניטפלים לחסר ישע במצב רגיש ביותר צריך להיזהר מאוד לצער ילדים במצב שכזה ומי שנוגע בדבר צריך לתת את הדין ולהתפלל לאלוקים שנזכה בקרוב מאוד לגאולה שלימה.

לישעיה. כאחד שהרגיש על גופו את המשטרה אני יכול להגיד לך שכל המרחם על אכזרים סופו…

לישעיה
איזה כף זכות….
מי שמרחם על אכזרים …. לך תדע אם ביום מן הימים לא נראה אותך שם גם בין הרוצחים חיות הטרף הללו.

אני מזועזע
התגובות וטענות הם רק בגלל שהוא היה בחור מיוחד.
כלומר הגענו למצב ששוטרים שמכים ומתעללים בברוטליות מזוויעה כלפי אזרחים ובפרט חרדים זה משהו לגיטימי. דמנו נהיה הפקר . המדינה והתקשורת מגבים את הרוצחים האלה
בודאי שזה יותר חמור כי הוא נער מיוחד. אבל לא לשכוח שגם אם לא, הרשעים האכזריים האלה צריכים להיות אחרי סורג ובריח לא פחות ממחבל אחר.
הם מחבלים במדים

איפה רואים את הסרטון ??

מסקנה פשוטה: כל יהודי הוא הרכב של גוף ונשמה= חיה ומלאך. קח ממנו את הנשמה – נתק אותו מתורה ומצוות, קיבלת חיה חסרת מעצורים. תן לו קצת כח ועוצמה, סכנה לעמוד לידו..
אסור לדון אותם לכף זכות על מעשיהם.
צריך לדון אותם לכף זכות, על כך שאם היו זוכים לחיבור אל התורה( כולל השוטר בעל הכיפה), היו זוכים לעדן את גופם ולהרתע המתנהגות כזו.

לשעיה אם זה היה קורה לך אז …

אכזריות… ! מי שראה את הסרטון לא יכול למצוא שום כף זכות על החיות אדם האלה. ולא משנה מה הוא עשה, אם היו מתנהגים ככה לערבי או להבדיל לאטיופי המדינה היתה מזדעזעת!!
צריך לצאת ולזעוק נגד מלכות הרשעה האלה…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture