Marc Israel Sellem/POOL

הנגבי: "אחרי הבחירות יכול להיות שנקים ממשלת אחדות"

השר טען שראש הממשלה בנמין נתניהו לא שולל להקים ממשלת אחדות עם וקרא לגנץ שלא לשלול את רה"מ נתניהו ולא לתקוף אותו אישית: "מעולם לא פסלנו את גנץ אישית. אמרנו שהוא שמאל חלש אבל לא פסלנו ישיבה איתו"

השר לשיתוף פעולה אזורי מטעם הליכוד, צחי הנגבי, טוען שראש הממשלה בנמין נתניהו לא שולל להקים ממשלת אחדות עם יו"ר כחול לבן בני גנץ. "מעולם לא פסלנו את גנץ אישית. אמרנו שהוא שמאל חלש אבל לא פסלנו ישיבה איתו. גם ראש הממשלה אמר: 'אנחנו עושים ממשלת ימין ועל בסיסה נקרא לממשלה רחבה'", אמר הנגבי.

במהלך ריאיון ל'חדשות 12', קרא השר הנגבי לבני גנץ שלא לשלול את רה"מ נתניהו ולא לתקוף אותו אישית, זאת משום ש"אחרי הבחירות יכול להיות שנקים ממשלת אחדות".

מהליכוד נמסר בתגובה: "דבריו של השר הנגבי נאמרו על דעתו. הליכוד וראש הממשלה רוצים להקים ממשלת ימין חזקה בהובלת ליכוד גדול ובהנהגת נתניהו, כפי שהעם בחר".

זהו לא הפעם הראשונה בו הנגבי נופל בלשונו וגורם נזק לליכוד ולראש הממשלה. "יש הבדל בין בירתה הכלכלית של ישראל ובין נתב"ג, לבין ישובים אחרים", אמר הנגבי במהלך אחד מסבבי ההסלמה בדרום כשנשאל על ההבדל בין התגובה לירי לתל אביב לירי על עוטף עזה.

במקרה אחר, נשאל הנגבי אחרי ההפגנות על הגדר שבהם השתתפו גם ראשי חמאס, "יש מאות חיילים על הגבול ובכירי החמאס מסתובבים על הגבול". השר השיב כי, "אתה באווירת פורים. אתה חושב שיש ישראלי אחד שבאמת אכפת לו מסלפי של סינוואר עם איזה מפגין? מה זה חשוב מי מסתובבים שם, יש שם 2 מליון אנשים שמסתובבים שם".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו