צילום: יונתן סינדל / פלאש 90

גנץ: "קורא למנדלבליט להפסיק את ריקוד הבריחה המושחת של נתניהו"

‏יו"ר כחול לבן בני גנץ תוקף הבוקר בישיבת סיעה "2019 היא שנה אבודה עבור אזרחי מדינת ישראל, כי נתניהו חלש. שנה שלמה הלכה פארש על עניין צרכיו המשפטיים של נתניהו". ח"כ יאיר לפיד: "בואו נביא מיליון מכונות קטנות וזריזות וחכמות"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ תקף הבוקר בישיבת הסיעה את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי, "2019 היא שנה אבודה עבור אזרחי מדינת ישראל. למה היא אבודה? כי נתניהו חלש. אני מזכיר לכם שהבחירות הוקדמו בגלל צרכיו המשפטיים של נתניהו. במקום שתהיה ממשלה יציבה ושולטת הבחירות הוקדמו לאפריל 2019 – בגלל צרכים משפטיים להמשך ביסוס נתיב המילוט של נתניהו מאימת הדין".

"כעת משנכשלה הקמת הממשלה הבחירות נדחות לסוף 2019. שנה פשוט אבודה. במקום שהממשלה תדאג שמדינה תתקדם, הממשלה גורמת למצב שהמדינה שוקעת, לא זזה קדימה וחבל. רוצים דוגמה קטנה? שדה דב. אנשים פשוט צריכים פתרונות. אין מי שמקדם את העניין הזה. זה הכל קורה רק בגלל שנתניהו חלש. גם אין שר חינוך, אין כלום, שום דבר לא זז".

גנץ האשים את היועמ"ש וטען כי, "האחריות כרגע היא בידי היועץ המשפטי לממשלה ואני קורא למנדלבליט להפסיק את ריקוד הבריחה המושחת הזה מאימת הדין. יש שימוע, יבוא – טוב, לא יבוא – החלטה שלו, אבל יש תאריך יש החלטות לוקחים אותם ומתקדמים קדימה. דברים צריכים לקרות – כשזה לא קורה זה בא על חשבונה של המדינה".

"שנה שלמה הלכה פארש על העניין הזה. אני גם רוצה לומר לכם שכחול לבן מאוחדת ורצה ביחד. אני מציע להפסיק לקחת מילה מפה ומילה משם. זו מסגרת שהוקמה ושמה אלטרנטיבה שלטונית. כחול לבן הולכת לעבוד וכדאי להבין לחלוטין שאנחנו נהיה האלטרנטיבה למדינת ישראל. כי אנחנו מאמינים שישראל לפני הכל, אנחנו מאמינים שכל אזרחי ישראל לפני הכל", כך גנץ.

יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד אמר בישיבת הסיעה כי, "לנתניהו יש שני עיתונים שעובדים אצלו. תחנת טלוויזיה משלו. שדרני רדיו שמקבלים דף מסרים ישר מנתן אשל. יש לו כסף בלי הגבלה. אף אחד לא יודע מאיפה. שופך מאות מיליונים על הרשתות החברתיות. יש לו שרי ממשלה שזוחלים סביבו על הגחון. נטולי דעה משלהם".

"הוא לא נואם, הוא לא מתראיין. הוא בבונקר. אבל הוא בנה מגפון. עשרים שנה הוא בנה מערך מושחת, ענק, שעובד בשבילו. מכונה של שטיפת מוח. מפיץ רעל בכמויות אדירות. ואז הוא מתבכיין שהתקשורת שמאלנית. מחפש כל היום איזה גרבוז להיעלב ממנו. שהוא יוכל להגיד שרודפים אותו".

"מי כבר נשאר לרדוף אותו? חצי מהתקשורת משותקת מרוב פחד והחצי השני עובד אצלו. הוא השתלט על המערכת ובסוף אומרים לנו "לא שומעים אתכם". אנחנו, החדר הזה, נעשה הכל. אתם מכירים אותי. נלך לכל פרלמנט, כל בית קפה, כל שוק, כל מרכז קניות. גם כל תחנת רדיו וטלוויזיה. אבל זה לא מספיק".

"אני אומר לכל מי ששומע אותנו – אתם רוצים לנצח, תעזרו. מול המכונה המרושעת של ביבי, בואו נביא מיליון מכונות קטנות וזריזות וחכמות. מול המיליונים שהוא שופך, יש לכם חברים. יש לכם שכנים. יש לכם קבוצות. אתם שומעים ראיון של גבי, תפיצו. אתם רואים נאום של בני, תפיצו", קרא לפיד.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture