בכירי מאוחדת במגזר החרדי התברכו אצל גדולי ישראל לרגל ההתרחבות הגדולה בשירותי הרפואה בבני ברק

מנהלי מאוחדת ובהם מנהל המגזר החרדי הרב משה ברים וסגן מנהל מחוז מרכז הרב משה כהן התברכו אצל מרנן ורבנן גדולי ישראל ובהם: מרן הגר"ח קניבסקי, מרן הגר"ג אדלשטיין, כ״ק האדמו"ר ממודז'יץ, הגר"ש בעדני והגר"ד לנדו * הרב משה ברים התברך ממרנן ורבנן גדו"י לרגל התמנותו לתפקיד החדש כמנהל המגזר החרדי במאוחדת

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

לקראת פתיחת המרכז הרפואי הגדול של מאוחדת בצפון העיר ב"ב, התקבלו מנהלי מאוחדת במגזר החרדי במעונם של מרנן ורבנן גדולי ישראל אשר עודדו אותם בחום על פעילותם.

במשלחת הנכבדה היו בכירי מאוחדת הרב משה ברים מנהל המגזר החרדי, סגן מנהל מחוז מרכז הרב משה כהן ומנהלי קשרי לקוחות בבני ברק הרב שמשון פרג, הרב חנוך זילברפב, הרב נתן צישינסקי והרב ישראל ויזל.

חברי המשלחת זכו להתקבל אצל מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי, מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין, ראש ישיבת סלבודקא הגר"ד לנדו, חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני וכ"ק מרן האדמו"ר ממודז'יץ.

גדולי ישראל בירכו את הנציגים לרגל פתיחת מרפאת הקשתות במתחם אוסם שישדרג עוד את שירותי הרפואה של מאוחדת בבני ברק. הרבנים ציינו לשבח במיוחד את התאמתה של מאוחדת לצרכי הציבור החרדי בכל העניינים תוך הכוונה הלכתית וכן הדגישו את חשיבות העובדה שמאוחדת מגייסת לשירותיה צוות הנמנה על בני המגזר החרדי, שמבין ומכיר את הצרכים.

בביקורם אצל מרן שר התורה הגר"ח י, התברכו חברי המשלחת על ההתפתחות המרשימה של מאוחדת בבני ברק. מרן אף בירך את הרב משה ברים לרגל כניסתו לתפקידו החדש כמנהל המגזר החרדי.

בעת המפגש עם חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני הוא איחל הצלחה לכל מנהלי קשרי לקוחות של מאוחדת. הגר"שב שוחח עם הנציגים על החשיבות הגדולה בעבודתם בין הדברים אמר שבתפילת שמונה עשרה, ברכת רפאינו היא הברכה שמכוונת למידת התפארת, זאת בפשטות כי העוסקים בתחום הם אנשי התפארת, אלו אנשים הטובים . עוד הוסיף כי מידת התפארת היא המידה התקשרת בין שני הקטבים חסד וגבורה, התפארת מחברת כך הדבר הרפואה מחברת בין הסתירה של הגזרה מהשמים המביאה את המחלה לבין הרפואה שניתנה רשות לרופא לרפאות. ואיחל הצלחה לנציגים שיזכו אף הם להיות אלה שמחברים בין החולים לרפואתם.

הגאון רבי דוב לנדו שליט"א ראש ישיבת סלבודקה , איחל הצלחה מרובה לר' משה ברים בתפקיד החדש ואמר שמדובר בתפקיד חשוב לטובת הכלל הגר"ד אף הזכיר את הייחוס החשוב של המשפחה כמו"כ צויין העובדה שר' משה נמנה בין בוגרי הישיבה.
בנוסף איחל הצלחה גדולה מאוד לכל העוסקים בצרכי ציבור במאוחדת ועמד על החשיבות הרבה שבתפקידם.

במפגש עם מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין קיבל את הנציגים בחום ואיחל הצלחה וסייעתא דשמיא במעשים הטובים.

סגן מנהל מחוז מרכז הרב משה כהן הציג בפני הרבנים את ההתפתחות המרשימה של מאוחדת בבני ברק, הפריסה הרחבה בכל השכונות, הצמיחה המתמדת, ושיתף בתוכניות העתידיות.

כ״ק האדמו"ר ממודז'יץ בירך אף הוא את הרב משה ברים על תפקידו החדש וציין את היכרותו האישית עם הרב ברים עוד מתפקידו הקודם בירושלים.

סגן מנהל המחוז הרב משה כהן הציג בפני האדמו"ר את הבשורה שבפתיחת המרפאה החדשה. "הבטחנו לאדמו"ר לפני תקופה כי תפתח במקום מרפאה, ואנו ב"ה עומדים כעת בפתיחתה".

המרפאה החדשה והמרווחת במתחם אסם תכלול שירותי רפואת ילדים ומשפחה, רפואת נשים , אורתופדיה, בית מרקחת, שירותי אחיות ומזכירות.

לדברי הרב משה ברים "מדובר במהלך פורץ דרך שממקם את מאוחדת בחזית ההתרחבות של העיר. אנחנו מחוללים מהפך של ממש".

הרב משה כהן מציין כי "המרפאה היא בשורה לתושבי האזור, אבל לא רק. מהלך כזה מוביל סדר יום חדש גם באזורים אחרים בעיר. היא מונעת תורים ארוכים ועומסים במרפאות אחרות. המרפאה, כפי שניתן לראות, נפתחת באופן הדרגתי עם שירותים נוספים שמתווספים לאלה שכבר קיימים. בקרוב נפתח שם גם את בית המרקחת הצמוד שייתן מענה לתרופות שלא ניתן להשיג בכל מקום. אין ספק שמדובר במהלך חשוב לתושבי האזור והעיר בני ברק כולה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture