צילום: בן קלמר

השר ארדן לשר הפנים הבריטי: "יש להוציא את החמאס מחוץ לחוק"

השר לבטחון הפנים גלעד ארדן נפגש היום בירושלים עם שר הפנים הבריטי ודן עמו בלוחמה בטרור, במאבק באנטשימיות וב - BDS. השניים סיכמו על שיתופי פעולה בנושאי בטחון הפנים וכן על הקמת צוותי עבודה משותפים למאבק בהסתה לטרור

השר לבטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים, גלעד ארדן, נפגש היום (שני) עם שר הפנים הבריטי, מר סאג'יד ג'אביד ודן עמו בלוחמה בטרור, במאבק באנטשימיות וב – BDS וכן בשיתופי פעולה בנושאי בטחון הפנים. השרים סיכמו על הקמת צוותי עבודה משותפים למאבק בהסתה לטרור וכן בהתמודדות עם איום הרחפנים.

השר ארדן ברך את השר ג'אביד על הובלתו את ההחלטה הבריטית על הוצאת חיזבאללה, כולל הזרוע המדינית שלו, מחוץ לחוק והגדרתו כארגון טרור ואמר כי "חיזבאללה מהווה איום מרכזי על היציבות במזרח התיכון ואני מקווה שמדינות נוספות באירופה יאמצו גם הן החלטה דומה". השר ארדן אמר לשר ג'אביד כי: "כפי שעשיתם עם חיזבאללה, יש להוציא גם את הזרוע המדינית של חמאס מחוץ לחוק, ולא רק את הזרוע הצבאית שלו. ארגון טרור הוא ארגון טרור".


צילום: בן קלמר

השר ארדן ביקש משר הפנים הבריטי לשקול לקדם גם בבריטניה החלטה דומה להחלטת הפרלמנט הגרמני הקובעת כי תנועת החרם היא אנטישמית: "תנועת החרם מנצלת לרעה את חופש הביטוי אך היא מבוססת על אותה אידאולוגיה של ארגוני הטרור ולפעילות ה – bds וארגוני החרם יש חלק בהתגברות האנטישמיות בבריטניה".

השר ג'אוויד עדכן את השר ארדן על יוזמתו לקדם חוק המטיל על חברות האינטרנט קנסות ואף אחריות פלילית לאי הסרתם של תכנים מסיתים ופוגעניים ברשת. השר ארדן ושר הפנים הבריטי סיכמו על הקמת צוות עבודה משותף למאבק בהסתה לטרור. כמו כן, השרים דנו באיום הגובר של שימוש ברחפנים על ידי ארגוני הטרור וסיכמו על הקמת צוות מומחים משותף לפיתוח טכנולוגיות ושיתוף מידע להתמודדות עם האתגר.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו