צילום: אנה קפלן / פלאש 90

ראש השב"כ לשעבר תוקף את התנצלות ברק: "מה למען השם עומד לנגד עיניו?"

ההחלטה של אהוד ברק להתנצל על אירועי אוקטובר 2000 ממשיכים לעורר סערה במערכת הפוליטית. ח"כ אבי דיכטר שכיהן כראש השב"כ באותה תקופה תוקף את ברק בחריפות "למען השם , למה הלכת להתנצל, בשביל לקושש כמה קולות למפלגה?"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר ועדת החוץ והביטחון וראש השב"כ לשעבר ח"כ אבי דיכטר התייחס היום להתנצלותו של אהוד ברק על מאורעות אוקטובר 2000: "מה לעזאזל עומד לנגד עיניו של אהוד ברק כשהוא מתנצל בפני ח"כ עיסאווי פריג'? כראש השב"כ באותה אינתיפאדה ארורה, אני אומר לך אהוד ברק ולכם אזרחי ישראל: לולא נחישותם וגבורתם של הלוחמים, מאות ישראלים היו נרצחים על הכבישים".

"באוקטובר 2000 הייתי ראש השב״כ, כאשר נתקלנו בתופעת 'הפזעה' בקרב ערבים ישראלים. במקום להשתמש במילה המכובסת 'מיון' של האנשים ברכבים שנעצרו בידי ההמון על כביש ואדי עארה, צריך לומר את האמת: זו הייתה ממש 'סלקציה', שבה מרגע שזיהו את נוסעי הרכב כיהודים, הם היו בסכנת מוות. יעידו על כך אנשי תקשורת שהוצאו מתוך לוע הארי, נכון יותר מתוך לועם של הכלבים , שאיימו לפגוע בהם. אלמלא לוחמי המשטרה שסיכנו חייהם כדי לחלצם מהתופת האנושית, גורלם היה נחרץ והם היו נשרפים חיים עם מכוניותיהם שהוצתו".

"לוחמיו של אהוד ברק, ניצב אליק רון מפקד המחוז הצפוני של המשטרה ובנצי סאו, לימים ממלא מקום מפכ״ל המשטרה, וגיבורים רבים נוספים בלמו את ההמון המוסת וצמא הדם שיצא למסע פרעות ביהודים וברכושם. מה לעזאזל עומד לנגד עיניו של אהוד ברק כשהוא מתנצל על הנחישות שגילו פקודיו, אשר בלמו בגופם ובנשקם אלפים רבים של פורעים שפגעו באזרחים יהודים ובאנשי כוחות הביטחון?"

"מי שלא ראה את האלפים שיצאו מסח'נין ומעראבה לעבר אזור התעשיה 'תראדיון' כשמטרתם הצתה וביזה של הרכוש ולאחר מכן הסתערות על ישובי גוש משגב, לא מבין באמת מול מה ובעיקר מול מי עמדו לוחמי המשטרה. באותם ימים, שני חיילי צה״ל שטעו בדרכם ונתפסו על ידי שוטרים פלסטינים, נלקחו לתחנת משטרה ברמאללה. רגע אחרי שהיו משוכנעים שעתה הם בטוחים, מצאו עצמם מותקפים בידי המון צמא דם, בתוך תחנת המשטרה, כששוטרים ואזרחים מבצעים בהם לינץ' מצולם, ואזרח טובל ידיו הטמאות בדמם הקדוש של החיילים המתים ומנופף לקהל בבחינת, המלאכה הושלמה".

"כראש שב"כ באותה אנתפאדה ארורה, שהתנהלה גם בקרב ערבים ישראלים, כולל גלישת רבים מהם לטרור ופיגועי מתאבדים שהרגו מאות ופצעו אלפים מאיתנו, אני אומר לך אהוד ברק, ולך עסאוי פריג׳ ולך אזרח ישראלי באשר הוא, יהודי או ערבי – לולא נחישותם וגבורתם של הלוחמים מהמשטרה, מהצבא, מהשב"כ ושל אזרחים אמיצים, היינו מוצאים עצמנו במציאות שבה היו נרצחים מאות ואולי אלפי ישראלים, על הכבישים, במקומות עבודתם ובבתיהם".

"למען השם אהוד, ממי ולמה הלכת להתנצל? בשביל לקושש כמה קולותיו ממפלגה, שחברי כנסת שלה פעלו בשנה האחרונה להחלפת המנון התקווה בשירת האינטרנציונל, והצביעו נגד החוק לקיזוז משכורות מחבלים? בשביל הקולות שלהם התנערת מעשרות אלפי הלוחמים שבלמו את האינתיפאדה ?! עדיין לא מאוחר, יש לך הזדמנות להתנצל על ההתנצלות האומללה וההתרפסות המבישה".

"אהוד, עשית כל כך הרבה ״פליקלקים״ בחייך הפוליטיים, אז אל תעצור דווקא כאן במעשה המבזה אותך ואותנו. תשלים את הפליק פלאק האחרון בקריירה הפוליטית והתנצל בפני הלוחמים על שהתנצלת בפני הפורעים הערבים".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

השמאל פשט את הרגל.

מילים כדורבנות .

סוף סוף אמירות ללא כחל וסרק. ללא מורא ומורך. זה ההבדל בין אוהב ישראל לבין עוכר ישראל..כזה שלא מתבייש לקרוא לילד בשמו ולעשות את החייץ הדיכוטומי והנכון כל כך בין טוב לרע, בין טמא לקדוש , בין אוהב לשונא..! אהוד ברק וחבריו השמאלנים מוכי סנוורים באהבה עיוורת וניגלקטית כל כך למחבלים וערבים. רוצחים בהם ובנו והם בתמורה מלטפים בכל דרך פושעי אנושות וצוררי ישראל.. ( ליטוף של מס שפתיים, של הצעת חוק , של התייפיפות שחור על גבי עיתון וצבעוני על גבי מסך.. ) צריך עוד כמה אמירות ותובנות כאלה אמיתיות, בהירות ומפכחות מאיש עם רקורד כזה עשיר שיודע בדיוק עם איזה חיות אדם יש לנו עסק. פשוט כל הכבוד לו!!! נהנתי מכל מילה שהוא אמר

מר ברח .. שוב לכלוב שלך העם אמר את דברו . גם אם תהיה במקום ה 1ק1 של מפלגת בלד אנו לא רוצים אותך שגם מדם אתה תזיק לעם הזה . דוב לך מר ברח . וברח את מקומך

מזעזע!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture