הצטרפו לנסיעת המבחן

עם יד על ההגה ורגע לפני ההתנעה, אני רוצה להגיד שפשוט לא אהבתי הרבה בדור הקודם של הטרוורס, הדור החדש לעומת זאת, הוא רכב מדהים. שברולט פתחו דף חלק ובנו עליו טרוורס שונה לגמרי, הוא נראה ענק, ארוך וגבוה והעיצוב שלו מרשים למרחוק, כן אפילו בצבע לבן פשוט.

המחיר שלו מתחיל ב-250.000 ₪ ובגרסה הבכירה הוא עומד על 350.000 ₪

רכב המבחן הגיע בגירסה חדשה שמוסיפה לגירסת LT הבסיסית הנעה כפולה, פתיחה חשמלית לתא המטען וריפודי עור. עלות השדרוג 30.000 ₪. למה זה שווה נסביר בהמשך.

הטרוורס מגיע עם שמונה מושבים בגרסאות הפתיחה ושבעה מושבים בגרסאות המפוארות.

פתיחת הדלתות מכניסה אותנו לעולם המרחבים האמריקאי, הכל מרווח וגדול, הנדסת אנוש מעולה, מערכת מולטימדיה מצוינת (אבל לא מדברת עברית), תאורת לד אישית לכל הנוסעים, בקרת אקלים מפוצלת ועוד

השורה השנייה מרווחת דיה לשלושה מבוגרים, יש מזגן אחורי עם שליטה לנוסעים והרצפה שטוחה. פתחי המיזוג ממוקמים בתקרה שזה הרעיון הכי מוצלח וזה מגיע גם לשורה השלישית כמובן.

הכניסה לשורה השלישית בסדר גמור אך כדי להחזיר את המושבים בחזרה נתקלנו בבעיות הנדסה מעצבנות, יש כאן מקום לשלושה נערים, אבל לא לשלושה מבוגרים.

תא המטען גדול מאד ועמוק, הוא מפוצל לשניים שזה נראה מצוין אך פחות פרקטי ממה שמקובל בעולם המיניוואנים האמריקאי.

אפשר לזוז? אם תדעו שתחת למכסה המנוע שוכן הv6 שנמצא בדגמים אחרים של קאדילאק יש סיכוי שתתחילו לריב מי הנהג ויש סיבה, זהו מנוע בנפח 3.6 ליטר, עם תיבת תשעה הילוכים! והספק של 310 כ"ס, חזק מספיק שתשכחו את הילדים בבית…

ואיך כל הכח הזה עובר לכביש? זה תלוי. לחיצה הגונה על הדוושה כשרק ההנעה הקדמית פועלת תביא לסחרור גלגלים קדמי שלא מבייש את מה שהיינו עושים בגיל הנעורים למכוניות שכורות…

ברגע שמזיזים את חוגת ההנעה לכל ארבעת הגלגלים, הטראוורס (מעבר לזה שאי אפשר יותר לעשות שטויות…) נכנס למצב נהיגה יציב שפשוט מדביק את הרכב לכביש ולא משנה כמה תרמסו את דוושת התאוצה. מרשים מאד לרכב בגודל שכזה ובגובה שכזה.

שנהרוס את החגיגה? לצערנו מפרט הבטיחות האקטיבית נמצא בטרוורס, אבל רק מרמות הגימור הגבוהות שחוצות את ה-300.000 ₪ וזה רבותי קצת עצוב.

זהו סיימנו, הטרוורס מציע שיפור אדיר ומהפיכה של ממש לעומת הדגם הקודם, הוא נעים לשימוש יומיומי, קל לתפעול, מרווח מאד וללא תחרות כיום בישראל.

הערת מערכת. חלק מהתמונות הם מרמת האיבזור הגבוהה יותר מהרכב שנבחן.