Tomer Neuberg/ Flahs90

ליברמן: "נדרוש את הבריאות והפנים – נמליץ רק על מי שירצה אחדות"

יו"ר 'ישראל ביתנו' ממשיך להסיט: "אחת הסוגיות שחייבים לטפל זה קצבאות הילדים". עוד הבטיח: "נעביר חוק הצבעה חובה". על הממשל הבאה: "אם הליכוד וכחול לבן לא יתחייבו לממשלת אחדות - לא נמליץ עליהן". במקביל, נתניהו נפגש עם פעילים במגזר הרוסי

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן ממשיך בהסתה נגד הציבור החרדי: "אחת הסוגיות שחייבים לטפל בה זו סוגיית קצבאות הילדים. זו אחת הסיבות שבגינן אנשים לא יוצאים לעבודה. צריך לעודד עבודה ולא בטלה. לכל המשפחות העובדות להן יש ילדים, יש להעניק נקודות זכות", אמר הערב בכינוס המפלגה. עוד הצהיר שישראל ביתנו תדרוש שכל סיוע למערכת החינוך החרדית תותנה בלימודי ליבה

בדבריו הבטיח להמשיך קעקע את הזהות היהודית של המדינה וכי מפלגתו תדרוש את יישום דו"ח חיים צדוק, קרי פירוק המועצות הדתיות והקמת מחלקות לשירותי דת בכל רשות מקומית, במקום המועצות. בנוסף, כך לדברי ליברמן, ישראל ביתנו תפעל להפעלת תחבורה ציבורית בשבת, נישואים אזרחיים וגיור על ידי רבני ערים כחלק מהדרישות בהסכמים הקואליציוניים, ובנוסף תפעל לביטול חוק המרכולים.

בנאומו שב והסיט נגד המגזר החרדי שמביא את אחוזי ההצבעה הגבוהים ביותר והבטיח כי "'ישראל ביתנו' תדרוש שהקואליציה תתחייב לחוקק חוק "חובת הצבעה" בבחירות כלליות לכנסת ישראל, בדומה לחוק הקיים במדינות כמו אוסטרליה, בלגיה ולוקסמבורג, על מנת לעלות את אחוז ההצבעה ל-90%".

בכינוס בו הציג את רשימתו לכנסת, שאושרה פה אחד ללא שינויים, הבטיח כי ידרוש במשא וממתן הקואליציוני הבא את תיקי הבריאות והפנים שמוחזקות על ידי המפלגות החרדיות, זאת בנוסף לתיקי הביטחון והקליטה בהם החזיק בזמן שהותו בממשלה. ליברמן הוסיף כי המועמד של 'ישראל ביתנו' לתפקיד שר הבריאות הוא פרופ' ליאוניד אידלמן, כשר מקצועי שאינו מכהן כחבר כנסת.

בכינוס הוסיף כי, "המפלגה הראשונה, שתודיע שהיא תומכת בהקמת ממשלה לאומית רחבה, עליה נמליץ לנשיא המדינה. במידה ואף אחת מהמפלגות לא תתחייב על כך לא נמליץ על אף אחת לנשיא". לדבריו, "'ישראל ביתנו' תשב אך ורק בממשלה לאומית רחבה הכוללת את 'ישראל ביתנו', 'הליכוד' ו'כחול לבן'".

הרשימה שהציג ליברמן: יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן. ח״כ עודד פורר, יו״ר סיעת ישראל ביתנו. ח״כ יבגני סובה, עיתונאי ואיש תקשורת בשפה הרוסית. ח״כ אלי אבידר- איש עסקים, בין היתר מנכ״ל לשעבר של הבורסה ליהלומים. ח״כ יוליה מלינובסקי. ח״כ לשעבר חמד עמאר. אלכס קושניר, לשעבר מנכ״ל משרד העלייה והקליטה. מרק אפראימוב, סגן ראש עיריית שדרות. לימור מגן תלם, יועצת משפטית של עיריית מגדל העמק. ד״ר אלינה ברדץ’- יאלוב, יועצת התקשורת של ח״כ ליברמן.

בעשירייה השנייה: אדי חלול- חבר מועצת גוש חלב ויו״ר העמותה הארמית-נוצרית בישראל. אלכס פרידמן- יו״ר עמותת ״נכה לא חצי בן אדם״. דור דוידיאן, יו״ר צעירי ישראל ביתנו. שחר אלון, עו״ד ואיש הייטק. אילנה קרטיש- ספורטאית אולימפית. אוליבייה רפוביץ- אל״מ במילואים, יועץ אסטרטגי. בוריס שינדלר- יזם ופעיל חברתי. הילה איריס ידיד ברזילי- עו״ד ומגשרת. אלוירה קוליחמן- סגנית ראש העיר לוד, יו״ר סיעת ״לוד ביתנו״. אמיר שניידר – יועץ משפטי וסמנכ״ל רגולציה בהתאחדות האיכרים.

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב עם ישראלים דוברי רוסית ואמר, "איווט ליברמן אמר אתמול בגלי צה"ל בעברית שהוא הולך להמליץ על בני גנץ. הוא רוצה את בני גנץ כרה"מ. אם מצביעים לליברמן מצביעים בעצם לממשלת שמאל. אהוד ברק כשר ביטחון, יאיר לפיד כשר חוץ, ואם מישהו רוצה להבטיח ממשלת ימין ולא גנץ אז יש רק הצבעה אחת: רק ליכוד. רק ליכוד. ליכוד אחד גדול ימנע ממשלת שמאל".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

להלן תוצאות הבחירות שיהיו. הליכוד 33 יהדות התורה 9 שס 9 הבית היהודי עם כל האיחודים 13 כחול לבן 29 הערבים 10 ליברמן 6 מרץ לא עוברת ישראל דמוקרטית 5
עמיר פרץ 6

אוי לנו ואוי לאנשי שלומינו וטפינו אם חס וחלילה איווט ליברמן יקבל את תיק הבריאות. נסבול ונשלם מחיר כבד. חבל. כזה רודן היה צריך לשבת באיזה כלא רוסי.

ליברמן לא צריכים אותך.
ביי ביי.

למייארס
א. החישוב שלך מוטעה הגעת בסה"כ ל-121 מושבים
ב. מרץ לא מתמודדת…

תתעורר אבל כבר כמעט שבוע שמרץ מאוחדים עם ישראל דמוקרטית

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture