Hadas Parush/Flash90

גפני במתקפה על ר"ע פ"ת: "גרינברג ילך הביתה אחרי קדנציה אחת"

יו"ר 'דגל התורה' מאישים: "הוא מבטל הקצאות, מתנכל לציבור החרדי, ומתהדר ללא שום קשר למציאות, כאילו הוא נותן פה ושם, בשעה שהוא נוקט באופן של הפרד ומשול". במתקפה על אנשי ש"ס: "בוסו מסית נגדנו באופן שקרי. תבדוק היכן לומדים ילדיו ותבין את הסיבה"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני תוקף בראיון חריף ל'יתד נאמן' את ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג, "הסיפור של פתח תקווה מזכיר לי מאד את מה שקרה בחיפה ואין לי ספק שסופו של רמי גרינברג יהיה בדיוק כמו של יונה יהב". לדבריו, "יש כמה אנשים בודדים שהגיעו לראשות העיר ומנצלים את המצב כמו שליברמן עושה במישור הארצי, כדי להסית ולפעול נגד הציבור החרדי במישור המקומי. מי שעומד בראשם הוא רמי גרינברג".

עוד הוסיף גפני, "לצערי התקבצו סביבו כמה אנשים שמסיתים אותו לנהוג ב'הפרד ומשול' בתוך הציבור החרדי. זה בדיוק מה שהיה בחיפה, וכמו שאצלכם זה נגמר בהשלכתו של יהב מראשות העיר, כך יהיה סופו של גרינברג. ההבדל הוא שיהב כיהן כמה קדנציות, ואילו גרינברג ילך הביתה אחרי קדנציה אחת".

"הוא מבטל הקצאות, מתנכל לציבור החרדי, ומתהדר ללא שום קשר למציאות, כאילו הוא נותן פה ושם, בשעה שהוא נוקט באופן של הפרד ומשול. עובדתית הציבור החרדי נפגע ממנו קשות. כאמור הוא ביטל הקצאות שהיו מיועדות לציבור החרדי ומה שכן אישר, הגביל לזמן קצר, כדי שכולם יהיו תלויים בו ויבקשו שוב ושוב את אישוריו. כל זה נובע אך ורק בגלל ש'יהדות התורה' הייתה נאמנה לראש העיריה הקודם ברוורמן והלכה איתו בבחירות. מאז גרינברג נוקם ונוטר על כך והדבר מתבטא בכל התנהגותו".

יו"ר 'דגל התורה' פוסל אפשרות שחברי המועצה מטעמו ישתפו פעולה בכדי "להציל את האפשר" ואומר, "יש לנו נציגים מקומיים מעולים. שני הנציגים הרב ברוכי והרב פרידמן עובדים בשיתוף פעולה פורה ולא מאפשרים לראש העירייה לנהוג בהם ב'הפרד ומשול'. הם עשו ועושים הכול כדי לא לריב עם גרינברג, אבל יש אנשים סביבו שהסיתו אותו נגדם ומאז הוא נוקט במדיניות שתוביל אותו כפי שאמרתי לסוף דומה כפי שהיה ליונה יהב בחיפה. אני משוכנע שזו קדנציה אחת ויחידה שלו, אלא אם ישנה את התנהגותו כלפי הציבור החרדי. הציבור בכללותו סולד מראש עירייה אגרסיבי שיוצא למלחמות ומתנהג בברוטליות".

גפני דוחה טענות לאפליה בבתי הספר בעיר, "נושא קבלת התלמידות הוא חינוכי נטו ללא שום השפעה חיצונית כלל וכלל". עוד הוא דוחה טענות לגזענות, "זה שקר בעליל. אפשר לראות זאת על פי הרכב התלמידות. מעולם לא הייתה שם טענה כזו וכל פתח תקוואי מכיר את הנתונים מקרוב. אפילו אנשי ש"ס המקומיים יודעים זאת. בנותיהם הרי לומדות שם". 

יו"ר 'דגל התורה' יוצא במתקפה על נציגי שס המקומיים, "אני רוצה לשאול אותך, אם יש אפליה עדתית באותן מוסדות, מדוע הנציגים המקומיים וממלא מקום ראש העיריה, אוריאל בוסו בראשם, שולחים את בנוותיהם למוסד שבו קיימת כביכול אפליה עדתית. זה רק מראה שהכול שקר מוחלט".

"אני אגיד לך בכאב", מוסיף גפני, "יש בפתח תקווה גם מוסדות לתלמידות מבנות עדות המזרח. מוסדות מצוינים. אבל ממלא מקום ראש העירייה, בוסו, מעדיף לשלוח את ילדיו למוסדות אשכנזים וזה בסדר ולגיטימי. אין באמת שום אפליה עדתית בפתח תקווה. יעידו ומעידים על כך גם הורים מכל החוגים והעדות".

לטענתו, "הנציג בוסו מנצל מחד את הנושא העדתי כדי לנגח את יהדות התורה על רקע פוליטי בכך שהוא מדליק אש שקרית מסוכנת לצרכי תעמולת בחירות. מאידך הוא מאפשר לעצמו לשלוח אל ילדיו למוסדות אשכנזים, והוא מנסה להסתיר זאת באמצעות הסתה עדתית, שלא תיסלח לו".

לסיום, הבכיר החרדי מתייחס לעובדת היותם של דבריו חריפים וחריגים ואומר, "אני מודע לכך ואני אומר זאת בפומבי ומתכוון לומר זאת בכל מקום. אי אפשר להסית נגדנו באופן שקרי ובוטה, כאשר כולם יודעים שזה שקר מוחלט. מהסיבה הזו אני חוזר ואומר את הדברים בגלוי: סגן וממלא מקום ראש עיריית פתח תקווה, הנציג בוסו מסית נגדנו באופן שקרי. תבדוק היכן לומדים ילדיו ותבין את הסיבה". 

מתנועת ש״ס נמסר בתגובה: ״הגיע הזמן שהרב גפני ילמד להפסיד בכבוד. דגל התורה שנאלצה מאילוצים פנימיים לתמוך במועמד לראשות העיר שהפסיד בפתח תקוה, מסרבת להכיר בהפסדה ותוקפת את שלוחא דרבנן יו״ר ש״ס בפתח תקוה הרב אוריאל בוסו הפועל בהנחייתם הברורה של מרנן ורבנן חברי מועצת חכמי התורה שליט״א. הגיע הזמן לכבד את גדולי ישראל מכל החוגים והעדות".

"תנועת ש״ס תמשיך לפעול למען ציבור בני התורה וגם למען מצביעי דגל התורה בפתח תקוה. הציבור הספרדי נגמל זה מכבר מהפטרונות הליטאית וצועד כבר עשרות שנים בדרך עצמאית לאורם של רבותינו חכמי הדור", לשון התגובה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מר גפני הציני – החלף את המשפט במקום גרינברג תכתוב אוחנה בצפת.
מה שמותר לדגל אסור לש"ס ולאגודה לעשות.
כן, גם יהב – לא היה רע לחרדים, ש"ס ואגודה הסתדרו איתו, הוא היה רע לדגל.
הרי אין גבול לציניות שלך, הרי בצפת העדפת ראש עיר חילוני שנוקט הפרד ומשול , כדי לא לתת שליטה ח"ו לפרוש על צפת, כפי שהצהרת בכנס בירושלים, בירושלים לצערך ולשמתחינו הרבה ליאון התהפך עליך, ועוד מעט הוא כבר גם יהיה "רשע מרושע".

גפני – נבואה ניתנה לשוטים ולתינוקות

יתד הוא עיתון משעמם עם לוגו מכוער.

גפני לא הבין את מה שהבינו כבר הרבה מאוד בני תורה ספרדים שס היא הבית של בני התורה והיא לא פחות איכותית מדגל התורה אם לא הרבה יותר עם הנהגה רבנית אחת! ברורה ואם הנהגה פוליטית אחת ברורה והם היחדים שידאגו לבני התורה הספרדים
גפני עדיין חי בסרט שבמעמד הר סיני היה רק אשכנזים תתעורר……

אף אחד מהמגיבים לא ענה על ההמצאה של בוסו על אפליה…
יואילו בטובם חברי המועצה הספרדים להוציא את ילדיהם מהמוסדות המפלים ….

למחפוד, לשסניק, ולס"ט.

יהב לא היה רע לחרדים?
מתגובותיכם נשמע שאתם מוכנים לכרות ברית עם הישמעאלים ולמות ביחד איתם, העיקר שלאשכנזים לא יהיה כלום.
ואם לא הבנתם, תנברו קצת בהסטוריה של השחיטה הכשרה בירושלים כשהתחדש היישוב היהודי בירושלים על ידי תלמידי הגאון מווילנא.
גם אז הייתם מוכנים בחסות "הסולטן ירום הודו" שהיהודים לא יאכלו בשר בכלל, העיקר שח"ו האשכנזים לא ישחטו לעצמם לבד.
בקיצור, מוטב שתשארו "שקופים" באמת – לא רק בקמפיין הבחירות.

נכון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture