Noam Revkin Fenton/Flash90

נתניהו: "כוחות הביטחון במרדף ללכוד את המחבל ולבוא עמו חשבון"

נשיא המדינה: "מול הטרור הנורא נפעל ביד קשה וחסרת פשרות". גנץ: "כוחות הביטחון ידעו לשים את ידם על המחבלים הנתעבים, חיים או מתים". שקד: "על מדינת ישראל לגבות מחיר יקר ולחזק את ההרתעה אל מול הטרור הפלסטיני. דם בנינו אינו הפקר"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו התייחס הבוקר לפיגוע הרצחני שאירע בגוש עציון בו נרצח חייל צה"ל תלמיד ישיבה, ומסר, "הבוקר התבשרנו בפיגוע דקירה קשה. כוחות הביטחון נמצאים עכשיו במרדף כדי ללכוד את המחבל השפל ולבוא עמו חשבון. אני שולח בשמי ובשם הממשלה תנחומים למשפחה".

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין אמר, "תפילותינו נתונות הבוקר בכאב וזעזוע, למשפחת החייל אשר נרצח בידי בן עוולה. הלב דאב על זיו העלומים שנגדעו ברשע ועל אובדן החיים הקצרים וישרי הדרך. נחזק את ידי כוחות הביטחון כולם הדולקים אחר המרצחים ולא נשקוט עד אשר נשיגם. מול הטרור הנורא נפעל ביד קשה וחסרת פשרות למען שלום אזרחינו בכל מקום אשר יהיו".

יו"ר כחול לבן והמועמד לראשות הממשלה, רא"ל (מיל') בני גנץ: "תנחומים להורי החייל שנרצח הלילה. צה"ל וכוחות הביטחון ידעו לשים את ידם על המחבלים הנתעבים, חיים או מתים". ח"כ משה (בוגי) יעלון מ'כחול לבן' הוסיף, "תנחומים למשפחת החייל, תלמיד ישיבת ההסדר, שנרצח הלילה בגוש עציון. סומך על צה״ל והשב״כ שיגיעו בהקדם למחבלים השפלים, מבצעי הפיגוע".

יו"ר הימין המאוחד, השרה לשעבר איילת שקד מסרה הבוקר, "בשורה נוראית בפתח הבוקר הזה. אני שולחת תנחומים וחיבוק גדול למשפחת החייל שנרצח בגוש עציון. אני סמוכה ובטוחה כי צה״ל וכוחות הביטחון יגיעו אל אותם מחבלים שפלים ואנו נבוא איתם חשבון. על מדינת ישראל לגבות מחיר יקר ולחזק את ההרתעה אל מול הטרור הפלסטיני. דם בנינו אינו הפקר. יהי זכרו ברוך".

יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין: "אני שולח חיבוק של נחמה למשפחת תלמיד הישיבה שנרצח הלילה בגוש עציון. הכאב הוא עצום, ואני בטוח שכוחות הביטחון יניחו את ידם על הרוצח המתועב. התשובה שלנו חייבת להיות נחרצת: החלת הריבונות הישראלית בכל היישובים – וגוש עציון תחילה".

יו"ר הבית היהודי שר החינוך רפי פרץ: "קמים לבוקר עם בשורה קשה על רצח חייל ותלמיד ישיבה בגוש עציון. הלב כואב על נער שנקטף בדמי ימיו. שולח תנחומים גדולים למשפחתו. סומך על צה״ל וכוחות הבטחון שלא ינוחו עד שיתפסו את אותם מרצחים מתועבים שביצעו את הפשע הנורא הזה. המסר חייב להיות ברור – דם יהודים אינו הפקר".

יו"ר מפלגת העבודה ח"כ עמיר פרץ: "מזועזעים מהחדשות הקשות הבוקר מגוש עציון על מציאת גופתו של חייל צה"ל, תלמיד ישיבת הסדר, שנרצח באכזריות. אני מחזק את כוחות הבטחון במאמציהם לתפוס בהקדם את המחבלים. סומך על כוחותינו שיעשו הכל עד שישלימו מלאכתם וילכדו את המרצחים הנתעבים ובמהרה. אנו מחזקים את המשפחה שאבדה את היקר לה ושולחים תנחומים מעומק ליבינו".

ח"כ גבי אשכנזי מ'כחול לבן': "‫אני משתתף בצער המשפחה על הפיגוע הרצחני ובטוח שכוחות הביטחון יגיעו למבצעי הפיגוע וימצו איתם את הדין.‬ ‫זוהי עוד הוכחה להרתעה שנשחקה, ולצערנו הפעם זה עלה בחייו של חייל צה״ל. יש לשים סוף ליד הקלה של הממשלה אל מול הטרור ולהחזיר את ההרתעה".

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן: "כניעה לטרור בעזה מובילה לפיגועים בירושלים וביו"ש. במערכת הביטחון יודעים על עשרות התארגנויות להוציא פיגועים נגד יהודים בהכוונת חמאס מרצועת עזה. המונח 'הסדרה' הוא מכבסת מילים לכניעה לטרור והמדיניות הנוכחית של הממשלה זה ניסיון בזוי לקנות שקט לטווח קצר ולהקריב את בטחונם של אזרחי ישראל בטווח הארוך. אני בטוח שצה"ל ישים את ידו על מבצעי הפיגוע ויימצא איתם את הדין".

איתמר בן גביר מ'עוצמה יהודית': "התגובה שנדרשת מממשלת ישראל ומהקבינט הביטחוני היא החזרת הסיכולים הממוקדים, גירוש משפחות המחבלים ותומכיהם וחקיקת עונש מוות למחבלים. רק אלה ירתיעו את בני העוולה וכל דרישה אחרת כמו תוספות בניה ביו"ש היא פגיעה וזלזול באינטליגנציה. טרור מנצחים בהתקפה ולא בבניית מרפסות והרחבת כבישים".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture