Yonatan Sindel/Flash90

גפני: "יאיר לפיד הוא רשע מרושע – מציע לו לא לדחוף את האף"

יו"ר 'דגל התורה' תקף בחריפות את יו"ר 'יש עתיד' שגיבה את ההחלטה המקוממת של בית המשפט שאסרה על עיריית עפולה לקיים אירוע בהפרדה למגזר החרדי: "לא מפריע לו שילדים וילדות חרדיים לא יהיה להם אפילו אירוע אחד"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני תקף בחריפות את יו"ר 'יש עתיד' שגיבה את ההחלטה המקוממת של בית המשפט שאסרה על עיריית עפולה לקיים אירוע בהפרדה למגזר החרדי: "יאיר לפיד הוא רשע מרושע שלא מפריע לו שילדים וילדות חרדיים לא יהיה להם אפילו אירוע אחד, מתוך מאות אירועים שמארגנת עיריית עפולה. אנו זוכרים את הרשעות הזאת ומציעים לו לא לדחוף את האף שלו במקומות שהוא לא מבין בהם".

לפיד כתב מוקדם יותר בטוויטר כי הוא "מחזק את החלטת השופטים בבית המשפט המחוזי בנצרת על איסור הפרדה מגדרית בארוע ציבורי. נמשיך להלחם על מדינה יהודית, דמוקרטית וליברלית. כאן זה לא איראן".

מוקדם יותר אמר גפני, "הפסיקה של השופט היא פסיקה מרושעת, שמתאימה לט' באב – יום החורבן, ותגרום להרבה מאד אנשים ובני נוער לא להשתתף באירוע. אני קורא לכל המשתתפים, שלא לפגוע האחד בשני, ומתוך רצון והסכמה כל אחד ישמור על מקומו הוא".

כזכור, בית המשפט המחוזי בנצרת פסק היום כי הוא אוסר על עיריית עפולה לקיים מופע מוזיקלי שתוכנן להתקיים ביום רביעי השבוע, בהשתתפות הזמרים מוטי שטיינמץ וחיים ישראל, שיועד לציבור חרדי המתגורר בעיר והיה אמור להיערך בהפרדה. יצוין כי מדובר בפעילויות הנערכות לטובת המגזר החרדי המתגורר בעיר, לצד אין ספור אירועים אחרים שנערכים לציבור החילוני.

בפסיקה המקוממת של השופט יונתן אברהם הוא מורה לכפות את קיום "אי ההפרדה" על הציבור המעוניין בכך, "אני מורה למאבטחי וסדרני המשיבות למנוע כל נסיון שנועד לבצע הפרדה מגדרית, לסכל כל נסיון להציב שלטים המורים על הפרדה כאמור או מחסומים או אמצעי כריזה וכיו"ב, ולערב את משטרת ישראל הנוכחת במקום בכל מקרה שגורם כלשהוא ינסה לבצע הפרדה כאמור".

בכיר בעיריית עפולה התייחס להחלטה ומסר , "צר לנו שגורמים מחוץ לעיר בחרו להתערב ולפגוע במרקם החיים העדין בין תושבי העיר. רצינו לפעול לטובת האוכלוסיה החרדית כפי שאנחנו פועלים לטובת כלל האוכלוסיות בעיר. שדולת הנשים בחרה מתוך פרובוקציה ושיקולים זרים להגיש עתירה קנטרנית כנגד האירוע והביאה למרבה הצער דווקא לפגיעה באלפי נשים שלא יכולות להנות מאירוע תרבותי".

הבכיר נזהר לא לתקוף את בית המשפט אך תקף בחריפות את העותרות הקנטרניות, "לחברות השדולה בטח אין כל קשר לאירוע ואף אישה שהייתה מעוניינת להגיע לאירוע לא מרגישה מיוצגת על ידי השדולה. כנראה שהסלוגן 'חיה ותן לחיות' הוא חד צדדי וצבוע. לחרדים מגיע כמו כולם להנות מאירועי תרבות וחבל שיש מי שזה מפריע לו".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
18 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בא שופט שונא תורה וישראל ו"פוייסק" נגד השכל הישר. וכל הפוליטיקאים תוקפים אחד את השני.. ממש הצליח לו לשופט, יצא מהתמונה.

שיתנו לנו קצת להנות מארועים???

חיה ותן לחיות

הכל לטובה…. גם באירוע כזה בהפרדה רבו המכשולות…..

המחדל הוא של בחברי כנסת עצמם סהכ השופט פוסק עפ החוק .מה רציתם שיעשה? שפיטה עקומה?
יש חוק והוא םסק על פיו.
הנציגים של החרדים בכנסת עסוקים מידי מאשר לטפל באמת וברצינות.
יותר פוליטיקאים מפוליטיקאים.
וזה החילול השם הנורא שיש כאשר פועלים בענייני בעולם הזה בלי לדעת באמת איך לעשות את זה ע"פ תורה.

יאיר לפיד פשוט אידיוט
שום טענה של דמוקרטיה וליברליות שציבור שמבחינתו רוצה מופע מופרד ואתה הופך את האירוע לדיקטטורי שאתה אוסר!!! על הפרדה הזוי לגמרי!!!!!!! שונא ישראל

יפה לראות את גפני דוחף את האף האירוע בכלל לא קשור אליך הוא במימון משרד הפריפריה אל תשחק אותה כאילו הוא חלק מיוזמתך

החלטת בית המשפט בנצרת גררה תגובות שיש בהם זילות קשה של בית המשפט ומעניין לדעת איזה עונש היה זוכה לו בוזגלו אם היה מתבטא בנוסח דומה לזה של שרינו ונבחרינו?
זילות בית המשפט , העלבת שומרי הסף והכל ללא מורא – תפיל עלינו את החומות של הבית .החסינות שמאחוריה מסתתרים כוחות ראקציונרים שראשיתן בימי הביניים , יביא את הקץ על המדינה כמדינה דמוקראטית ואחר כך גם כיהודית …תקופה בה איש הישר בעיניו יעשה , על פי המקורות מעיד על ימים שבהם אין מלך בישראל …למען המשך קיומנו הבה נבנה מחדש את בית המחוקקים שיש ביכולתו להחזיר עטרה לישנה.כי הסכנה לקיומנו אינה רק מבחוץ כי אם גם מבפנים , בבחינת תולעת המכרסמת בתפוח ועד השנייה האחרונה אין איש רואה כיצד היא הולכת ונרקבת

עידן אתה צודק אבל זה לא חדש ששופטים יודעים לפרשן חוקים על פי הנסיבות שלפניהם. להם יש שם – שופטים ליברלים.
מכאן יצא הקצף על השופט שהחליט להיות פתאום "שמרן" ולפסוק על פי החוק היבש ללא התחשבות.
אבל אתה צודק שעיקר הטענה היא על הפוליטיקאים שחוקקו את החוק הזה בתקופת לפיד בנט, וכן על העותרות "שדולת הנשים" שמזועזעות עד עמקי נשמתן מכך שאם ובנה, ואב וביתו לא יוכלו לשהות ביחד למשך מספר שעות… ממש מזעזע מי שישמע שהנשים הללו מבלות עם בניהם 24/7 ולא מתנתקות מהם ולו לרגע אחד.. זו צביעות שאין כדוגמתה ונובעת מקנטרנות והתרסה.. עוד מעט יבקשו לבטל את החופים הנפרדים מאחר שהם בהנהלת העיריה… כנראה גם יבקשו לבטל את ההפרדה בחדרי נוחיות ציבוריים בפארקים עירוניים למינהם… ימים יגידו

מה קרה מה היה שם בעפולה איזה אירוע היה מדובר

זה לא בסדר

כל עכבה לטובה. האירוע הזה גם כשהוא בהפרדה יגרום ליצר הרע לנצח ולגרום להרהורי חטא. במה עסקינן ? בהפרדה פיסית אך לא ויזואלית, וכידוע , עיני האדם מתרוצצות ימינה ושמאלה וחומדות רחמנא ליצלן את אשר רואות. מוטב כך . באשר לשופט שכוונתו היתה אפיקורסית אז אין ספק שהוא שליח מצווה.

תגובה לחדשות הלא חרדיות jdn .. אתם כאילו חדשות חרדיות . אבל אתם לא שונים מאלה שסותמים פיות לחרדים . אנו מגיבים בצורה נאה יותר מחברי כנסת ואתם שם לא מםרסמים את התגובות וסותמים לנו את הפה . מי שמכם להיות קובעים מה הוא פרסום נאות . אנו כותבים תגובות מעומק הלב ואתם סותמים לנו פיות . כנרא יש לכם שותפות עם המפלגות ההם . והמבין יבין .

הבוטות של גפני והביטויים שהוא משתמש בהם, רק משמשים ככלי לנגח עוד יותר את החרדים כציבור מתלהם. פעולות יוצאות לאור במעשים ולא בדיבורים משתלחים שכאלה! חבל שנגררים לסגנון ה"לפידי" במקום לכבד את עצמנו ואת הציבור שאנו מייצגים!

השטות הזו של הפרדה זה עוד הקצנה לשם ההקצנה אבותנו מעולם לא עסקו בכך ולא הייתה הפרדה כזו מעולם…

מסך עשן. כמה תושבים חרדים יש בעפולה? אפשר היה לקיים אירוע סגור באולם ולא בפארק ציבורי.

שטויות והבלים

מר גפני , יאיר לפיד צודק, במקום לדאוג לקצבאות הזיקנה , אתם עושקים את הקופה הציבורית , לא משרתים בצבא , ונתניהו מכנה אתכם ," השותפים הטבעיים " , בושה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture