הרועץ המשפטי: תווים לדמותו / יתד נאמן

"בצפון הארץ נשמעה אתמול אזעקת צבע אדום, כשהיועץ המשפטי חצה קו אדום. שני טילים משפטים שוגרו מהצד הישראלי לעבר הצד היהודי של הגבול". במאמר המערכת של יתד נאמן יצאו הבוקר במתקפה חסרת תקדים נגד היעומ"ש • המאמר המלא

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

בצפון הארץ נשמעה אתמול אזעקת צבע אדום, כשהיועץ המשפטי חצה קו אדום. שני טילים משפטים שוגרו מהצד הישראלי לעבר הצד היהודי של הגבול. ההחלטה של בית המשפט שאוסרת קיומו של אירוע נפרד לגברים בלבד, היה 'שיגור חוזר', אחרי החלטות אנטי יהודיות דומות. ההחלטה של היועמ"ש היתה שיגור 'חוזר בו': בסוף השבוע קבע מנדבליט שרשות מקומית יכולה לקבל החלטה על קיום אירוע בהפרדה, החלטה יהודית בסיסית, ובראשית השבוע הרוח כבר היתה אנטי יהודית! אסור לקיים אירוע לגברים בלבד!

אמנם מדינת ישראל החליטה כבר מזמן שהיא מעוניינת ב"חרדו-ריין", ארץ נקייה מחרדים. אחרת אי אפשר להסביר את האג'נדה העקבית להתנכל לאורח החיים היהודי ולהצר את צעדי היהודים באופל שהחיים הפכו להיות בלתי נסבלים. חובה להדגיש כי מרנן ורבנן גדולי ישראל כבר הביעו את דעתם בנושא ערבי השירה, אולם בחיפה, על פי התוכנית, היה מדובר בערב לגברים בלבד שיושמעו בו שירים מהיכל הנשמות של העם היהודי. הדבקות וההתעלות של המנגינות האלה, מאפיינות רגעים של סעודה שלישית או מלווה מלכה בהיכלי הישיבות ובחצרות חסידים. כאשר מתחילים לנגן אותה, הגופים מתחילים לנוע בתנועות של תפילה, הנשמה כוספת והעין מתלחלחת. "שפכי כמים לבך נוכח פני השם". זאת בניגוד למוסיקה האחרת שבאה ממאורות הרפש של החילונים, שכשהיא מתחילה להתנגן, מתחילות הרגלים, במקרה הטוב, לנוע והגופים נסחפים למחוזות אפלים כשירי הלל ליצרים המשתחררים.

דרמה בחיפה: בית המשפט הורה לבטל את הזיץ עם גדולי הזמר החסידי

 אדם חילוני שטבוע ברפש הזה, לא יכול להבין שירה יהודית. בפרט כאשר מדובר באנשים שחרטו על דגלם לחלן את העם היהודי ולהפוך אותו לכאחד העמים בית ישראל. הם מזידים באורח קבע בתורת ישראל ורוצים להנציח את הכיבוש של העם הישראלי על ארצו של העם היהודי. אתה לא מצפה ממערכת המשפט שמלוכדת למטרה זו ולתקשורת הז'דנוביסטית המגוייסת למטרה אפלה זו, שיהיו אוביקטיביים וידאגו לזכותו של ציבור לחיות לפי אורח חייו,  אלא אם מדובר בצבור הערבי.להם מותר, או שבהם איש לא יעז לגעת וחובה להעמיד את זה למבחן משפטי ויפה שעה אחת קודם. אבל כשיושב אדם דתי בעל חזות של אדם ירא שמים , אדם שמגיע ללמוד קבלה בבתי מדרשות, מנסח הנחיה חוקית ומוציא מתחת ידו הוראה האומרת שגם אם חרדים רוצים לקיים אירוע שמיועד להם בלבד, תוך שמירה על הקפדה דתית והלכתית, אסור להם – זו חצייה של קו יהודי אדום. אדם שמכיר את ההוויה ומכריע נגדה, הופך לבו לשנוא עמו.

אם יועץ הופך רועץ לעמו, אם אדם שמבין שיש דברים שאינם שייכים כלל לנשים, שזה לא אירוע זמר חילוני אבל עם כיפה, מחליט שזה אסור, אי אפשר שלא לחשוד ולהרהר שהכל נעשה כדי לרצות את המערכות המגוייסות של המשפט והתקשורת, והצורך לרצות את הסגנית שלו דינה זילבר וגדודי שמאלניה, היא חלק מאדרת כזב של נאורות שהוא חייב להתהדר בה, בדרכו למינוי הנכסף בבית המשפט העליון, בתמיכת האליטות. הכיפה לא יכולה לכסות על קרחת רעיונית, והזקן הוא זקנו של הרצל שרצה לכלוא את הרבנים בגטאות. כאשר אדם המסתווה בנוצות של איש תורני, מוציא מתחת מקלדתו חוות דעת רעילה האוסרת על יהודים לחיות לפי אורח חייהם, צריך לבדוק גם בציציותיו. הוא לא קיבל את זה בחלום מהאדמו"ר מאשלג שהוא מתהדר כחסידו! זה לא כתוב בספר "הסולם" שהוא נוהג להתגאות בלימודו! אי אפשר להשתחרר מהתחושה שההפרעה לאורח החיים היהודיים נובעת מכך שהמטרה – העליון – מחדשת את האמצעים!

אפליה? בשנה האחרונה התקיימו 12 אירועים לנשים בלבד בחיפה

אם ההפגנות בדרכו של מנדלבליט לבית הכנסת מסעירות את מדינת ישראל, לפחות גם בבתי הכנסת, שם רק מתפללים, הוא חייב להרגיש את הדחייה, את הבוז ואת שאט הנפש שהלב היהודי מרגיש כלפי רועץ שידו לא רועדת כשהוא כותב החלטה, כשמחר היא עלולה לשמש גם את שיני הדחפור שיהרוס את עזרת הנשים בהיכלי התפילה, בגין איסור קיום ארוע לגברים בלבד.

זה לא יעזור, מנדלבליט. את מנגינת הנצח של האדם היהודי, אי אפשר להפסיק. אתה לא הראשון וגם לא האחרון שיירדו לטמיונות ההסטוריה. ההחלטה האומללה והמרושעת שיצאה תחת קולמוסך היא לא רק שיר ארס, אלו הם גם תווים לדמותך!   

המאמר פורסם הבוקר ביתד נאמן

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
25 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מדינת עמלק ערב רב , שגנבו ילדים בקום המדינה, עכשיו הם מוכרים אותנו.

והכל בתחפוסת זקן וכיפה.

בתי משחק. אין לנו תורה אחרת כשמנסים לשליו חוקים של אמנות אחרות זה לא יכול לידבק בנו. ושהוא חובש כיפה לא יכולה לכסות על שום מעשה מכריע ומכוער שהוא מחולל. בושה וחרפה צריך להוקיע ולהביא את קריאתם של גדולי הדור למעשיו והחלטותיו הדוחים..

כל מילה פנינה

יתד הגזים לגמרי
עם כל הכאב,
הוא צריך לתת חוות דעת משפטית
ולא הלכתית או צדקנית.
צריך להגיד תודה על מה שהוא מצליח להציל
בתוך הסדום ועמורה.. וצבועים.

זה התוצאות של התחברות לרשעים….. העצה היא להתנתק מהם ומהמונם… סטמר זוהי הדרך האמיתית. .

הגזמת לחלוטין, היתי מצפה מהאתר שחורט על דגלו "לפי הוראות הרבנים" לא לתת במה להשמצה כה נבזית הרי רק בקריאה עוברים על איסור הוצאת שם רע רכילות ועוד!! אני מתביישת שדבר כזה נכתב בעיתון חרדי.

גם אתם כמסכנים ושבויי מחשבה נוטים להצדיק רשע ומתועב
היה לנו רשעים רבים ואינם אנו מובטחים שמהרסיך ומחרביך יעלמו ואינם
אל תהיו שותפים לנבזה וחדל אישים זה שאינו ראוי לשמו אלא מן טמבל לייט

מעולה!!!
שמנדלבליט יעשה מה שמתחשק לו, אבל שלא ישים כיפה שחורה לראשו – זה פוגע ברגשותינו!!!
אני מציע לו בכנות, אביחי הלא יקר, אנא, שים כיפת חורים בדיוק כמו כל התושבים הדתיים בשכונה בה אתה מתגורר. תרד מהסולם בו אתה מנפנף, וקבלה תשאיר רק לקופאים, יועצי מס ורואי חשבון, די לך!!!

לא ידעתי שמנדלבליט מתהדר בעמידתו על "סולם" שמוצב ארצה עבור כל יהודי שמעונין בכך .. אבל לא כל אחד זוכה להגיע השמימה !!! מנדלבליט חזור בך יש לך את הכלים לקדש שם שמים ולעשות נחת רוח לרבי יהודה לייב אשלג זצוק"ל שכפי שהעידו כאן אתה חוסה בצל תורתו הקדושה..וחס ושלום לחלל את שמה של החסידות הזו ממנה אתה בא!

אולי הגיע הזמן שכולנו ב ג ל ו ת !!! כן! זו גלות בין היהודים, אחינו, בני עמנו התועים והטועים!
ק ו מ ץ אנשים המשתלטים על המדינה, ללא שנבחרו כלל ע"י העם, אלא בחרו ובוחרים את עצמם ואת ממשיכיהם, כשהנתונים הנדרשים כדי להבחר,הם שמאלניות מוצהרת ומוכחת ושנאת הדת והחרדים!
אין לצפות מאף אחד מהם, או ממי שקשור אליהם שיעשה משפט צדק וידון דין אמת ללא כל "אינטרס או שיקול זר".
המשחק מכור מראש,וכל אחד יודע מה יהיה פסק הדין,עוד לפני הדיון! כי יש דין אחד לשמאלנים ודין אחר לאלו שאינם שמאלנים!
יש דין אחד לחרדים ודין אחר לערבים (להבדיל! ) והכל נעשה מתוך ,,שיקול דעת טהור מכל מניע אחר, זולת החוק היבש…".
אנחנו בגלות ותודה שעדיין מרשים לנו לנשום פה אויר! תודה שלא מכניסים אותנו לגיטאות! (אפשר למצוא לזה סעיף מתאים… ) תודה שלא מוציאים את ילדינו מביתנו,בכח החוק, כמובן, ל"חינוך מחדש" ואני לא רוצה לתת להם רעיונות נוספים… בטוח יש להם עוד תוכניות,גם ללא "עזרתי"!
אין לנו אלא להתחזק ביהדותנו ובקיום המצוות,להרים עינינו למעלה,לזעוק לאבינו מלכנו,ולהתחנן לפניו שיחיש גאולתנו!
"ומלאה הארץ ד ע ה את ה'…"
אנא ה'- הושיעה נא!!!

מהמשפט הראשון נשמטה בטעות מילה אחת. המשפט השלם הוא:אולי הגיע הזמן ש נ פ נ י ם שכולנו. ב ג ל ו ת בי ן היהודים…וכו'

חבל

דיייייייייייייייייייייייייייייייייייייי מה עם לשון הרע לא תקף???? אנחנו בפיתחו של חודש אלול תתעוררו מספיק!

מה שברור שהרועץ האי )סולמי יודע ומבצע את עצירת המהפכה המשפטית שאל'כ לא היה מפחד להיות בשירות הימין והוא היה הראשון להתמנות לעליון וא'כ ברור מעכשיו מה החלטתו בעניין תיקי נתניהו

פתאום שכחתם את כול הדברים שעשה לטובת החרדים? ובנוסף לכול דבר שהוא אומר ישנה סיבה ואפילו הגיונית, אין שום סיבה בעולם שהמופע יערך לגברים בלבד, וכול ההיצדקיות שהיו מופעים לנשים, הרי לפי התורה לנשים אסור לשיר בנוכחות גברים, ולכן מן ההכרח שיהיה מופע התעוררות לנשים בלבד, אולם איזו בעיה יש לגברים לשיר? תשמרו את הכוחות שלכם למאבקים יותר צודקים!!

מספיק עם אלילי הזמרים השוטים הלקוחים ישר משיח סוד מנענעים בראשם בתנועות שונות ומשונות עם כיפופי ידיים מטומטמות….
סוף סוף בא הבית משפט ומעמיד את האמת על תילה…
אתם רוצים להידמות לגויים ולחילונים? אה בבקשה אין בעיה, אבל עד הסוף, כולל תערובת נשים וזמרות…
רוצים שירה יהודית? אז בבקשה תשירו כמו יהודים…..

מה שייך כאן לשון הרע? אדם שחובר לפורמים ושונאי ישראל. חייבים למחות ולהתריע. גם על "הרב" שי פירן לשון הרע לדבר??

חייבים לרסן את הדיקטטורה של השמאל-הבגץ
וחבל שהפוליטקאים שלנו לא עושים דבר נגדם

ל-"בת קול קוראת" השתגעת? האם לדעתך מרדכי בן דוד אינו שר יהודי? אז מה הוא כן? זימבבואי?! ציבור הזמרים היהודים יראי ה' גדול היום מאשר היה אי פעם, בבקשה אל תוציא לעז על ציבור שלם

לבת קול קורא!
לא על זה נסוב השיח הציבורי!!!
ידועה דעת הרבנים האוסרים על ערבי שירה, אפילו בהפרדה.
וכל אחד עושה עפ"י דעת רבו או "דעתו האישית"…
כאן מדובר על ענין ה ה פ ר ד ה בין גברים לנשים!!!
אין לאף אחד בעולם,חוץ מרבנים האומרים את דעת התורה על כל דבר,זכות להתערב בחיי הציבור החרדי ולהכתיב לו מה לעשות ואיך!!! אין לאף אחד מהם זכות להתערב בעניני הלכה
ו ל כ פ ו ת על הציבור החרדי,אורח חיים חילוני!!!
אף אחד לא מחק כל מעשה טוב שמישהו עשה, אך יש ענין למחות על ה כ פ י ה ה ח י ל ו נ י ת, הנעשית בא"י דבר יום ביומו ועל הצרת צעדי החרדים בכל מקום ועל כל תנועה…
אין כאן ענין של לשון הרע, א.-זה דבר גלוי ומפורסם בכל הארץ ואף אחד לא מחדש כאן משהו שאינו ידוע!
ב.כל מה שנכתב,הוא לתועלת! להעמדת הדת על תילה!!!
ג.כשכואב-צועקים! ואם נעשה עוול-מותר לנסות לתקנו, בפרט שלנו,כאזרחים פשוטים, שאין מי שישמע את קולינו, וכאבנו גדול,חושבתני, שמותר לנו להוציא כאב זה מלבנו, מעל במה זו!

בסולם לא רק עולים, אפשר גם לרדת… מהסולם אפשר גם ליפול!
זו לא הפעם הראשונה שרשע זה (שר"י ) מתנכל לאחיו היהודים בא"י, וכדוגמתו היו כבר כמו דתן ואבירם ודומיהם.
אבל עדיין לא מאוחר, אל תתן לזה לקרות, אל תתן ששמך יהא חקוק בדם קדושים אשר רצחת לדיראון עולם, חזור בך!!!

י

אביחי מנדלבליט לכלא

G

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture