צילום: פלאש 90

ליברמן מסית במפעל פינציה: ״נפעל לפירוק הועדה למען השבת״

במסגרת תעמולת הבחירות שעושה מפלגת 'ישראל ביתנו' על גבו של הציבור החרדי, הגיע היום יו"ר המפלגה, איווט ליברמן, למפעל פינציה שבירוחם ותקף את הוועדה למען השבת: "נפעל בחוק לפרק את הוועד הזה. זה לא קדושת השבת אלא קדושת הכסף"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בשעות האחרונות הגיע יו"ר 'ישראל ביתנו', אביגדור ליברמן למפעל פינציה שבירוחם, הנמצאת בעין סערה ציבורית והצהיר: "נפעל לפירוק של אותו ועד לשמירת קדושת השבת".

הרקע להצהרה זו, בא לאחר שבחסידות גור הטילו חרם צרכנים של נגד המפעל, בעקבות פעילותו בשבת, רחמנה ליצלן. על פי הדיווח לפני מספר חודשים ב'חדשות 12', חסידות גור העבירה הנחיה לרשתות השיווק ובעלי יקבים שלא לקנות מהמפעל בקבוקי זכוכית, מאחר והמהפעל ממשיך להפעיל במהלך השבת תנורים בטענה כי אפשר לעצור את פעילות, ובשל כך על העובדים לעבוד גם בשבת.

,לאחר ביקורו של ליברמן, שבא לרכוב על מפעל זה לצורכי תימולת בחירות, הוא אמר, כי "המקום הזה, קיים מאז שנת 68. מ-68 עד לפני שלוש שנים לא היו שום בעיות. חלק ניכר מהעובדים במפעל פינציה הם גם עובדים דתיים. ולכן כל הדרישה הזאת שצצה פתאום (כי המפעל ישמור שבת. י.א.) לפני שלוש שנים, מאיזשהו גוף בלתי ברור, אותו גוף שקורא לעצמו הוועדה לשמירת קדושת השבת".

"הנהלת המפעל שרצתה להגיע להבנה והסדרה עם אותם אנשים בנושא השבת, שלוש שנים לא מצליחה להיפגש איתם. ליצור איזשהו דו שיח", הוסיף ליברמן לתקוף ולהסית, "מה שצריך להבין אם פה אותה קבוצה קיצונית תצליח ותכניע את המפעל, זה יהיה סופו של כל הסיפור של התעשייה הישראלית, זה למעשה מבחן ראשון. מה שאנחנו יודעים שבאותה רשימה מופיעים עוד כ-350 עד 400 מפעלים שהם הבאים בתור".

בהתאם לכך אמר ליברמן, כי "ישראל ביתנו, אחרי שנקים קואליציה עתידית, תפעל לפירוק של אותו ועד לשמירת קדושת השבת. אנחנו גם ניצור חרם נגדי, אנחנו נשתדל לרתום גם את התאחדות התעשיינים וגם את ההסתדרות. לא יכול להיות שמפעל שקיים מ-68 באותו מקום ובאותה מתכונת וכל הזמן הכל היה בסדר, יום אחד מתעורר ומתחילים כל מיני דרישות מכל מיני אנשים הזויים. כנראה מסתתרים מאחורי כל הדרישות האלה כל מיני אינטרסים כלכליים".

"נפעל גם בחוק לפרק את הוועד הזה (הוועדה למען השבת. ב.ב.)", הוסיף ליברמן להצהיר ולתקוף. "הגוף היחיד שחייב להיות מוסמך זה גוף ממלכתי, גוף של המדינה, יש גוף כזה הנקרא הרבנות הראשית. זה שהם הפכו לשוליה והם מזדנבים אחרי קבוצות קיצוניות, זה גם אחד הדברים שחייבים לשנות. ולכן אני חוזר ואומר מבחינתי יש פה מבחן חשוב לכל התעשייה הישראלית וצריך להבין שמה שמסתתר פה זה לא קדושת השבת אלא קדושת הכסף של כל מיני מקורבים לחצר כזו או אחרת".

הרב יצחק גולדקנופף, מזכיר ועדת הרבנים למען קדושת השבת, מסר בתגובה לסיור ליברמן במפעל פנציה: "כנראה שחברת פיניציה החליטה להפר את ההסכם עמנו לפיו לא תצא בהשמצות שקריות נגד וועדת הרבנים. ליברמן אינו הראשון שמנסה להילחם עם השבת, אנו ממליצים לו לבדוק את ההיסטוריה של כל אלו שניסו להילחם בשבת קודש. שבת שבתון לה'".

"בנוגע לאינטרסים הכלכליים עליהם רמז, ראוי להזכיר היכן נמצאים כל אותם גורמים ממפלגת 'ישראל ביתנו' שפעלו מ"אינטרסים כלכליים". נראה שלא די בהתערבות המשפטית בחיים הציבוריים של היהדות החרדית כדוגמת האיסור על מופעים בהפרדה כפי שדורשת ההלכה, וכעת הגיעה השעה מבחינתו של ליברמן לרמוס גם את הזכות לחירות פרטית של יהודי חרדי במדינת ישראל".

"מטרתו של ליברמן היא להפוך את מדינת ישראל לדיקטטורה בה קובע השלטון לאזרחים מאיזה מפעלים לצרוך תוצרת ולהכריח אותם לרכוש מוצרים בניגוד לצו מצפונם ולערכים יהודיים בסיסיים כמו שבת וכשרות.את התשובה יתן הציבור בקלפי בחודש הקרוב.  יצוין, כי ועדת הרבנים דוחה את דבריו של ליברמן בשאט נפש כאשר הוא יוצא בגלוי נגד הערכים המקודשים לעם ישראל בעולם כולו".

מלשכתו של יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני נמסר כי: "ח"כ גפני פועל כל העת על מנת להגיע לפיתרון מוסכם על דעת כל הצדדים לטובת המפעל, איווט ליברמן הוא פקה פקה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
22 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הלוואי שתתפרק ועדת העסקנים לענייני תקשורת כי
הם חוסמים קווים בשרירות ולא שקיפות וללא אמות מידה שקופות ציבורית
ומייקרים לשווא את מחיר הסלולר הכשר
'הפלאפון מאושר ואני עצוב' אומרים רבים הנאלצים להיכנע לתכתיבים קיצוניים
הם יכולים לסגור קווי תועבה והימורים ולא קווים לחולי ציליאק או דרך המלך.

מיום ליום ליברמן מתנהג ביותר טיפשות

משוואה- עד לפני חצי שנה לא היה לליברמן שום בעיה עם החרדים. כנראה מסתתר מאחורי כל הדרישות שלו כל מיני אינטרסים כלכליים.

הוא מומר להכעיס!
יכול להיות אפי' שדינן כמסית ומדיח!!! השבת תתבע את עלבונה.

הסטרא אחרא הזה פשוט דואג כל הזמן להשמיע את הבליו. הפרצוף המאוס הזה שנוטף ממנו ריר. הלחיים הסמוקות מרוב שומן רווי מנבלות וטרפות שהוא זולל. העינים הבורקות האלו מרוב אלכוהול שהוא שותה יומם וליל. מי ייתן שכבר יסתום את המדמנה הזו שמעוטרת בשפמו.

בעז"ה השבת תפעל לפירוק ליברמן….

עד עכשיו שנאתי את הועדה הזאת.
מעכשיו אני תןמך בה.
ליברמן… לידיעתך

נפרק את בתי המשפט!
יש גוף אחד מוסמך במדינה להחליט מה חוקי ומה לא!
קוראים לו "כנסת ישראל".
זה שיש איזה גוף קקיוני שקורא לעצמו "בג"ץ"
שמקצין מיום ליום והכנסת נגררת אחריו זה אבסורד!

נדאג בחקיקה לבטל את הגוף ההזוי הזה ולהחזירו למקומו הטבעי!

אנשים שמשתייכים לקצה מסויים של המחנה הפוליטי לא יכתיבו את הוואי החיים במדינה!!!

לטורצקי היקר
מנין לך מה אוכל ושותה ליברמן????

בחוברת שומרי שבת רשימה של 300-400 מפעלים/רפתות שחולבים שם יהודים בשבת כמו קיבוץ יטבתה למשל , לצערנו מי שנהנה מהמצב הם פרסומאים חרדים ורבנים נותני כשרות שמקבלים כסף בכדי לתת כשרות ושיווק ופרסום במגזר החרדי לחלב של מחללי שבת

מה אם הנייא כבר עבר הרבה זמן ממתי שהחלטת לחסל אותו ורק על יהודע שבת אתה מקיים דבר שלא יתקיים הכי טב תחזור לרוסיה

נרגעתי עכשיו .
אם הוא יוצא ככה נגד שבת.בוודאי כוחו רק ילך וידח

שימו לב כל הבלוגרים
למחרת הבחירות ליברמן מבטיח לביבי תכניס אותי לפני החרדים אני כבר יהיה ילד טוב והחכי"ם החרדים בכיף יצטרפו איתו בדרך לעוד דיל מסריח ….. גיוס וכו' וכו' ועל זה נאמר הרצחת וגם ירשת!!!

חבל מאד! החרדים, השומרים האמיתיים על א"י ותושביה, על ידי לימוד התורה וקיום מצוות ד',נהפכו להיות מטרה לחיצי פיהם ומעשיהם של אחיהם,יהודים תועים,שמשום מה,התמלאו שנאה עצמית ואת כל תסכולם, שופכים על ראשם של החרדים!
האם אינם שמים לב לעובדה,שבכל פעם שהם יוצאים נגד התורה ושומרי מצוותיה,אומות העולם יוצאים נגדם ופוגעים בעמ"י??? האם עדיין טחו עיניהם מראות, שהשבת, ת מ י ד תובעת את עלבונה???
צר לי מאד, אבל אשמים א נ ח נ ו !!! אנו, שיודעים את האמת, כנראה התרשלנו פה ושם ואולי לא מספיק מכבדים את השבת ולא מספיק מתאמצים לקיים המצוות באהבה ובשמחה.אולי אנו מרגישים מספיק טוב עם עצמינו, כשאנו רואים את אורחות חיי החילונים ובטוחים, שלעומתם אנו צדיקים? אך דוקא עלינו מוטלת החובה,להתחזק יותר ויותר ולהתאמץ לעלות ולהתעלות בתורה ויר"ש!!! כמו שידוע, שאחד מגדולי ישראל אמר, שכאשר יהודי בא"י חוטא, יהודי בצרפת משתמד! כלומר,למעשינו יש השפעה על כלל ישראל ואם נתחזק בהקפדה על קיום המצוות ונזהר מאד בכל מה שקשור לעניני בין אדם לחברו, נזכה שהניצוץ היהודי,המצוי אצל כל אדם מישראל,יתעורר ויבער גם אצל הרחוקים התועים "ומלאה הארץ דעה את ד' – כמים לים מכסים" ויאמר ד' לצרותינו-די!!!

ליברמן הנחש הערמומי הבוגד . הרשע מרושע שמצוה לשנוא אותו . בזוי . שמן . עמלקי . טיפש מטופש . שונא חרדים . אומלל . מתועב . מגעיל . ערב רב . ימח שמו

לברמן סכנה קיומית למדינת ישראל . גורם ראשון יחד עם יהיר הדפוק לפילוג ושנאת אחים . עמלקים .. לכו הבייתה הזומחם . אינכם רצויים . כל מי שבוחר באיווט אלו זקני וזקנות רוסיים שעדיית לא השתחררו מעול הקומנסטיות

ליברמן מסוכן לישראל סוכן רוסי אטאיסט מטופש בוגד ביהודים . קטן מוח וגדל בטן של שרצים .

השבת תתבע את עלבונה, רח"ל, אי אפשר להאמין שפה יהודי ידבר כך

אהבתי את האבחנות של טרוצקי
רק שכידוע הגלות האחרונה היא בידי הערב רב
לכן מומלץ לכל האופטימים להתאפס קצת
ולהרבות בתחינה שהחלאה הזה לא ישיג את מטרתו

למעוצבן תפסיק לעצבן. כנראה שאתה מאלה שרוקדים מה יפית.כנראה שאתה מאלה שעדיין לא התפכחו מהאשליה של ליברמן ליאון.ב"ה ליאון בחור טוב אבל הבוס שלו הלוואי שיחזור להיות שרת. וסליחה מכל השרתים אתם לא אשמים.

ליענקי למה שנאת את הוועדה הזו יש לך מניות בפניציה. אתה צריך להתבייש לכתוב כאלו מילים.

אני חושב שצריך להמשיך עם החרם הזה על המפעל כמו שעשו את החרם על הסופרים של מגה שבסוף נפלו ועל קניון רמות עד שהוא נכנע לא לפרסם תמונות פרוצות אני חושב שגם פה זה יפעל.
כבדרך אגב אני אינני יכול לסמוך על הוועדה הזאת שהיא עושה את זה לשם שמים אחרי שהוועדה לכשרות פלאפונים יקרה את המחירים של הכשרים ופסלה עשרות קווים סתם (כמו נמבר) אבל בכ"ז אני תומך בה כי גם אם כוונותיהם לא רצויות מעשיהם רצויים.
אינני מבין מדוע האתר הזה מביא את הידיעות האלה הרי אנחנו סתם מתרגזים ולא יכולים לעשות עם זה כלום (אפי' את התגובות קוראים רק חרדים כי הם היחידים שנכנסים לאתר הזה)
עלינו להתחזק בתפילות במצוות. ורציתי לכתוב דבר בשם הנפש החיים שכתב שכאשר עמ"י ישראל לא שומר על קדושת הספרים שח"ו לא ינזקו או יתבזו גוזרת המלכות גזירות רעות על ישראל והחי יתן אל ליבו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture