בני ברק: ראש העיר פתח את שנת הלימודים במוסדות החינוך

למעלה מ80,000 תלמידים פתחו את שנת הלימודים החדשה וחבשו את ספסלי הלימודים במגוון בתי-ספר, גני-ילדים ומסגרות חינוך שונות בעיר בני ברק. ראש העיר אברהם רובינשטיין, סגני ראה"ע וחברי המועצה סיירו במוסדות החינוך ברחבי העיר

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין פתח את שנת הלימודים בסייעתא דשמיא בהצלחה מרובה לאור היעד שהציב: אפס תקלות.

למעלה מ80,000 תלמידים פתחו את שנת הלימודים החדשה וחבשו את ספסלי הלימודים במגוון בתי-ספר, גני-ילדים ומסגרות חינוך שונות בעיר בני ברק.

מסגרות הלימודים תמנינה 44,057 תלמידים ב-132 מוסדות חינוך בחינוך היסודי, לפי חלוקה זו: במוסדות החינוך העירוניים 27,590 תלמידים ב-58 בתי ספר; בתלמודי תורה ציבוריים ופרטיים כ-14,272 ב-63 בתי"ס; ברשת הממ"ד והמ"מ 810 תלמידים ב-4 בתי ספר. בבתי"ס לחינוך מיוחד-1385 תלמידים.

במסגרת החינוך העל יסודי ילמדו 20,987 תלמידים מהם 9,241 בישיבות קטנות, 9,800 תלמידות ב-24 בתי ספר תיכוניים וסמינרים חרדיים, 1,134 תלמידים בארבעה בתי"ס ממ"ד ומ"מ, הכוללים ישיבה תיכונית ואולפנה ובי"ס ממלכתי. 1112 תלמידות בארבעה בתי-ספר על-יסודיים של עמותות. בגני ילדים ילמדו השנה 19,218 תלמידים מהם 16,208 בגני-ילדים חרדיים.

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין פתח את שנת הלימודים בסיור מיוחד במוסדות הלימוד שבהם הושקעו עשרות מיליוני שקלים זאת לקראת תחילת שנת הלימודים תש"פ.

בסיור השתתפו גם מ״מ רה"ע חנוך זייברט, מנכ״ל העירייה שמואל ליטוב, מנהל לשכת רה״ע גדליה סילמן, משנה למנהל אגף החינוך יהודה לוי מנהל אגף תשתיות חנוך זיידמן, סגן מנהל מחלקת חינוך שמואל דדון, סגן מנהל מחלקת חינוך שמעון קשש, מנהל מחלקת גני ילדים יוסף סטל ומנהל מחלקת הסעות הרשי קניג ובכירי העירייה.

ראש העיר רובינשטיין סייר בין היתר במוסדות עטרת שלמה, בת״ת אהלי אליעזר, בית הספר שערי אהרן ובסמינר כהנא וכן בגני הילדים החדשים ובגני החינוך המיוחד.

ראש העיר שיבח את ההתנהלות המקצועית של כלל הגורמים ומנהלי האגפים, וציין כי לראשונה נפתחה בעיריית בני ברק שנת הלימודים עם אפס תקלות ועל הצד היותר טוב זאת לאור ההיערכות המוקדמת, ״השקענו הון רב למען התלמידים ואכן התוצאות מדברות בעד עצמן בסייעתא דשמיא״, הדגיש רובינשטיין בסיפוק רב.

ראש העיר ציין בדבריו את ההכנות המרובות ואת פעילות כל הצוותים המקצועיים שהתגברו על כל הקשיים והתמודדו עם האתגרים המורכבים בהצלחה מרובה.

לאחר הסיור הגיעו בכירי העירייה אל אולם המליאה בבניין העירייה שם אמרו ברוב עם תפילת ׳נשמת כל חי׳ להודות להקדוש ברוך הוא על חסדיו המרובים ולזכור כי כל ההצלחה הגדולה מאיתו יתברך.

יצויין כי לפתיחת שנת הלימודים קדמה עבודת מטה מדוקדקת ומוקפדת שנערכה במשך כל חודשי הקיץ והסתיימה בישיבת סיכום היערכות לפתיחת שנה"ל תש"פ שהתקיימה בלשכת ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין ובהשתתפות מ"מ רה"ע חנוך זייברט, ומחזיק תיק התרבות יעקב זכריהו, שם הוצג ע"י הצוות המקצועי של העירייה, סיכום ההיערכות המושלמת והמוקדמת, כפי שהתווה ראש העיר רובינשטיין עם כניסתו לתפקיד: 0 תקלות בפתיחת שנת הלימודים!!

בישיבה נסקרה הפעילות הלוגיסטית והתכנונית עליה עמלו באגף החינוך ובמחלקת החשמל והביטחון לאורך כל תקופת הקיץ, כאשר נפתחו עשרות כיתות חדשות בכלל השנתונים, בין היתר באמצעות שימוש במבני תמורה ציבורית שהועברו מהקבלנים לידי העירייה, אשר שיפוצם והטיפול בהכשרתם הבטיחותית הסתיים בטרם פתיחת שנת הלימודים

סמינר כהנא קבע את משכנו החדש ברחוב אמרי ברוך במבנה רחב ידיים אשר הכשרתו הסתיימה לטובת למעלה מאלף תלמידות הסמינר הוותיק. ובנוסף, במתחם פיקנטי נפתח סמינר חדש שהכשרתו והכנתו הסתיימה.

בנוסף נסקרו היבטי ההסעות והבטיחות הרבים שטופלו בקפידה, כאשר לדוגמא, השקיעה העירייה בהצבת עשרות קרוואנים לשימושים של מוסדות חינוך וכן למעלה מ-60 קרוואנים חוברו לרשת החשמל, ולמעלה מ-30 קווי בזק חדשים לצרכי בטיחות ובטחון הותקנו ופועלים.

בישיבה צויינה לשבח היוזמה לשיבוץ הילדים בגנים בזמן מוקדם והמענה הטלפוני שהציג את השיבוצים בתחילת חודשי הקיץ לטובת הורי התלמידים שיכלו לדעת ברוגע היכן ילדיהם ילמדו, כמו כן הוצגה ירידה של למעלה מ60% בפניות הורי התלמידים ביחס ל-850 פניות אשתקד זאת לאחר שהמוקד העירוני תודרך למתן שירות איכותי ומהיר,

מנכ"ל העירייה שמואל ליטוב הודה למנהלי סגני ועובדי אגף החינוך ומנהל וצוות מחלקת חשמל ומאור הפועלים ללא לאות במסירות והשקעה מרובה למימוש חזונו של ראש העיר רובינשטיין לחינוכם ורווחתם של ילדי העיר בני ברק במשך כל ימות השנה ובפרט בימים אלו להצלחת פתיחת שנה"ל תש"פ כסדרה, תוך תפילה וציפייה לפתיחת שנה מושלמת ומבורכת.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גם סמינר גברא בכהנמן התרחב לבנין נוסף

השאלה כמה נשארו הבית
ומדוע אצל הספרדים יותר קשה להתקבל מהאשכנזים

השאלה מה הקריטריון להגדרת 0 תקלות, למשל אצלנו – פרדס כץ: העבירו את בית הספר של הבנות לשכונה אחרת והעיריה לא מסכימה לאשר הסעות וככה יוצא שילדות בנות 6 צריכות ללכת מרחק של 25 דקות ברגל! המבנה שם כמובן לא מסודר, הבת שלי לומדת בקרוון בלי מזגן (יש מזגן אבל הוא עובד רק על חום..)
בגן של הקטנה שלי, דחסו 20 ילדות ב8 מ"ר כי העירייה כבר כמה שנים דוחה אותם ולא נותנת להם מבנה.. ודוקא היו הקצאות באזור אבל איכשהו מוסדות חדשים שקמו הרבה אחריהם קיבלו אותם קודם כי יש להם את הקשרים המתאימים..
לסיכום: פתיחת שנה ב-0 תקלות.. 🙁

סתם אוהבים לקטר!
והספרדים הנחיתיים… למה יש כאלו שמתעקשים רק על סמינר אשכנזי? יש בעיר סמינרים מעולים ספרדיים, מה לא טוב לכם בהם??? כל הבנות סודרו בסמינרים מי שלא התחילה זה בגלל התעקשות הדיוטית שלה למקום מסוים…( אגב, גן אשכנזיה שתתעקש על מקום מסוים זה לא יעזור לה) די להתבכיין

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture