Hadas Parush/Flash90     

גנץ: "נתניהו ינסה לשבש את יום הבחירות ולערער על תוצאות הבחירות"

יו"ר כחול לבן: "שמח שעמדתנו פגשה את עמדתו של אביגדור ליברמן". לפיד: "שוב ביבי הפסיד. הוא הפך ללוזר סדרתי שכולם סוחטים אותו". יעלון: "אני ממליץ לידידיי בליכוד, אתם יכולים כבר להגיד בפה מלא, בנימין נתניהו הפך לנטל על הליכוד"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"


הצהרת גנץ. צילום: חדשות JDN

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ קיים היום הצהרה לתקשורת, לאחר שהאופוזיציה הצליחה למנוע את העלאת חוק המצלמות לדיון היום במליאת הכנסת, "היום חשפנו את תרגיל ההונאה של נתניהו. במקום לעסוק בירי על הדרום, נתניהו רצה שנעסוק בקונספירציות. במקום שנעסוק במערכת הבריאות והחינוך- הוא רצה שנעסוק בשקרים. הדמוקרטיה ניצחה, מוסדות שלטון החוק שעליהם נתניהו מנסה לערער ניצחו".

"בימים הקרובים נתניהו ימשיך בספינים שלו", הוסיף גנץ, "הוא ינסה לשבש את יום הבחירות, לערער על תוצאות הבחירות והוא עלול להחזיר את החוק הזה. אנחנו לא נאפשר לו. ב-17.9 כחול לבן תהיה המפלגה הגדולה ביותר וכך נבטיח את שלטון הרוב ושלטון החוק". בהתייחסו לעמדה של ליברמן שהובילה לניצחון על נתניהו, "שמח שעמדתנו פגשה את עמדתו של אביגדור ליברמן והמדינה הולכת להליך בחירות הוגן ומפוקח על ידי ועדת הבחירות".

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד אמר במסיבת העיתונאים, לפיד: "שוב ביבי הפסיד. הוא הפך ללוזר סדרתי שכולם סוחטים אותו. האיש שאמר "מה שאני רוצה אני משיג", לא משיג. לא השיג נצחון בבחירות. לא השיג רוב בכנסת. לא השיג ממשלה. רצה להיות ראש ממשלה חזק, הפך לראש ממשלה היסטרי, רדוף".

לפיד בחר לנצל את הבמה להסיט שוב ואמר כי, "סביבו חבורה של סחטנים וקיצונים, שעושה עליו סיבוב. הם יתנו לו חסינות, הוא יתן להם מיליארדים. יתן להם כפיה דתית. יתן להם מדינת הלכה. הכל על חשבוננו. הכל על חשבון עתיד הילדים שלנו. הוא יתן, אנחנו לא ניתן. יש על השולחן שתי ממשלות".

"ממשלה אחת: סמוטריץ', בן גביר עם התמונה של ברוך גולדשטיין הרוצח בסלון. ליצמן לפני כתב אישום, דרעי לפני כתב אישום. רפי פרץ. בראש ביבי. שלושה כתבי אישום. שוחד מרמה הפרת אמונים. מסית, רדוף, רוצה להיות ארדואן. או הממשלה שאנחנו מציעים: גבי אשכנזי, בוגי, ליברמן, גדעון סער, יולי אדלשטיין, ישראל כץ, עבדכם הנאמן".

ח"כ יעלון, אמר כי, "נתניהו נכשל בבחירות האחרונות. נכשל בהקמת קואליציה, נכשל ערכית ומוסרית כשבחר לא להחזיר את המנדט לנשיא, ואשם בבחירות המיותרות שנכפו על כולנו. אשם בבזבוז של כשלושה מיליארד שקלים שהלכו לתעמולה ולקמפיינים במקום לבתי חולים.
היום הוא כשל שוב".

"הניסיון השקוף שלו להסיח את הדעת מהבעיות האמתיות המעסיקות את האזרחים: ביטחון, כבישים, פקקים, בריאות, חדרי מיון, חינוך, רווחה, הוא חשב שהוא יסית את תשומת הלב באמצעות ספין המצלמות, ונחל שוב כישלון. נתניהו שעסוק רק בבריחה מספסל הנאשמים, ושום דבר אחר לא מעניין אותו, מתנהג בתקופה הזו כאחוז טירוף. מדרדר את ישראל לתהומות של קומבינות, שקרים, הסתה, שיסוי, שלא ידענו כמותם".

"שיסוי נגד ציבורים שלמים, נגד היועץ המשפטי לממשלה, נגד יו״ר ועדת הבחירות המרכזית, נגד שלטון החוק. לעזאזל המדינה, לעזאזל האזרחים, רק השאלה – ״איך אני שורד?״ אני ממליץ לידידיי בליכוד, להקשיב היטב למה שחבר הכנסת והשר לשעבר, בני בגין, אמר היום. אתם יכולים כבר להגיד בפה מלא ולא רק בחדרי חדרים, בנימין נתניהו הפך לנטל, לנטל על הליכוד, לנטל על המדינה. היום הוא נכשל, אנחנו נדאג שבשבוע הבא הוא ייכשל שוב".

הכתבות המעניינות ביותר

דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רק שימו לב, שאפשר לקרוא את מה שיאיר לפיד אמר, "לוזר סדרתי, שכולם סוחטים אותו" בפיסוק שונה, "לוזר, סידרתי שכולם סוחטים אותו"…

אין לנו על מי להשען,רק על אבינו שבשמיים!!!
רק הוא יכול להושיעינו מממשלה שבראשה עומדים שונאי ישראל,יהודים וערבים כאחד. לאן הגענו? ערבים ישלטו על היהודים במדינת היהודים,הנקראת מדינת ישראל??? ממשלה אנטישמית,שתדאג למרר את חיי החרדים, עד שלא תהיה לנו ברירה, ח"ו ח"ו, אלא לצאת לגלות!
לעזוב את הארץ ולחפש מקום בו יתנו לנו לחיות חיי תורה ומצוות!!!
צריך לעורר רחמי שמיים, שדבר זה לא יהיה! צריך להתאמץ ביום הבחירות ולא להיות שאננים!
יעזרינו ד', שנזכה שעשיו לא ישלוט ביעקב!!!

כרגיל שטויות

כרגיל שטויות ובירבורים

אז מה יש לנו?
גנץ ששואף לראשות ממשלה בלי להיות קודם אפילו ח"כ, מגמגם, מבולבל, זגזגן, שבלי ספק חושב לעצמו מידי פעם בשביל מה נכנסתי לזה? איך אני אוכל את זה?
לפיד הברברן והקשקשן, כל מילה מעבר מיותרת.
אשכנזי (מי זה??), שמצונף אי שם בפינה ושותק.
אה, ובוגי יעלון הממורמר שנדחף לתמונות זל הרביעיה, אבל בינינו, מה הוא שוה?
ארבעה אנשי "רוח", חסרי נסיון פוליטי או בעלי נסיון כושל.
ובצד השני של המאזניים אדם אחד עם נסיון מספר אחד, עם קבלות מוכחות כמו שאין לאף אחד אחר במערכת הפוליטית, איז ברזל שמנהל את המדינה ביד רמה, את ענייניו האישיים הלא פשוטים ואת קמפיין הליכוד לבדו. שם את רביעיית כחול לבן יחד בכיס הקטן, גם אם הם יהיו שמונה לא יעזור להם.

יש שתי דרכים להרים את עצמך מעל כולם או שאתה מעלה את עצמך או שאתה רומס את כולם ואז גם תהיה למעלה ככה גנץ עושה הוא כל היום מוריד ומשפיל את נתניהו כי פשוט אין לא עוד דרך חוץ מהדרך השניה כל היום הוא אומר נתניהו נתניהו אולי הוא מקנה?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture