צילום: פלאש 90

הליכוד: שלושה רמטכ"לים לשעבר צוהלים על ירי לעבר ראש ממשלת ישראל

שר החוץ ישראל כץ על התמונות המשפילות מאמש: "לראש הממשלה אין שיקול דעת, הוא היה חייב להתפנות". השר אלי כהן: "הציבור לא יודע בדיוק מה קורה, מלחמה בעזה היא לא שאלה של אם אלא של מתי, אנחנו מחויבים לצאת למערכה"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ב'ליכוד' מגיבים הבוקר לביקורת של חברי הנהגת 'כחול לבן' שמבקרים מאז אמש את ראש הממשלה בנימין נתניהו על המצב הביטחוני בדרום, שהחמיר עד כדי שארגוני הטרור אינם חוששים אף לירות לעבר עיר בה הוא שוהה: "רגע השפל של הבחירות: שלושה רמטכ״לים לשעבר צוהלים על ירי לעבר ראש ממשלת ישראל. בושה".

יו"ר 'ימינה' איילת שקד, אמרה הבוקר בראיון ל'קשת' כי מדובר בתמונות קשות ומשפילות, "במיוחד שהעולם הערבי חגג על התמונות האלה". לדבריה, "אנחנו מתחמקים מרגע ההכרעה אבל בסופו של דבר לא יהיה מנוס ממבצע נרחב ברצועת עזה, שיכלול גם פינוי של יישובי העוטף לכמה שבועות כדי שיהיה אפשר לפעול שם כמו שצריך. מה שחשוב זה אחר-כך לא לתת לחמאס להתעצם, כפי שנתנו לו מאז צוק איתן".

שר החוץ ישראל כץ אמר בראיון ל'רשת ב' כי "ייתכן שהחמאס מצטרף לאבו מאזן ולציר האיראני, כשהוא רוצה לפגוע בסיכויים של נתניהו להיבחר". כץ הוסיף כי "הציבור יודע שיש מדיניות נועזת אחרת תקיפה מול איראן והשלוחות של איראן ואנחנו נדע לייצב את כל הגזרות כולל בעזה".

כץ, שהשתתף באירוע אמש, הסביר את התפנות נתניהו מהאולם, "ראש הממשלה הוא הוא אישיות מאובטחת, הוא חייב לציית להוראות השב"כ וחייב לפנות אותו לחדר המוגן, אין לו שום שיקול דעת. אני עצמי כאישיות מאובטחת ביקשתי להישאר אבל נתקלתי בסירוב מוחלט ונלוויתי לראש הממשלה".

שר הכלכלה וחבר הקבינט המדיני ביטחוני, אלי כהן, אמר הבוקר בכנסת 'מעריב' כי, "זהו אירוע נוסף מבית היוצר של איראן. מי שפועל לממן את ארגוני הטרור שיורים כנגד ישראל זאת איראן ויש קשר למועד הבחירות". לדבריו, "הציבור לא יודע בדיוק מה קורה, בדיונים יושבים הרמטכ"ל ראש המוסד והשב"כ אנחנו פועלים באחריות. מלחמה בעזה היא לא שאלה של אם אלא של מתי, תהיה מערכה בעזה, אנחנו מחויבים לצאת למערכה".

צה"ל תקף 15 יעדי טרור של חמאס

מטוסי קרב של צה"ל תקפו הלילה כ-15 יעדי טרור בצפון ובמרכז רצועת עזה, ביניהם מספר יעדים באתר צבאי לייצור אמצעי לחימה, מספר יעדים במתחם צבאי של הכוח הימי ומנהרת טרור התקפית השייכים לארגון הטרור חמאס. מדובר צה"ל נמסר כי, "התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטות ששוגרו מרצועת עזה לעבר שטח ישראל מוקדם יותר הלילה".

כזכור, שתי רקטות שוגרו אמש לעבר הערים אשדוד ואשקלון, וירטו על ידי מערכת כיפת ברזל. בסביבות השעה 21:00 נשמעו אזעקות צבע אדום במספר אזורים באשקלון ואשדוד. מדובר צה"ל נמסר כי, "בהמשך לדיווח הראשוני על אזעקות לפני מספר דקות, זוהו שני שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל שיורטו על-ידי לוחמי כיפת ברזל".

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו קיים לאחר מכן התייעצות ביטחונית בקריה עם ראשי מערכת הביטחון, בהשתתפות הרמטכ"ל אביב כוכבי, ראש השב"כ נדב ארגן, ראש המוסד יוסי כהן, ראש אמ"ן תמיר היימן, ראש המל"ל מאיר בן שבת. "צה"ל ימשיך לפעול נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל ורואה בארגון הטרור חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה וממנה", נמסר מדובר צה"ל.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שהה אמש באשדוד, בכינוס בחירות של הליכוד בהשתתפות מאות בני אדם. לאחר הישמע האזעקה ביקש ראש הממשלה מהקהל להתפנות לאזור ממוגן ברוגע ולאחר מכן פונה על ידי מאבטחיו לממ"ד. זמן קצר לאחר מכן חזר נתניהו לנאום ואמר כי, "אם חמאס יורה עלינו באמצע אירוע של הליכוד, כנראה שהוא לא רוצה אותנו פה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בוקר טוב אוהבי ה' . ראו ראו מר גנצ ויהיר ובוגי ואשכנזי התפגר להם המוח . הדפוקים האלה במדינה מתוקנת צריכים לשבת בבית סוהר . רק שהיועץ נעשה שמאלן ובהכרזה פומפבית מכריז . " לא ביבי לא חוקר " מפלגת כחול שחור . אנשים קטני שכל חסרי הגיון ולא חשןבים . סתם זבלה של טפשות ולשון הרע .. ההנגה של ילדים מושפעים עם כדורים פסיכייטרים . אומללים ומטורללים . אלה רוצים חהנהיג את עם ישראל ? אפילו בסטה בשוק לא יכולים לנהל . תתביישו לכם אנשים קטנים וחסרי משמעות ירדתם לדיוטה כל כך נמוכה שתיכף אתם גם מתירים את דמם של החרדים . והם המפגרים נסמכים על מפלגת בלד ברשות אחמד זיבי שבסוף הוא הרשע הזה ישמח במפלתם . ימח שמו ושם זרעו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture