נתניהו בשוק

נתניהו: "אנחנו מצמצמים את הפער, אבל עדיין צריך יותר" • כל העדכונים

סמוטריץ': "נכון לרגע זה אין ממשלת 61 לימין" • עמיר פרץ: "נתניהו מנסה לגנוב את הבחירות. פעילי הליכוד מחבלים בפתקי אמת". • בני גנץ יצא לגייס מצביעים בחוף הים בתל אביב • נתניהו הגיע לשוק מחנה יהודה בירושלים וקרא למוכרים לצאת להצביע

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

21:00 – יו"ר ימינה איילת שקד המשיכה במאמציה לשכנע אנשים וטענה כי מצב המפלגה לא טוב וכי עושיה להיות מחר ממשלת שמאל. "אני מודאגת מאוד המצב לא טוב, אנחנו עלולים להתעורר מחר לממשלת שמאל", אמרה שקד שעברה מדלת לדלת בפתח תקווה על מנת לשכנע מצביעים.

20:10 – שר החינוך רפי פרץ טוען כי המצב לא טוב וכי אחוזי ההצבעה בקלפיות של מפלגתו "ימינה" נמוכים. "חברים, המצב לא טוב. אחוזי הצבעה נמוכים בקלפיות שלנו, כשבקלפיות של השמאל והמגזר הערבי האחוזים גבוהים", אמר השר פרץ בקלפי ברמלה.

20:00 – ח"כ גבי אשכנזי (כחול לבן) סייר בראשון לציון וטען כי ישנו קרב צמוד וכי עוד מאמץ קטן יחלול את המהפך. "זה קרב צמוד. אחוזי ההצבעה לא גבוהים מספיק. עוד מאמץ קטן- ויהיה פה הלילה מהפך גדול", אמר. עוד הוסיף אשכנזי כי "מי שלא יצא עכשיו להצביע- יקום למדינה אחרת מחר בבוקר".

19:52 – עו"ד איתמר בן גביר בהצהרה בתגובה לדברי ראש הממשלה נתניהו: "בדרכי לכאן קיבלת הודעה שראש הממשלה שוב קורא שלא להצביע לעוצמה יהודית אחרי הזיג זג, המרשים יש לומר, שהוא עושה פעם אחר פעם בימים האחרונים: בהתחלה הוא אומר שלא להצביע עוצמה, אחר כך הוא אומר שכן עוצמה עוברת בסקרים הפנימיים, ואחרי זה עוד פעם אומר שכן ואחרי זה עוד פעם אומר שלא. חשבתי לעצמי: למה נתניהו כל כך מפחד מעוצמה יהודית? התשובה היא שעוצמה יהודית תכריח אותו לפעול. עוצמה יהודית בממשלה, עוצמה יהודית בקואליציה, עוצמה יהודית כלשון מאזניים, תגרום לנתניהו שלא תהיה שלא תהיה לו אפשרות שלא להגיב לרקטות מעזה, שלא תהיה לו אפשרות שלא לשנות את מערכת המשפט, שלא תהיה לו אפשרות שלא להפסיק את החגיגה של החמאס בבתי הסוהר".

19:48 – מ"מ המפכ"ל, ניצב מוטי כהן, ביקר לפני זמן קצר בועדת הבחירות המרכזית לכנסת. במהלך הביקור נערכה שיחת עדכון על התנהלות מערכת הבחירות עד לשעה זו עם יו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט חנן מלצר ועם מנכ"לית הועדה עו"ד אורלי עדס.

19:44 – נתניהו בשידור חי בדף הפייסבוק שלו: "אנחנו מצמצמים את הפער אבל עדיין צריך לרוץ ולהצביע, לא סתם בן כספית מרוצה".

19:35 – פרופ' קמיל פוקס ב'ערוץ 13': "אחוז ההצבעה הוא אחד הממדים הכי חשובים בניתוח התוצאות. יכול להיות שמי שיצביע מעתה ועד 22:00 – ישנה לחלוטין את התמונה".

18:40 – מפלגת כחול לבן הודיעה כי אתר האינטרנט שלה נמצא תחת מתקפת סייבר גדולה. יותר מ-500 ניסיונות תקיפה זוהו משרתים שונים ברחבי העולם

18:01 – בן גביר מגיב לנתניהו: "הוא לא רוצה את עוצמה יהודית חזקה, אם הוא לא היה חושב שאנחנו נעבור את אחוז החסימה, הוא לא היה משקיע בנו כל כך הרבה מאמץ".

17:53 – סמוטריץ': "נכון לרגע זה אין ממשלת 61 לימין".

17:47 – ראש הממשלה נתניהו בטוויטר: "‫גם בשעה זו ״עוצמה לישראל״ נמצאת במרחק רב מאחוז החסימה. כל קול ל״עוצמה״ הולך לפח. אנחנו בקרב צמוד מאי-פעם מול לפיד-גנץ".‬ עוד כתב: "‫רק אתם תחליטו אם תוקם ממשלת ימין חזקה בהנהגתי או ממשלת שמאל חלשה בראשות לפיד-גנץ עם המפלגות הערביות". ‬

17:39 – עמיר פרץ במסר חירום לפעילים: "נתניהו מנסה לגנוב את הבחירות. פעילי הליכוד מחבלים בפתקי אמת".

17:17 – הקלטה קולית של ראש הממשלה שוגרה לכל מצביעי הימין בטלפון: "הפער גדול, אבל מתחילים לצמצם אותו בשעה האחרונה".

16:34 – רה"מ הפלסטיני, מוחמד אשתייה, התייחס לבחירות בישראל ואמר: "ההבדל בין בני לביבי הוא כמו ההבדל בין פפסי לקוקה קולה". לדבריו, לשני המועמדים אין תוכנית לסיים את הכיבוש.

16:02 – ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע כעת לשוק מחנה יהודה בירושלים.

15:30 – ראש הממשלה בנימין נתניהו העניק ראיונות רדיו לתחנה החרדית קול חי ולתחנת גלי ישראל, לכאורה בניגוד לחוק הבחירות. סעיף 129 לחוק קובע כי "משעה שבע בערב ביום שלפני יום הבחירות ובכל יום הבחירות לא תהיה תעמולת בחירות על ידי אסיפות, תהלוכות, רמקולים או שידורים ברדיו ובטלוויזיה".

15:20 – תנועת פת"ח, שבראשה עומד יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, מעלה בדף הפייסבוק הרשמי שלה כרזות ופוסטים המעודדים הצבעה בבחירות בקרב הציבור הערבי בישראל. בין היתר, נכתב בכרזות: "בואו נבחר כי ירושלים והמקומות הקדושים בסכנה", "אנחנו נשארים כאן גם אם יחוקקו מיליון חוקים" ועוד.

15:00 – יו"ר ימינה, איילת שקד: "זה הזמן להתעורר. יש לנו כמה שעות, צריך לנצל אותן. אני לא רוצה לשמוע אחר כך בכי ונהי, 'אוי חבל שאתם קטנים ולא יכולים להיכנס לממשלה' – זה בידיים שלכם! אנחנו דמוקרטיה מפוארת, אתם קובעים את הגורל שלכם. תסתכלו על המפה הזו, תסתכלו על השחור הזה. אני פונה כרגע לתושבי כפר סבא, ירושלים, עפולה, מודיעין: אם אתם לא רוצים להיות 15 שניות מהממ"ד".

14:30 – לפיד: "נתוני ההצבעה נמוכים מאוד ואם זה יימשך ככה אנחנו הולכים להפסיד. ביבי מנצח ככה כל פעם. הוא משקר כל היום והתומכים שלו יוצאים להצביע באחוזים מטורפים. הוחלט על צעדי חירום ופריסה מחודשת של הכוחות בשטח ופעולות המרצה בהולות".

14:05 – ראש הממשלה נתניהו מעריך ב"פגישת החירום": הרשימה המשותפת תגיע ל-15 מנדטים.

14:00 – בעקבות פרסום נתוני ההצבעה של שעה 12:00, לפני זמן קצר קיימו חברי הנהגת כחול לבן, יו״ר המפלגה והמועמד לתפקיד ראש הממשלה, רא״ל במיל׳ בני גנץ, יאיר לפיד, משה (בוגי) יעלון, וגבי אשכנזי, "שיחת ועידה חירום והחליטו על פריסת כוחות מחודשת ליום הבחירות, לאור העובדה שבמרבית ערי המרכז, השרון ובחיפה, ערים שאמורות להצביע באחוזים גבוהים לכחול לבן, אחוזי ההצבעה נמוכים מהממוצע הארצי. בשיחה, הוחלט כי ראשי המפלגה יתחילו בשיחות אישיות עם כל ראשי המטות, ויבינו איזה צעדים נוספים ניתן לבצע כדי להוציא אנשים מהבית".

13:45 – מפלגת העבודה: "דיון חירום בעבודה-גשר לאור מכת ניסיונות הזיוף של הליכוד. לנוכח נסיונות הזיוף הרבים שהצטברו משעות הבוקר במטה יום הבחירות של המפלגה, יכנס יו״ר מפלגת העבודה- גשר, עמיר פרץ בשעה 15:00 את מטה הבחירות לדיון חירום".

13:30 – יאיר לפיד בתגובה לכינוס החירום: "הם מזייפים היסטריה. ביבי ב-14:00 עושה כינוס חירום בבלפור. עכשיו אני אומר לכם הכינוס חירום הזה היה בלו״ז שלו כבר אתמול. כי אין חירום מבחינתם. הליכוד נמצא כרגע באחוזים הרבה יותר גבוהים מאיתנו בהצבעה. הם מזייפים היסטריה. למרות שהנתונים אומרים ההפך. איפה שהאנשים עוד לא יצאו להצביע זה המרכז, ת"א והערים של כחול לבן. בקריות אין מספיק אנשים. גבעתיים, רמת גן המקומות האלה. ראשון לא יצאו מספיק אנשים".

13:15 – ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע בתחנה המרכזית בירושלים להוציא אנשים לקלפיות.

13:10 – ‏הודעה רשמית של הרשימה המשותפת: "עליה קלה בשיעורי ההצבעה ביישובים הערבים יחסית לבחירות באפריל. אבל עדיין יש פער גדול יחסית לאחוזי ההצבעה הכלליים".

13:00 – הליכוד הודיע על כינוס חירום בלפור בשעה 14:00 בעקבות "אחוזי ההצבעה הגבוהים במגזר הערבי ובמעוזי השמאל". צפו בנתניהו:

12:20 – יו"ר כחול לבן בני גנץ הגיע לחמ"ל יום הבחירות והתעדכן אודות ההיערכות, אירועים חריגים ונתוני ההצבעה. גנץ אמר לנוכחים כי "אחוזי ההצבעה באזורי ההצבעה של כחול לבן נמוכים והורה לתגבר את ההמרצות ופעילות השטח".

12:00 – נתניהו בטוויטר: ‏התקשורת מדווחת שאחוזי ההצבעה גבוהים מכל הזמנים. היא לא מדווחת על כך שאחוזי ההצבעה הגבוהים הם במעוזי השמאל והערבים. אחוזי ההצבעה במעוזי הימין – נמוכים מאי פעם.

11:00 – מספר 2 ברשימת כחול לבן, יאיר לפיד, הצביע בקלפי בשכונת רמת אביב בתל אביב. לאחר ההצבעה אמר: "לא קיבלנו עד כה דיווחים על אירועים אלימים, אבל אנחנו נערכים לכך בהמשך היום".

10:40 – יו"ר כחול לבן בני גנץ הצביע בראש העין והמליץ לבוחרים להצביע על פי צו מצפונם והוסיף "אני אשכרה ממליץ לכם להצביע כחול לבן". עוד אמר גנץ "כל אחד שיושב בבית ולא מצביע לא לוקח אחריות על מה שקורה כאן. אנחנו רוצים תקווה חדשה, אנחנו מצביעים לשינוי".

10:30 – שר האוצר משה כחלון, יו"ר כולנו לשעבר, הצביע הבוקר לליכוד.

10:20 – יו"ר רשימת עוצמה יהודית איתמר בן גביר הצביע היום (שלישי) בקרית ארבע ואמר כי הוא מאמין ש"היום יהיה יום היסטורי למדינת ישראל". עוד הוסיף כי, "כל המערכת הפוליטית מבינה שנקודת המפתח היא עוצמה יהודית ואם ניכנס לכנסת יש ממשלת ימין".

10:15 – השר רפי פרץ הצביע ואמר, "על המאזניים היום זו השאלה איזו מדינה תהיה, מדינה חילונית פוסט ציונית או מדינה ימנית עם זהות יהודית, עם ערכים, עם נכונות להחיל ריבונות שטחי ארץ. ישראל. תכנית טראמפ נמצאת באופק, לצערי הרב היא לא מבשרת טוב, אנחנו צריכים לעשות הכל בכדי שהממשלה הבאה תהיה ימנית, ציונית ושתפעל למען עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל".

10:10 – ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו הגב' שרה נתניהו הצביעו בבחירות, בקלפי בביה"ס "בית חינוך עירוני ג'" בירושלים. "הנשיא טראמפ אמר אתמול שאלו בחירות צמודות, אני יכול לאשר לכם הבוקר – הן צמודות מאוד. אני קורא לכל אזרחי ישראל לבוא ולהצביע, כמו שאני ואשתי באנו להצביע. שיהיה בהצלחה".

9:55 – בצלאל סמוטריץ: "‏יש כמה פעילים של עוצמה יהודית שמאוד אוהבים אותי… הם יודעים שהם לא עוברים את אחוז החסימה אבל העיקר לפגוע בנו. אגו ונקמה. ככה לא בונים שום דבר, רק הורסים. תחשבו טוב טוב לפני שאתם נותנים להם את הקול שלכם ומעלים כאן את השמאל לשלטון".

9:50 – שר החינוך לשעבר, נפתלי בנט, מראשי ״ימינה״ הצביע כעת סמוך לביתו ברעננה: "הבית בסכנה. אנחנו יכולים לנצח, צריך להקשיב ללב ולנשמה, ולשים בביטחון מלא את האותיות טב. אני אוהב אתכם מאוד".

 

9:20 – הנשיא ריבלין הצביע בביה"ס 'יפה נוף': "צריכים להבין, לא הנשיא ולא ראשי המפלגות הם שיקבעו מי תהיה הממשלה או ראש הממשלה, רק אתם הבוחרים תקבעו בהצבעתכם. צריך להיות שותפים בדמוקרטיה, צריך להשפיע ולהצביע".

9:10 – שר התחבורה ח"כ בצלאל סמוטריץ מצביע הבוקר ל'ימינה'.

8:30 – יו"ר רשימת ימינה, איילת שקד, הצביעה בקלפי הסמוך לביתה שברמת החייל בתל אביב. עם צאתה מהקלפי אמרה: "המלחמה היא בקלפיות, יש 30 אחוז מתלבטים".

8:20 – 'כאן חדשות': בכירים בקמפיין הבחירות של כחול לבן אומרים כי הוחלט להצניע למינימום את קמפיין המפלגה הגדולה, זאת על מנת לאפשר גם למפלגת העבודה וגם למחנה הדמוקרטי לעבור את אחוז החסימה ללא סיכונים.

8:10 – יו"ר משותף במחנה הדמוקרטי, אהוד ברק, הצביע בקלפי בתל אביב. עם צאתו מהקלפי אמר ברק: "אנחנו מתרגשים מאוד. אני קורא לכולם לבוא להצביע, כל אחד על פי שיפוטו".

8:00 – יו"ר העבודה ח"כ עמיר פרץ הצביע בשדרות ואמר כי לדעתו ההכרעה בבחירות תהיה "קרב צמוד". עוד הוסיף פרץ "אני פונה שוב לא להיכנס לאדישות, לכו להצביע".

7:50 – יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן הצביע בכפר נוקדים בסמוך לביתו. לאחר ההצבעה אמר: "כשאתם מצביעים תנסו לחשוב מי מהנבחרים יעמוד בהבטחותיו". עוד הוסיף ליברמן "לכחול לבן אין שום כוונה לעמוד בהתחייבויותיהם לבוחרים. אצלם זה רק קמפיין רק שילוט חוצות". צילום: הדס פרוש, פלאש 90

7:40 – נשיא המדינה, ראובן רובי ריבלין אמר הבוקר בפתיחת הקלפיות לקראת הבחירות לכנסת ה-22: "אנא, ממשו את הזכות שמעניקה לנו הדמוקרטיה הישראלית שלנו, וצאו להצביע. אני אעשה כל שביכולתי כדי למנוע בחירות נוספות".

יום הבחירות הוא יום הדין של הפוליטיקאים והם יעשו הכל כדי לנצח אותה, הקמפיינים של יום הבחירות מוכנים, הסמסים כבר מוכנים לשליחה ולכל אחד לו"ז משלו. הוא מתחיל מוקדם בבוקר ויסתיים בנאום ניצחון או הפסד לפנות בוקר במטה המפלגה. אצל אלה ששומרים תורה ומצוות וגם אצל אלה שלא, שריד בית מקדשנו הכותל המערבי הוא נקודת ציון חשובה בדרך.

אנחנו נביא כאן במהלך היום את כל התמונות מכל הפוליטיקאים מכל המקומות, זה שהתחיל את הבוקר במירון, זה שהתחיל בכותל, זה שהתחיל בבית הכנסת גור, זה שהתחיל בהצבעה בקלפי, וזה (ראש הממשלה בנימין נתניהו) שהתחיל אותו אמש בשריד בית מקדשנו הכותל המערבי, ספק לתפילה, ספק לניצול ציני של המקום הקדוש לקושש קולות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר 'כחול לבן' בני גנץ אמש בכותל המערבי. (צילום גנץ: אלעד מלכה)

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
17 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מעניין מה אתה מצביע.
כשהגעת לראש הממשלה אתה היית ציני ורק אצלו…

רבותיי אל דאגה. ביבי יהיה ראש הממשלה עד משיח בן דוד. ואם מחר ביבי לא נבחר אזי אין אחר ממשיח בן דוד שהגיע והנה מלך על כל הארץ. ואם ביבי נבחר אזי גלות ממשכת בינתיים.

גנץ שונא הבורא המטורלל הלך לכותל חחחחחח איזה אומלל ..

רק לראות אצל בנט את ההבדל בין הקישוטי כיתה שלהם ושלנו ולהבין עד איפה אפשר להדרדר אם אין יהדות

ליכוד 33
גל עיני ואביטה
אגודה 8
שס 8
טב 8
עוצמה 4

בני גנץ חתיכת צבוע, שם פתק בכותל ומבקש הצלחה ממי שאתה הולך להלחם בו ובתורתו בשבת קדשו ובבנים היותר אהובים שלו . מקוה שתישארו באופוזיציה לנצח נצחים

תוצאות מדגם עצמי כדלהלן, ליכוד .33. כחול לבן. 31. שס. 11 . הערבים 10. יהדות התו' .8. ימינה. 8. עצמה יהודית.4. העבודה. 4. המחנה הדמורטי.5. ליברמן .7.

די מרן בוכה בשמיים צאו להצביע שס אך ורק שס.
שלא יהיה חילול ה'

די מרן בוכה בשמיים צאו להצביע שס אך ורק שס.
שלא יהיה חילול ה'

בני גנצ הלך לכותל כדי ללמוד א ב…..

תוצאות המדגם עצמי : ש"ס לא עוברת את אחוז החסימה…..

לנתן היקר: יש בעיה קטנה במדגם העצמי שלך. הכנסת לכנסת 121 חברים…

חכם שלום אמר ש"ס אז צאו להצביע בהמוניכם למה אם לא, תקום כאן ממשלת שמאל חילונית

תבדקו אותי ג-8 ש"ס-9 טב-5 ליכוד לא פחות מ-38

אויש זה משעשע הגיוואלד הזה… כולם עושים גיוואלד במלוא המרץ

אם בני גנץ יעלה יהיה פה מלחמת אזרחים אז כדאי שתלכו להצביע לאחת המפלגות החרדיות ולא משנה אם ג או שס תודה

אם השמאל היו מראשי הממשלה עבדנו….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture