Amir Levy/FLASH90

"בשל הנסיבות הפוליטיות": ראש הממשלה לא יטוס לעצרת האו"ם

ראש הממשלה לא ישתתף בעצרת האו"ם שתיערך בשבוע הבא בניו יורק, בה היה צפוי לשאת נאום ולהיפגש בשולי העצרת עם הנשיא האמריקני דונלד טראמפ. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי שר החוץ ישראל כץ יהיה זה שינאם במקומו בבמה המכובדת

לשכת ראש הממשלה הודיעה היום (רביעי) כי בעקבות הנסיבות הפוליטיות, בנימין נתניהו לא יטוס וישתתף בעצרת האו"ם שתיערך בשבוע הבא בניו יורק. ראש הממשלה היה צפוי לשאת נאום ולהיפגש בשולי העצרת עם הנשיא האמריקני דונלד טראמפ. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי שר החוץ ישראל כץ יהיה זה שינאם בניו יורק.

לאורך השנים האחרונות הנאום השנתי של ראש הממשלה נתניהו באו"ם נחשב לאחד מנקודות השיא בהופעות הפומביות של ראש הממשלה. מדי שנה הוא נהג להציג בפני העצרת טענות בנוגע לאיראן (ציור הפצצה, וחשיפת מתקני הגרעין), ואף שתק במשך דקה ארוכה במחאה על מדיניות האו"ם המפלה נגד ישראל.

במהלך השבועיים האחרונים של מערכת הבחירות, נתניהו נפגש עם מנהיגים ובכירים ממדינות שונות. ביום חמישי נפגש ראש הממשלה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בסוצ'י, לאחר שנועד עם שר הביטחון הרוסי סרגיי שויגו. בחמישי לפני שבועיים נפגש נתניהו עם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון במעונו שבלונדון, ונועד עימו במשך חצי שעה. יממה לפני הפגישה עם ג'ונסון, נתניהו נפגש עם שר ההגנה האמריקני מארק אספר בלונדון.

הסיבה לביטול הנסיה, שהינה אחת המשמעותיות ביותר של נתניהו מידי שנה, מפני שככל הנראה לא רצה לשהות בחו"ל בשבוע הבא בביום רביעי, אז נשיא המדינה ראובן ריבלין מקבל את התוצאות הרשמיות מיו"ר ועדת הבחירות ועשוי להטיל באותו ערב את מלאכת הרכבת הממשלה על אחד מחברי הכנסת.

בתוך כך, סוכנויות הידיעות האיראניות דיווחו היום כי טרם הונפקו אשרות הכניסה לארצות הברית לחברי המשלחת האיראנית. האיראנים מזהירים שהביקור של חבריה, שבראשם עומד הנשיא חסן רוחאני ושר החוץ מוחמד זריף, עלול להתבטל במידה שהוויזות לא יונפקו בשעות הקרובות.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גנץ ויהיר וחבורת המטורללים ירדו למחתרת לסעוד עם חולדאי החולדה לסעודת בשר כלבים . הם חיילי הסטרא אחרא בגלוי . שמשי פלונית ..

לראשונה מזה תשע שנים שעצרת האו"ם תתקיים בלי נתניהו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו