Yonatan Sindel/Flash90

עדויות מתוך הבית: האם בבית רה"מ מבצעים עבירות על החוק?

עדויות חדשות מבית ראש הממשלה מלמדות על התעמרות, שעות עבודה בניגוד לחוק ודרישות לדיווחים כוזבים של עובדות במעון הרשמי בבלפור. מהעדויות עולה בעיה חמורה של דרישה לשעות עבודה בניגוד לחוק – בשבת ובחג

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

עדויות חדשות מלמדות שהניסיון לכופף נהלים כדי לשאת בהוצאות לא חוקיות בבית ראש הממשלה – נמשך ואף התעצם באחרונה, כך נחשף הערב (רביעי) ב'חדשות 12', עדויות אלו באות חרף הודאתה והרשעתה של שרה נתניהו בביצוע עבירה פלילית במעון בבלפור.

הערוץ הביא התכתבות בין עובדת בבית רה"מ – ל', למנהל שלה יעקב. בתכתבות ענפה שנמשכת כבר כמה חודשים בהם היא מתלוננת על היחס הקשה שהיא סופגת מצד שרה נתניהו שדורשת ממנה להמשיך ולעבוד שעות ארוכות : "יום שישי התבקשתי לעבוד אצל הגברת ובסביבות שעה ארבע אמרתי שהשבת מתקרבת ואינני רוצה להמשיך לעבוד עוד היום הגברת סרבה והורתה לי להמשיך לעבוד וכשסרבתי להמשיך, שרה אמרה שאפי (אזולי אב הבית) ידאג לפיטורי וביום ראשון".

"עניתי לה שאני אוהבת את רה'מ ואותך אבל אפילו אם יפטר אותי אני לא אעבוד בשבת זה לא עזר והיא לא נתנה לי ללכת… בשעה שש וחצי אבנר בנה הגיע וראה שאני שם אמרתי לו בשקט שהשבת מתקרבת והוא דאג לשלוח אותי". ביום אחר עידכנה את המנהל: "אני עבדתי היום 12.30 שעות, עכשיו יצאתי .לא עוזר להגיד לגברת. היא פשוט לא נותנת ללכת. מזל שהלכה עכשיו"

העדויות עולה בעיה חמורה של דרישה לשעות עבודה בניגוד לחוק – אם זה בשבת ובחג ואם זה במשמרות שלא נגמרות עליהן חברת כוח האדם אינה יכולה לשלם לעובדות. על פי עדות מהשבוע האחרון העובדת מ. נדרשה לעבוד עד אור הבוקר ביום הבחירות ופונה למנהל בחברת כוח האדם כדי לברר איך תקבל את התשלום על השעות נוספות.

לפי עדותה של העבודת מי שדרש ממנה לרשום דיוח כוזב של השעות הוא אפי אזולי אב הבית, – ומעדויות נוספות עולה כי גורמים נוספים במשרד ראש הממשלה מנסים לסייע ולמצוא פיתרונות יצירתיים, שכוללים רישום של שעות עבודה בימים שבהם העבודות לא עבדו בפועל – חברת כוח האדם נאלצת לעיתים לשלם לעבודות מתוך רצון טוב אבל החברה דורשת כעת ממשרד ראש הממשלה להסדיר את החוב שהצטבר בעבור השעות האלה בסכום כולל של למעלה משלוש מאות אלף שקלים

רק היום הורשע הסמנכ"ל הקודם של משרד ראש הממשלה, עזרא סיידוף, בעסקת טיעון בכך שמילא אחרי הוראותיה של שרה נתניהו. מחליפו, אסף יחזקאל, למד את הלקח וניסה לעשות הכל לפי הספר אבל לטענתו נחסם ונבלם על ידי גורמים מקרובים לזוג נתניהו במשרד ראש הממשלה ולאחרונה גם התבשר על הכוונה להרחיק אותו מתפקידו.

במכתב ששלח רק אתמול לממלא מקום מנכ"ל משרד ראש הממשלה תחת הכותרת "החלטתך שלא להאריך את חוזה העסקה שלי" הוא כותב "באתי לתפקיד זה במטרה לסייע לקדם ולשפר את תהליכי העבודה במשרד והכל על פי החוק וכללי המנהל התקין ולצערי מנעתם ממני לבצע את תפקידי"

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אם הגברת בעייתית זה אומר שצריך לרסן אותה. אבל בעלה לא אשם ובטח לא אנחנו שזה יגרום לכך שיכפו עלינו את גנץלפיד. ביבי עם כל הבעייתיות שבו עושה עבודה שנדרשת ממנו בתחום הבטחון, אך לא נוכל לשבת עם אנשים שרוצים לגרום לחילולי שבת וחילון הדור.

שלום בית הפוך,
לדעתי הזוג חייב להיפרד, זה יציל את עם ישראל, תנו לי את הטלפון של הם ואטפל בזה…………

היא לא נורמאלית כך העיד יעקב ויינרוט זל

שרה נתניהו היא אשת חסד מיוחדת במינה ועליה נאמר חכמת נשים בנתה ביתה היא שמעתי על הרבה טובות שהיא מייעצת לבעלה גם בנושאים מדיניים וביטחוניים ואל תתחילו להאמין לתקשורת הכוזבת ולמערכת המשפט.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture