צילום: פלאש 90

הסתיים המשבר: ישראל תעביר לרשות הפלסטינית מאות מיליוני דולרים

ישראל תעביר מיליארד וחצי שקלים לרשות הפלסטינית. גורמים בישראל אומרים כי בכך הסתיים המשבר, למרות שישראל לא התקפלה. השר הפלסטיני האחראי על הקשר עם ישראל הודיע שישראל הסכימה להעביר סכום כסף לרשות הפלסטינית

הסתיים משבר המיסים עם הרשות הפלסטינית וישראל תעביר מיליארד וחצי שקלים לרשות הפלסטינית ביום ראשון הקרוב. על רקע המשבר הכלכלי ברשות הפלסטינית החליט יו"ר הרשות אבו מאזן לחזור ולקבל את כספי המיסים שישראל גובה עבור הרשות. בימים הקרובים תעביר ישראל את הכספים שהצטברו בחודשים האחרונים, בקיזוז הסכומים שהרשות משלמת למחבלים.

פקיד ישראלי בכיר צוטט ב'חדשות 13' אומר כי המשבר הסתיים בפגישה שהתקיימה אתמול בלשכתו של שר האוצר משה כחלון. מהצד הפלסטיני הגיע לפגישה השר לעניינים אזרחיים חוסיין א-שייח. הפקיד הבכיר ציין כי א-שייח הגיע בהנחיית אבו מאזן והבהיר כי הנשיא הפלסטיני ביקש לפתור את הנושא מול שר האוצר כחלון.

על פי הדיווח של ברק רביד, במהלך הפגישה סיכמו כחלון וא-שייח' כי ישראל והרשות הפלסטינית "מסכימות שלא להסכים" על סוגיית העברת הקצבאות למחבלים בבתי הכלא בישראל ולמשפחותיהם. ישראל תמשיך ליישם את החוק ולקזז חלק קטן מכספי המיסים ובמקביל הפלסטינים יחזרו לקבל את כספי המיסים שישראל גובה עבורם מדי חודש.

השר לעניינים אזרחיים ברשות הפלסטינית, חוסיין א-שייח, אמר היום כי הוא סיכם עם שר האוצר משה כחלון שישראל תעביר כסף לידי הרשות הפלסטינית. במהלך הפגישה, השניים סיכמו כי ועדה משותפת תבחן כל הנושאים הללו, שתפעל החל מיום ראשון הקרוב. הבכיר הפלסטיני הוסיף כי נמשכת המחלוקת בנוגע לתשלום משפחות האסירים, ולדבריו, ברשות "נחושים לשלם את הסכומים המגיעים אליהם בכל מחיר".

 

דיווח: הרשות הפלסטינית דחתה פעם נוספת העברת כספים מישראל

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עכשיו יהיה משבר חדש.
תתכוננו לטילים ר"ל
ככה עובדת המשוואה, כל פעם שנותנים להם מקבלים בחזרה טרור

חבל שנותנים להם כל כך קצת צריך גם לתת להם נשק לפי דעתי שיכלו להגן על עצמם
מסכנים ?????

אני יותר חושב שכאן לא הסתיים המשבר אלא ימשיך יותר חזק כי יהיה להם עוד מיליארד וחצי שח למלחמה נגדינו

ממש טיפשות לפי דעתי כאילו מילים אחרות בא תקח כסף ותהרוג אותי כך יגמר המשבר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו