Hadas Parush/Flash90

נתניהו: "גנץ, אל תתן את ידך להקמת ממשלה מסוכנת לישראל"

ראש הממשלה טען בפייסבוק כי, "גנץ הולך שבי אחרי לפיד וליברמן. לפיד - שרק רוצה במפלתו. ליברמן - שהדבר האחרון שמעניין אותו זה דת ומדינה, אחרי שפעל ב-20 השנים האחרונות בשותפות הדוקה עם החרדים ושמונחה על ידי שיקולים משונים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו כתב היום בעמוד הפייסבוק שלו כי, "הממשלה היחידה שאפשר להקים לאור תוצאות הבחירות היא ממשלת אחדות לאומית רחבה. בלי פסילות, בלי חרמות, עם שותפות אמיתית בין כל המפלגות שמאמינות במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. גנץ מסרב לאחדות. גנץ, לפיד וליברמן מסרבים להתחייב שלא יקימו ממשלת מיעוט שתוקם בתמיכת חברי הרשימה המשותפת".

נתניהו תקף את חברי הרשימה המשותפת וכתה כי, "מנהיגיה וחבריה הבולטים של הרשימה המשותפת הביעו שוב ושוב תמיכה בטרור, הערצה למחבלים, וסירבו לגנות פגיעה בחיילים ובאזרחים ישראלים. אחמד טיבי, מבכירי הרשימה המשותפת, היה יועצו לשעבר של יאסר ערפאת. הוא מסרב לראות בחמאס ארגון טרור, הצדיק את חטיפת חיילי צה"ל על ידי חיזבאללה ובנאום בכנס של הרשות הפלסטינית הביע דברי הערצה לשהידים".

"איימן עודה, יו"ר הרשימה המשותפת, רואה עצמו כחלק מהמאבק הלאומי הפלסטיני נגד ישראל ומסרב לגנות פגיעה בחיילי צה"ל. בהנהגתו פרסמה מפלגתו חד"ש גינוי תקיף להכרזתן של מדינות המפרץ והליגה הערבית כי חיזבאללה הוא ארגון טרור. טיבי ועודה הם הבולטים בחברי הרשימה המשותפת אך לצידם מכהנים חברי כנסת קיצוניים אף יותר. כך למשל הביעה חברת הכנסת היבא יזבק הזדהות עם הרוצח המתועב סמיר קונטאר שרוצץ את ראשה של עינת הרן ז"ל בת ה-4".

לטענת ראש הממשלה, בכוונת 'כחול לבן' להקים ממשלה בתמיכת הרשימה המשותפת, "ח״כ עופר שלח מכחול לבן כבר אמר השבוע ש'שום דבר לא פסול' כדי להקים ממשלה. בימים הקרובים השמאל והתקשורת יעשו מאמץ להכשיר ולהלבין את הצעד המסוכן והאנטי-ציוני הזה. צעד שיקשור את ידי צה"ל והממשלה ויהפוך את כולנו לשבויים בידי חברי כנסת קיצוניים המזדהים ורואים עצמם כחלק מהמאבק נגד ישראל".

"כיצד תוכל מדינת ישראל לפעול כנגד ארגוני הטרור, כשממשלתה תלויה בקולותיהם של טיבי, עודה ויזבק? כיצד תוכל מדינת ישראל לפעול כנגד איראן וחיזבאללה, כשחברי כנסת המצדדים ותומכים בחיזבאללה יכולים להפיל את הממשלה? הקמת ממשלת מיעוט שנשענת על הרשימה המשותפת היא צעד אנטי-ציוני שיסכן את ביטחוננו", הוסיף נתניהו.

לסיום כתב כי, "מצער שגנץ הולך שבי אחרי לפיד וליברמן. לפיד – שרק רוצה במפלתו. ליברמן – שהדבר האחרון שמעניין אותו זה דת ומדינה, אחרי שפעל ב-20 השנים האחרונות בשותפות הדוקה עם החרדים ושמונחה על ידי שיקולים משונים. גנץ, אל תתן את ידך להקמת ממשלה מסוכנת לישראל. אזרחי ישראל מצפים מאיתנו להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה שתשמור על מדינת ישראל ותבטיח את עתידנו".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
14 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

דיייייי ביבי ת'שחרר אותנו

מפחיד לחשוב מה יקרה כשטיבי יהיה שר בטחון ועודה שר…… אם ה' לא ישמור עיר שווא שקד שומר

רק ביבי נקודה

לעומר בן ארצי
אתה באמת מאמין ששלשת הרמט"כלים עטורי הדרגות שבשמשך כל עשור הקודם ישנת טוב ורגוע בזכות מאמציהם הרבים יפקרו את ביטחון ישראל?
אל תלך שולל אחרי דמוגגיה זולה…….

תפסיקו לריב ולקלל וללכלך אחד על השני ותשבו ביחד!!!!!!!!!

הסכנה הכי גדולה זה הדיקטטורה של מטורפיהו

אליקים, איזה אפס 'מהרסייך ומחריביך ממך יצאו'
חסר בינה שמושפע ממתקשורת זולה . עלוב .

אליקים ? ? ? ת'שחרר אותנו ??? חי בסרט, מי מחזיק בך ? מי תופס אותך ? כפוי טובה !!! ביבי שומר בטחון ישראל. זאטוט תהגר לגרמניה המוסלמים ישתו אותך שם עם קשית….?

אין על הוותק ועל התחכום של מר נתניהו

לך אליקים, jdn הינם חדשות חרדית ולפי התגובות שלך אתה שייך לתקשורת הציבורית החילונית או שאתה עוסק בתחום המשפטים שהם שני גופים שרוצים להיות מעל רה"מ ולשלוט במדינה והם עושים זאת בצורה בריונות?? או שאתה אחד מסכן? שאחד מהגופים האלה הצליח עליך ולכן אתה נקרא שמואלני…

אנחנו מבקשים?? ממך להפסיק להגיב באתר שלנו…

(נ.ב. מהאנשים כמוך אנחנו מבינים למה ביבי עשה לכם קיצוצים וכו'.)

למה מצנזרים הודעות לגיטימיות של אזרחים מודאגים?

זה צפון קוריאה?

גם אם גנץ רוצה לשבת עם הערבים הם לא ירצו לשבת איתו אחרי כל כך הרבה ערבים שהוא הרג בצוק איתן ובשאר הקדנציה שלו ושל חבריו בצה"ל
)למי שזוכר את הסרטון תעמולה הראשון שלו)

ל" הכל בידי שמים" הכופר,
מתוכן דבריך הבנתי שהשמים שלך זה נתניהו…..

הערצה של הצעירים החרדים לביבי די דומה לתקופה מאד בסוימת בירושלים של שנות ה50…….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו