Yossi Zeliger/Flash 90.

זעם בימין: המשטרה החרימה את הטלפונים של בכירי קמפיין הליכוד

בזמן חקירת הבכירים במטה הבחירות של הליכוד, עופר גולן ויונתן אוריך, בחשד להטרדת עד המדינה פילבר, נלקחו מהם הטלפונים הניידים. מקורבי פילבר על חקירת ההטרדה: "לא הוא הגיש את התלונה במשטרה - הוא לא הרגיש מוטרד בזמן אמת"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בזמן חקירת הבכירים במטה הבחירות של הליכוד בחשד להטרדת עד המדינה שלמה פילבר, בהם מנהל קמפיין המפלגה עופר גולן ודובר ראש הממשלה והליכוד יונתן אוריך, נלקחו מהם הטלפונים הניידים – כך דווח ב'כאן חדשות'. החקירה נמשכה שעות ארוכות. גורמים במשטרה אמרו כי הם "רואים בחומרה כל ניסיון להטריד עד מדינה".

ב"הטרדה" מתכוונים במשטרה לאירוע מלפני כחודשיים, אז הגיעו כמה פעילים סמוך לביתו של פילבר בגבעת שמואל, כרזו ברמקולים שהוצבו על משאית וקראו לעבר ביתו קריאות גנאי בעקבות העדות שמסר נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. האנשים המופיעים בסרטון שפורסם מהתקרית המדובר צועקים: "מומו פילבר – מה הם עשו לך ששיקרת על ראש הממשלה. מה הבטיחו לך. תשמע מה שאתה אמרת לפני שהמשטרה לחצה עליך". המשטרה חושדת כי הפעילים נשלחו ע"י אוריך וגולן.

בניגוד לדיווחים אמש, מקורביו של פילבר טוענים כי לא ידעו על קיומה של חקירה במשטרה על הטרדתו. בנוסף, צוטט אחד מהמקורבים אל פילבר ב'וואלה' כי "מהיכרותי עם האיש, אני מעריך שלא הוא הגיש את התלונה במשטרה". עו"ד דרור ארד איילון, פרקליטו של פילבר, אמר
הבוקר ב'גל"צ כי, "פילבר לא הרגיש מוטרד בזמן אמת וגם לא בדיעבד. ההפגנה מול ביתו לא שונה משום מחאה אחרת מול משכנם של ממלאי תפקידים".

החרמת הפלאפונים של שניים מהאנשים הקרובים ביותר לראש הממשלה, בעקבות עברה פעוטה יחסית ועל סף המגוחכת, גררה זעם ציבורי וטענות לאכיפה בררנית. "משטרת ישראל, בהוראת הפרקליטות, החרימה את כל הפלאפונים של כל העוזרים הבכירים של רוה"מ, בגלל שמאשימים אותם שהקימו דוכן ברסלב הומוריסטי מתחת לבית של מומו פילבר והחונטה אומרת שזה 'הטרדת עד'", כתב בטוויטר יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה. "זהו אין פאנץ'. אנחנו מדינה דיקטטורית באופן סופי. צאו לרחובות כי אתם הבאים בתור", הוסיף נתניהו.

השר בצלאל סמוטריץ אמר כי, "החרמת הטלפונים הסיטונאית של יועצי ראש הממשלה היא חצייה מפחידה של קו אדום בוהק מכל בחינה שהיא מצידה של הפרקליטות. קשה לברוח מהתחושה שהתיקים נגד נתניהו מתפוררים ובפרקליטות פותחים במסע "פישינג" חסר מעצורים כדי לגייס נגדו עדי מדינה בכל מחיר. וזה כבר באמת מתקרב לדרגת קץ הדמוקרטיה".

עוד הוסיף בהומור חלקי, "תגידו, אם המשטרה והפרקליטות החרימו את הטלפון של יונתן אוריך זה אומר שמחר במהדורה אביעד גליקמן יפרסם 'חשיפה ראשונה' עם כל תכתובות הווצאפ שלי איתו? ועכשיו ברצינות, בכל פעם שאנחנו חושבים שאנחנו כבר מכירים את כל המקפצות בעיר באה הדיפ-סטייט ומגלה לנו מקפצה גבוהה יותר. ולא, זה לא גשם".

מהמשטרה נמסר אתמול כי, "בהמשך לחקירה המתנהלת ביחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית בלהב 433, ובהמשך לפניות כתבים ועל מנת להעמיד דברים על דיוקם נאשר כי בימים האחרונים פתחה היחידה החוקרת בחקירה בחשד להטרדת עד. החקירה מתנהלת בליווי ופיקוח של פרקליט המדינה ובאישור היועץ המשפטי לממשלה. מעבר לאמור ומטבע הדברים לא נוכל להרחיב בפרטים נוספים מחקירות מתנהלות".

מטעמו של ראש הממשלה נמסר: "הרדיפה לא נפסקת לרגע. עוד לא יבש הדיו על אלף העמודים של טענות ההגנה שהגישו פרקליטיו של ראש הממשלה בשימוע, וכבר חוקרים את כל סביבתו הקרובה של ראש הממשלה. המטרה ברורה: לנטרל את יכולתו של ראש הממשלה להאבק בדעת הקהל מול שטפון ההדלפות הבלתי פוסק נגדו באמצעות פגיעה במקורביו. שערורייה".

עו״ד עמית חדד המייצג את עופר גולן מסר בתגובה: "מדובר בהאשמות מופרכות וחסרות שחר שטוב היה אם לא היו נחקרות בכלל. בעוד שלמר גולן אסור להתבטא בנושא כדי שלא לשבש חקירה, דבר החקירה מודלף באופן לא חוקי. אין לנו ספק שבסופו של דבר התיק נגד מר גולן יסגר מהטעם הפשוט- הוא מעולם לא הטריד את עד המדינה פילבר או כל עד אחר".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איפה גלעד ארדן, מי שאמור להיות השר לביטחון פנים (לשעבר שר המשטרה)???????

שאלה פתוחה ונוקבת:
האם באמת החשד הוא הטרדת עד המדינה או שיש כאן סיפור כיסוי תפור במטרה להחרים את הניידים של בכירי הליכוד ואולי לדלות משם כיוונים לפרשיות נוספות נגד הליכוד??
דיקטטורת השמאל לא יודעת מעצורים, כולנו שבויים בידיהם ללא מוצא

הם רועדים מפחד שמא עדי מדינה יחזרו בהם מההסכם שחתמו איתם ויספרו כמה מהטקטיקות הנבזיות שהמשטרה והפרקליטות משתמשות עמנ לגייס עידי מדינה שחיביאו את הראש של נתניהו.

מדינת משטרה מטרידה אזרחים שכמותכם.
עד מתי יטרידו אותנו הרשעים האלה? האלה שרוצים להרויח עלינו כסף. מדינת שלטון פשע.

חייבים לצאת להפגין שמישהו ירים את הכפפה!!!!

אני לא באמת מבין את הימין , מתלוננים על המשטרה???? לכו לגלעד ארדן!!!!
על הבתי משפט??? לכו לאיילת שקד!!!
הימין בשלטון 20 שנה וכל מה שהוא עושה זה להתלונן יומם ולילה…
עכשיו אני מבין למה השמאל קורא להם מטומטמים….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture