צילום: דוברות הכנסת

"פגישת נתניהו-גנץ היא סרק. הכל ייסגר ב-21 הימים שלאחר החזרת המנדט"

גורמים המעורים בפרטי הפגישה אמש: "הייתה שיחה טובה וברוח חיובית - יש רצון להקים ממשלת אחדות לאומית". גורם המעורה בפרטי ישיבת המו"מ: "אפס התקדמות. למעשה זה תלוי בדברים שיסגרו ביניהם נתניהו וגנץ. אם תהיה התקדמות זה יהיה שם"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

גורמים המעורים בפרטי הפגישה אמש בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ אומרים כי, "הייתה שיחה טובה וברוח חיובית. כל אחד מהם הסביר איך הוא רואה את הדברים וכי יש רצון להקים ממשלת אחדות לאומית", כך צוטטו ב'ידיעות אחרונות'. "ההתקדמות היא בעצם זה שהם החליטו להמשיך לדבר ולהיפגש", הדגיש גורם בכחול לבן.

במהלך הפגישה אמר גנץ כי "אסור ללכת לבחירות בפעם השלישית", וקיבל תגובה חיובית מצד נתניהו על הדברים. עוד הוסיף גנץ בתום הפגישה כי "סיימתי פגישה עניינית עם ראש הממשלה, ואני יכול להודיע לכם שנמשיך בכל המאמצים להקמת ממשלת אחדות ולמנוע ממדינת ישראל בחירות נוספות". לדבריו, "היה לנו כבר שתיים, זה בהחלט מספיק. נעשה כל מאמץ כדי להימנע מבחירות שלישיות".

גורם המעורה בפרטים של ישיבת המשא ומתן שהתקיימה אמש בכפר המכבייה בין הליכוד לכחול לבן צוטט ב'ישראל היום' אומר כי "זו היתה פגישת נימוסין. לא יותר מזה. אפס התקדמות. למעשה זה לא ממש תלוי בצוותים. הרבה יותר תלוי בדברים שיסגרו ביניהם נתניהו וגנץ. אם תהיה התקדמות זה יהיה שם". גורם בכיר בכחול לבן אמר כי "פגישת נתניהו-גנץ היא פגישת סרק. הכל הרי ייסגר ב-21 הימים האחרונים לאחר החזרת המנדט".

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אמש (ראשון) עם יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ, לראשונה מאז קיבל גנץ את המנדט מהנשיא. השניים נפגשו בלשכת ראש הממשלה בקריה בתל אביב, על פי דיווחים גנץ קיבל במהלכה גם תדריך ביטחוני. כזכור, ביום רביעי האחרון, לאחר קבלת המנדט מהנשיא, התקשר גנץ לנתניהו והזמין אותו לפגישה, שיוצאה הערב לפועל.

מ'כחול לבן' נמסר בתום הפגישה כי, "יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') ח"כ בני גנץ וראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו סיימו כעת את פגישתם בקריה בתל אביב. בפגישה דנו השניים על מסגרת האפשרויות הפוליטיות הקיימות. עוד סוכם כי צוותי המשא ומתן ימשיכו לעמוד בקשר. צפויה פגישה נוספת בין השניים".

מוקדם יותר אתמול התקיימה בכפר המכבייה פגישת המשא ומתן של הליכוד וכחול לבן, לראשונה לאחר שיו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ קיבל את המנדט מהנשיא. בפגישה משתתפים ראש צוות המו"מ מטעם כחול לבן, ד״ר יורם טורבוביץ ולצידו שלום שלמה, ראש צוות המו״מ מטעם הליכוד השר יריב לוין ועו״ד מיכאל ראבילו.

מהליכוד נמסר בתום הפגישה כי, "ישיבת צוותי המו״מ הסתיימה כעת. השר יריב לוין שב והדגיש כי הצוות מייצג את כל 55 חברי גוש הימין. במענה לשאלת נציגי צוות המו״מ של גוש הימין, סירבו נציגי כחול לבן פעם נוספת לקבל את מתווה נשיא המדינה, שהוא הדרך היחידה להקמת ממשלת אחדות לאומית רחבה".

"בנוסף, הזהיר השר לוין מפני הקמת ממשלת מיעוט הנשענת על המפלגות הערביות בהיותה מסוכנת לישראל. נציגי כחול לבן סירבו להתחייב כי לא יקימו ממשלת מיעוט מסוכנת זו. הצדדים הסכימו להמשיך בשיחות, והשר לוין הביע תקווה כי בישיבות הבאות תשתנה הגישה של כחול לבן, תיזנח האופציה הסהרורית של הקמת ממשלת מיעוט בתמיכת המפלגות הערביות, יתקבל מתווה הנשיא והדיונים יהיו מעשיים ומהירים", לשון הודעת הליכוד.

מכחול לבן נמסר: "הפגישה התקיימה ברוח טובה, ובמהלכה ביקשו צוותי המו״מ של כחול לבן לתאם פגישות המשך כבר לימים הקרובים בכדי לדון באפשרויות להרכבת הממשלה וקווי היסוד, וכן על בסיס ההבנה, שהמנדט נמצא כרגע בידי יו״ר כחול לבן, רא״ל במיל׳ ח״כ בני גנץ, ולכן הוא ראש הממשלה המיועד. הליכוד, המשיך להתעקש לאורך הפגישה שהוא מייצג את בלוק החסינות של ה -55, ואינו מוכן לשום פשרה בנושא".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שימו לב : כחולבן מציעים להקים ממשלה ללא חרדים ודתיים (גם ללא זבובים נמלים ופרעושים) [זה פאשיסטים אנטישמים] ולאחר שיחוקקו כמה חוקים בעייתיים הם יצרפו את כל מי שירצה להצטרף, מוציאים ספין כזה לתשקורת שכביכול הליכוד לא מתנגדים, זה רק כדי שחלקים מה-52 חרדים ודתיים יקדימו לעשות לליכוד מה שהם זוממים לעשות .
ייתכן שזה כך אז באמת למה לא להקדים והחרדים יקבלו תנאים הכי טובים מכחולבן עבור פריצת הדרך והצטרפות טובה , במצב העכשוי המחיר הכי גבוהה , חוקים, גיוס, חופש בחינוך ותקציבים לחינוך ומבנים, משרות הכי מתאימות.
מה פתאום להיות זנב של 52 בזמן שזמן נתניהו אוזל .

לייבלה ..
סוף סוף מישהו מדבר לעניין…

שום דבר לא יסגר וכחול לבן ימרחו עד שיוגש כתב אישום ואז נתניהו יזחל לממשלה על ארבע עם לשון בחוץ….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture