האדמו"ר מצאנז הספיד והתנצל: "יש לי עניין משפחתי ואני מוכרח ללכת"

כ''ק מרן האדמו''ר מצאנז השתתף אמש בעצרת מספד בכולל 'חזון איש' לזכרו של מרן הגר''נ קרליץ זצ''ל. לטובת התלמידים הליטאים חרג האדמו''ר מהרגלו ודיבר בעברית. כלאחר שירד מהבמה, חזר והבהיר כי הוא רוצה להישאר לשאר ההספדים והתנצל שלא יכל

אמש (רביעי) התקיים עצרת מספד בהיכל 'כולל חזון איש' בבני ברק עם מלאות השבעה למרן הגר"נ קרליץ זצ"ל שעמד בראשות הכולל תקופה ארוכה. העצרת נערכה בהשתתפות אלפים, כאשר בשיאה של העצרת עלה להספיד ממושכות כ"ק מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א, שהרחיב בגדלותו של מרן הגר"נ קרליץ זצ"ל וביכה את הסתלקותו מרה.

בעקבות הציבור הליטאי שהשתתף במקום, חרג כ"ק מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א מהרגלו ודיבר בשפת העברית, כשסיים לשאת את משא ההספד, ירד מהבמה, אך לאחר שניה חזר והבהיר לציבור השומעים כי הוא היה צריך להישאר להאזין לשאר ההספדים, אך הוא מתנצל שבעקבות עניין משפחתי הוא נאלץ לצאת ולכך לא יכול להישאר להמשך העצרת הספד.

בהקלטה שהגיעה לידי 'חדשות JDN' נשמע כ"ק מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א אומר: "אני רוצה להתנצל, אני אוהב לשמוע את דברי החכמים גדולי ישראל, אני רוצה לשמוע דברי תורה, אבל יש לי עניין משפחתי ואני מוכרח ללכת, ואין ברירה אני מוכרח לעזוב". דבריו הפכו לשיחת היום בהיכלה של 'כולל חזון איש' ששחו בהתפעלות על התנהגות מופלאה זאת.

עוד נודע ל'חדשות JDN' כי "העניין המשפחתי" היא שמחה בה הוא היה צריך להשתתף, שמחת האירוסין לבת גיסו הגרא"פ מוטצען עם נכדת האדמו"רים מטשערנאביל ומעליץ.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תביאו את דברי התורה שאמר גם

איזה גדלות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו