יו"ר כחול לבן הערב, צילום: אופק אבשלום

גנץ: "התרת הרסן מעלה חשש כבד שפניו של נתניהו לבחירות"

בכנס פעילים שערכה מפלגת כחול לבן תקף יו"ר המפלגה את ראש הממשלה וטען כי "בשל סרבנות של ראשי מפלגות לשבת ולדבר, נגיע בסופו של יום לעוד מערכת בחירות". לפיד: "אני רוצה להתפלל אתכם ביחד שאנחנו בכנס של אחרי בחירות, לא כנס לפני בחירות"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר כחול לבן, בני גנץ אומר הערב (חמישי) כי פניו של ראש הממשלה נתניהו לבחירות. לדבריו התרת הרסן מצד נתניהו מעלה חשש כבד שאינו מעוניין להקים ממשלה. את הדברים אמר גנץ בכנס פעילים שערכה מפלגת כחול לבן.

"לפגישות ולשיחות שמתקיימות ביני לבין יו"ר הליכוד נתניהו אני מגיע בכדי למצות כל מאמץ להקמת ממשלה". אמר בני גנץ והוסיף: "אני באמת רוצה בכך. הבוקר אני וגם יאיר הצטרפנו לשיחות המשא ומתן וביקשנו מהצוותים לעשות את כל המאמצים בכדי להתקדם. אני מבקש גם להגיד לכם בבירור שאני דוגל בזכותו של כל אדם להילחם על חפותו. אבל את מה שקורה בימים האחרונים חייבים להפסיק".


צילום: אופק אבשלום
גנץ תקף את הליכוד ואת ראש הממשלה בעקבות פרשת הטרדת עד המדינה ודברי השר אוחנה: "לא יתכן שבזמן שאנחנו מדברים על ממשלה שתשקם את הממלכתיות, שתגבה את צה"ל, שתחזק את מוסדות אכיפת החוק ושתשמור על תקשורת חופשית, מעלה נתניהו שממונה על כל המערכות האלו, מסרים בוטים נגדן". יו"ר כחול לבן הוסיף כי "לא יתכן גם שהוא שולח את אנשיו לתקוף את מערכת המשפט, את המשטרה ואת התקשורת".

"נתניהו חייב לדרוך חזק, מהר ובעוצמה על הברקס". הוסיף גנץ שלא נמנע מלהזכיר את שמו של שר המשפטים, שאולי יהיה גם שר בממשלתו: "הדברים שאמר שר המשפטים אמיר אוחנה השבוע חצו את הגבול. זה לא יכול להימשך ונעשה שזה לא יימשך. מה שראינו בימים האחרונים מטריד. אם זה מה שקורה עכשיו, זה קדימון למה שנראה אם יהיה פה ראש ממשלה שיכהן תוך כדי משפט פלילי".

יו"ר כחול לבן טוען כי נתניהו מעוניין ללכת לבחירות נוספות: "התרת הרסן מעלה חשש כבד שפניו של נתניהו לבחירות. לצערי, לא מן הנמנע שבשל סרבנות של ראשי מפלגות לשבת ולדבר אפילו על קווי יסוד בסיסיים, נגיע בסופו של יום לעוד מערכת בחירות".

לאחר דבריו של גנץ עלה לדבר ח"כ יאיר לפיד שאמר: "אני רוצה להתפלל אתכם ביחד שאנחנו בכנס של אחרי בחירות, לא כנס לפני בחירות. אני לא רוצה עוד בחירות. אתם לא רוצים עוד בחירות. בכל מדינת ישראל יש רק אדם אחד שרוצה בחירות. קוראים לו בנימין נתניהו. מפני שהוא לא מקשיב לעם. הוא מקשיב רק לעורכי הדין שלו. ועורכי הדין שלו אומרים לו: "לך לבחירות"".


צילום: אופק אבשלום
חה"כ משה (בוגי) יעלון אמר בכנס כי "המנדט אצלנו – העיניים נשואות אלינו ושלא יהיה לאף אחד ספק- אנחנו עושים כל מאמץ כדי להצליח במשימת הרכבת הקואליציה. אנחנו מחויבים ללמעלה ממיליון אזרחיות ואזרחים שבחרו בנו, ונתנו בנו את אמונם. אנחנו מחויבים לכם! אין לנו עניין בבחירות נוספות. אנחנו מאמינים שאפשר להרכיב קואליציה ולהימנע מבחירות שישרתו רק אדם אחד – את בנימין נתניהו".


צילום: אופק אבשלום
גם יעלון בחר להתייחס לתיקיו של ראש הממשלה וטען: "הימים הללו הם גם ימים שחורים לדמוקרטיה ולשלטון החוק בישראל". לדבריו: "הימים הללו הם ימים בהם שוב נשברים שיאים של הסתה, של שנאה, של הטלת מורא וליבוי השיסוי בחברה הישראלית. נתניהו ממשיך להתעסק בעצמו, ומפקיר את צרכי אזרחי ישראל. נתניהו הוא המכשול לממשלת אחדות ליברלית. רק כשישכילו גם בקואליציית החסינות המלאכותית לשים את טובת המדינה לפני טובת נתניהו משהו יזוז".

ח"כ גבי אשכנזי סיכם ואמר כי "התמיכה בהקמת ממשלת אחדות אין פירושה תמיכה בהשתלחות חסרת המעצורים של חלק מחברי הליכוד נגד גורמי אכיפת החוק. בתמיכתו ובעידודו של נתניהו אמר אוחנה את הדברים המסוכנים שאמר".

צילום: אופק אבשלום

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
10 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גיבורים!!! מושחתים !!! בואו נראה אתכם נותנים ברקס… מיום כניסתו של ביבי לממשלה לא עצרתם את הפה שלכם …ומה שיוצא לכם מהפה זה רק ביבי..ביבי..ביבי………אולי תתחילו לדבר על דברים יותר עקרוניים.

אולי אחרי שנתניהו רואה שגנץ נפגש עם הערבים ומורה למפלגתו לא ליהות נגד יותר טוב לישראל עוד בחירות ואז הימין ינצח

רשעים, מה לעושים בשביל לקחת את השלטון…

פעם יאיר לפיד נפל מהסולם וקיבל מכה בראש, שאלה אותו אישתו מה אמר הרופא, ענה לה יאיר הוא אמר שאם היה מוח היה זעזוע… חחחחחח

לפיד אתה מאכזב ! בחרתי בך כי איני רוצה לשמוע על תפילה , פתאום אתה לוקח מיקרופון וצועק ואומר אני רוצה להתפלל… מה עובר עליך מה פתאום מתפלל .. די!! אל תהיה לפ.. לפ… תהיה לפיד. !!!

אם לפיד כל כך רוצה להתפלל שילך לבית כנסת.
הצביעות נוטפת.
הם כבר מזמן מקרקרים את קמפיין בהבחירות הבא שלהם שכולו זעקות שבר נגד ביבי האיום ובעד בית המשפט הנקי והטהור .
מעניין למה לא הסכימו וכעת מתפתלים וחוגגים כאילו שהם בראש ובעצם הכל בלון נפוח.

אתם תפלו במאה אחוז ותפלו חזק כי מי שנלחם נגד אלוקים תמיד מפסיד……

ושבנימין נתניהו ניסה להקים אתכם זרמתם????? באתם לפגישות????לא!!!!!למה כי גם אתם מושחתים שרוצים בחירות נוספות….. שקרנים!!!!!

פשוט אנשים הזויים
זה מה שיש לכם להגיד רק על ביבי
תתביישו לכם

תרגיעו. מותר להעביר ביקורת על חלק! מהפרקליטים, ולומר ששיקוליהם לא רק מקצועיים. אמיר אוחנה ממש ממש לא היחיד שחושב כך. איפה היתה פה בדיוק: "השתלחות חסרת מעצורים"?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture