Hadas Parush/Flash90

אחרי האולטימטום שהציב: ליברמן ייפגש עם ריבלין, נתניהו וגנץ

יו"ר ישראל ביתנו ייפגש בשבוע הקרוב עם ראש הממשלה, יו"ר כחול לבן ועם נשיא המדינה: "גנץ יהיה חייב לקבל את מתווה הנשיא ולאפשר לנתניהו לכהן כראשון ברוטציה כולל סוגיית הנבצרות ואילו נתניהו יהיה חייב להפרד מהגוש החרדי משיחי"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן עדכן לפני זמן קצר כי, "הבוקר בסביבות השעה 9:00 פניתי ללשכתם של ראש הממשלה נתניהו וח"כ בני גנץ לתיאום פגישות בהקדם האפשרי". בתוך, מדוברות בית הנשיא נמסר כי, "בהמשך למגעים הקואליציוניים בין סיעות הכנסת ולבקשת ח"כ אביגדור ליברמן, נקבעה הבוקר פגישה בין נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין וח״כ אביגדור ליברמן שתתקיים בצהריי יום רביעי הקרוב".

ליברמן כתב בצהריים כי, "פניתי הבוקר לראש הממשלה בנימין נתניהו וליו״ר כחול לבן בנימין גנץ לקביעת פגישה עם כל אחד מהם בנפרד, כשהמסר הוא ברור ומדוייק: גנץ יהיה חייב לקבל את מתווה הנשיא ולאפשר לנתניהו לכהן כראש ממשלה ראשון ברוטציה כולל סוגיית הנבצרות ואילו ראש הממשלה נתניהו יהיה חייב להפרד מהגוש החרדי משיחי. כמו כן קבעתי ביום רביעי הקרוב פגישה עם נשיא המדינה".

עוד הוסיף כי, "גרגרי שעון החול כמעט וסיימו את מסלולם ואנו לא ניתן לגנץ או לנתניהו להוביל אותנו למערכת בחירות שלישית, שהיא האפשרות הגרועה ביותר למדינת ישראל. אנחנו ב'ישראל ביתנו' הבטחנו שנעשה כל שביכולתנו ונפעל בשקיפות מלאה להקמת ממשלת אחדות ליברלית רחבה. אם יש כאלה שלא מבינים שבמצב שנוצר, כל צד חייב לוותר למען האחדות ולמנוע מערכת בחירות בפעם השלישית, אין ברירה אלא להעמיד בפניהם את המציאות כפי שהיא, כי אני לא רואה דרך אחרת".

בתוך כך, ראש הממשלה נתניהו אמר הבוקר בפתח ישיבת הממשלה כי, "אני וודאי מוכן להיפגש עם אביגדור ליברמן השבוע. אני עדיין מצפה לשמוע ממנו התחייבות ברורה שהוא יתנגד לממשלה שתקום בקולותיהם של טיבי ועודה ותהיה תלויה בהם. אני מסכים עם ליברמן שאין צורך אמיתי לגרור את מדינת ישראל לבחירות נוספות. אפשר וצריך להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה, כפי שהציע הנשיא. עוד לא מאוחר לעשות זאת".

כזכור, יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן הציג אמש אולטימטום לראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן בני גנץ במטרה לפתור את הפלונטר הפוליטי: "גנץ צריך לקבל את מתווה הנשיא כולל הנבצרות ונתניהו צריך להיפרד מהגוש החרדי-משיחי שלו", כלשונו. לדבריו, "מי שיקבל החלטה לא נכונה – אנחנו בישראל ביתנו נסיק את המסקנות. מי שיקבל החלטה לא נכונה – אנחנו נתמוך בצד השני".

"אני מתכוון לפנות לשניהם ולבקש פגישה השבוע", אמר ליברמן בראיון ל'חדשות 12'. "יש פה החלטה אחת של גנץ: לקבל את מתווה הנשיא עם כל הפסיקים והנבצרות והחלטה של נתניהו להיפרד ולהיכנס לממשלת 65. תגבשו קווי יסוד, תגבשו תקציב". עוד הוסיף: "הדבר הכי חשוב מבחינת מדינת ישראל כרגע זה למנוע בחירות סיבוב שלישי ולהקים ממשלת אחדות. אני מאמין ששני האישים הם גם אחראיים וגם רוצים בטובתה של מדינת ישראל".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא ברור מדוע על כל הצדדים להתפשר מלבד ליברמן

במהלך השבועות האחרונים,מתגבשת בי מחשבה. היא נראית אולי דמיונית, אך לפי ההתנהלות המשונה ביותר והבלתי מובנת לחלוטין, מי יודע, אולי הוא פשוט "סוכן רדום" של רוסיה בישראל, ופשוט כעת החליטה רוסיה להפעילו ובכך היא הופכת את כל הארץ לבוקה ומבולקה , לחרב איש באחיו, לשנאה בין המגזרים ולכל הסכסוכים והבלגנים, שהופכים את ארצנו לחוכא ואיטלולא ולמושבתת לחלוטין, כך שישראל אינה מתפקדת וחמור מכל, אי אפשר להגיע לשום החלטה צבאית, שאילולי כל הבלגן הזה,כבר מזמן היו מטפלים בצרות הצרורות מבחינה בטחונית, המקיפות את ישראל מכל הכיוונים!
אולי כדאי לבדוק זאת בדרגים הגבוהים…

בשבועות האחרונים, עולה בי מחשבה, שנראית קצת דמיונית,אך בהחלט יכולה להיות אמיתית! לאור התנהגותו והתנהלותו המשונה והבלתי מובנת של ליברמן, יתכן מאד שהוא פשוט "סוכן רדום" של רוסיה, שהושתל בישראל, וכעת קבל פקודה לפעול! בכך הוא/הם מצליח/ים לשתק מדינה שלמה למשך תקופה ארוכה כ"כ, בדיוק בזמן כ"כ קריטי מבחינה בטחונית!
ובמקום לעסוק בדברים החשובים באמת, נכנסה המדינה למצב בו לא היתה מעולם!!! חרב איש באחיו, שנאה שמלובה כל הזמן יותר ויותר, החרמות וכו" וכו".
נראה לי שכדאי לבדוק זאת בדרגים הגבוהים…

הנושא הרבה יותר פשוט ממה שאתה מתאר, ליברמן גילה את פרצופו האמיתי של מצביעי ימין החילונים שמנסים לעטות על עצמם מראה מסורתי ובתוכו מלאי שנאה לדת ולשומריה.
וכל הסבר אחר נובע מכך שאתה לא מוכן לקבל זאת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture