Hadas Parush/Flash90

דרעי מגיב לליברמן: "לא נשתוק על המשך הפסילה של ציבור ענק במדינה"

יו"ר שס תקף את יו"ר ישראל ביתנו: "צעד נוסף אל עבר התהום הפוליטית והמוסרית שלו, והכריז באופן ברור כי יעדיף לשבת עם חברי הרשימה המשותפת אותם כינה 'גייס חמישי' ו'מחבלים', ולא איתנו - אחיו ואחיותיו - הציבור המסורתי, דתי והחרדי"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר שס השר אריה דרעי התייחס היום (ראשון) לאולטימטום שהציב אמש יו"ר ישראל ביתנו ואמר כי, "אתמול בלילה נפל דבר בישראל. אביגדור ליברמן הלך צעד נוסף קדימה, אל עבר התהום הפוליטית והמוסרית שלו, והכריז באופן ברור כי יעדיף לשבת עם חברי הרשימה המשותפת בראשות איימן עודה ואחמד טיבי -אותם כינה ׳גייס חמישי׳ ו׳מחבלים׳, ולא איתנו – אחיו ואחיותיו – הציבור המסורתי, דתי והחרדי".

"חכמינו אומרים שהשנאה מקלקלת את השורה. היום אפשר לומר בצער שהשנאה האישית של ליברמן כלפי ראש הממשלה נתניהו, גרמה לו לסטות לחלוטין מדרכו ולשתף פעולה עם אלה ששנים פעל נגדם. לא נשתוק ולא נשלים עם המשך הפסילות והחרמות של ציבור ענק במדינה רק בשל אמונתו ואורח חייו", כתב דרעי לפני זמן קצר בעמוד הפייסבוק שלו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה לאולטימטום של ליברמן ותקף אותו בחריפות: "נראה, ככה אני חייב להגיד, שמדובר כאן בהצגה. אני מקווה שזה לא כך. נראה שליברמן מתואם לפרטי פרטים עם הרשימה המשותפת ועם כחול לבן. ולכן האולטימטום שהוא מציג לשני הצדדים כביכול, הוא אולטימטום לליכוד בלבד ולא לכחול לבן. לליכוד הוא אומר בצורה ברורה: "לא אתן לכם להקים ממשלה צרה שתקום בתמיכה של ש״ס, יהדות התורה וימינה. ואם תנסו להקים אותה – אצביע נגדכם"".

"אבל לכחול לבן הוא לא אומר דבר דומה. הוא לא אומר להם שלא יתן להקים ממשלה צרה שתקום בתמיכת הרשימה הערבית המשותפת עם איימן עודה ואחמד טיבי. הוא לא אומר להם שאם הם ינסו להקים אותה הוא יצביע נגדם. לנו הוא אומר – פרקו את בלוק הימין. להם הוא לא אומר – פרקו את הבלוק עם הרשימה המשותפת. לכן לפי מה שנראה ברגע זה, ליברמן חותר להקים ממשלת מיעוט של השמאל שתקום בתמיכת איימן עודה ואחמד טיבי ותהיה תלויה בהם בכל יום ובכל דבר", כך נתניהו.

כזכור, יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן הציג אמש אולטימטום לראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן בני גנץ במטרה לפתור את הפלונטר הפוליטי: "גנץ צריך לקבל את מתווה הנשיא כולל הנבצרות ונתניהו צריך להיפרד מהגוש החרדי-משיחי שלו", כלשונו. לדבריו, "מי שיקבל החלטה לא נכונה – אנחנו בישראל ביתנו נסיק את המסקנות. מי שיקבל החלטה לא נכונה – אנחנו נתמוך בצד השני".

"אני מתכוון לפנות לשניהם ולבקש פגישה השבוע", אמר ליברמן בראיון ל'חדשות 12'. "יש פה החלטה אחת של גנץ: לקבל את מתווה הנשיא עם כל הפסיקים והנבצרות והחלטה של נתניהו להיפרד ולהיכנס לממשלת 65. תגבשו קווי יסוד, תגבשו תקציב". עוד הוסיף: "הדבר הכי חשוב מבחינת מדינת ישראל כרגע זה למנוע בחירות סיבוב שלישי ולהקים ממשלת אחדות. אני מאמין ששני האישים הם גם אחראיים וגם רוצים בטובתה של מדינת ישראל".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ליברמן מרגל עבור המחבלים

כזכור

צריכים לעשות סוף להסתה נגד חרדים ודתיים, כל זב חוטם שלא אבד יום בחייו, כמו למשל אילן שמר שאיזה שונא דת מקליפורניה שולח לו כסף כדי שיסית נגד דתיים, והוא יושב ומשמיץ עם שקרים ועלילות ומתפרנס מזה יפה, וכך עושה ליברמן ולפיד ועוד, הם משמיצים ציבור בלי שום הצדקה, והגיעו הדברים לידי שאפילו ערבים להבדיל כבר יותר טובים מחרדים, ואומרים את זה בלי שום בושה, ושופטי הבגץ מחליטים שזה לא הסתה… וכבר אמר סגן הרמטכל לשעבר שיש פה דברים שמזכירים את ימי הנאצים

יודען ריין 2019

למי שיש בעיות עם כזכור שינסה לפתוח אתר מוצלח כמו JDN שיודע להביא את כל מה שמעניין אותנו החרדים ובצורה עניינית ומרתקת. וזה מאוד מוצלח שגם מי שהיה שקוע בעמלה של תורה בסדר א' ו-ב' יכול לפתוח בערב את האתר ולהרגיש בעניינים בלי תחושת החמצה. וצריך לזכור שעיקר האתר נוסד לעדכונים מחצרות הקודש תמונות משמחות טישים וכד' והם עושים זאת ברמה יוצאת מהכלל יישר כח גדול ישלם לכם השם פועלכם ותהי משכורתכם שלמה מאיתו יתברך (בהזדמנות זו אבקש אם אפשר לסדר אפשרות הורדה לסינגלים חינמיים שמתפרסמים באתר, בתודה)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture