הדס פרוש / Flash90

גנץ: "כחול לבן תשים את ביטחון התושבים מעל לפוליטיקה"

יו"ר כחול בני גנץ בתגובה להסלמה בדרום: "כחול לבן תגבה כל פעילות נכונה למען ביטחון ישראל". הנשיא ריבלן: "זהו לא זמן התנגחויות פוליטיות ואלה אינן מוסיפות כבוד לכל העוסק בהן - זאת השעה לחדול מהתבטאויות שכאלה מיד"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ התייחס הבוקר לחיסול בכיר מפקדי הג'יהאד האיסלמי הפלסטיני ברצועת עזה, בהאא' אבו-אלעטא, וירי הרקטות שבא בעקבותיו: "המאבק בטרור הוא מתמשך ומצריך רגעים של קבלת החלטות קשות. הדרג המדיני וצה"ל קיבלו החלטה נכונה הלילה למען ביטחונם של אזרחי ישראל ותושבי הדרום. כחול לבן תגבה כל פעילות נכונה למען ביטחון ישראל ותשים את ביטחון התושבים מעל לפוליטיקה. ידע כל טרוריסט שמסכן את ביטחוננו שהוא בן מוות", דברי גנץ.

נשיא המדינה ראובן ריבלין אמר: "תחזקנה ידי כוחות הביטחון כולם, העמלים למען הצלחת הפעולה הבוקר כבר תקופה ארוכה. אני יודע כי לנגד עיניהם, ולעיני ממשלת ישראל שאישרה את הפעולה, בטחון ישראל ורק הוא בלבד. זהו לא זמן התנגחויות פוליטיות ואלה אינן מוסיפות כבוד לכל העוסק בהן- זאת השעה לחדול מהתבטאויות שכאלה מיד. אזרחי ישראל, אנא, היו קשובים להנחיות מצילות החיים של פיקוד העורף והישמרו לנפשותיכם מאוד".

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הגיב לחיסול בכיר הג'יאד האיסלמי: "חיסול אל עטא מעביר מסר ברור לכל הטרוריסטים – איש לא חסין. אני מברך את כוחות הביטחון ואת ראש הממשלה על הפעולה החשובה לחיסול המחבל. בזמן הזה לבנו עם תושבי הדרום. כל עם ישראל מאחוריכם".

יו״ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ גבי אשכנזי הגיב ואמר כי, "ישראל שלחה הלילה מסר חשוב – כל טרוריסט נמצא תחת ידה הארוכה וחייו בסכנה. אני מברך ומחזק את צה״ל וכוחות הביטחון על הפעולה, ובטוח שימשיכו לפעול בנחישות ובעוצמה במאבק נגד הטרור. אזרחי המדינה- ביטחונכם הוא לפני הכל. אני קורא להישמע להנחיות פיקוד העורף שמצילות חיים".

שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר ח"כ בוגי יעלון אמר: "ביטחון מדינת ישראל ואזרחיה לפני הכל. כשנלחמים על הבית, האויב, כל אויב, ימצא אותנו נחושים, חזקים ומאוחדים. בשעות בהן אזרחי ישראל תחת אש אנו מחזקים ומגבים את הממשלה וכוחות הביטחון. אני מברך את צה״ל והשב״כ על מודיעין וביצוע מדוייקים, ומחזק את התושבים. יחד, נוכל לכל אויב".

חבר ועדת החוץ והבטחון של ח״כ גדעון סער: ‏״מברך את ראש הממשלה ושר הבטחון, צה״ל וכוחות הבטחון על ההחלטה לחסל את בהאא׳ אבו אל-אטא וביצועה. עם ישראל מאוחד ברגעים אלה וראוי שאחדות זאת תבוא לידי ביטוי גם במערכת הפוליטית ותוסיף עוצמה לישראל. היעד הנדרש צריך להיות: פירוק התשתיות הצבאיות של החמאס והג׳יהאד האיסלמי בעזה".

סגן שר הביטחון ח"כ אבי דיכטר: "רב המחבלים שעמד מאחורי מאות פיגועים מעזה לעבר ישראל, היה בן מוות מזה זמן. התנאים בשלו רק הלילה וחיסולו היה צעד מובהק של מניעת פיגועים משמעותיים נוספים. יישר כח לכוחות הביטחון ודרג מקבלי ההחלטות על הביצוע".

יו"ר מפלגת העבודה ח"כ עמיר פרץ: "בזמנים האלה, הדבר הכי חשוב הוא להעניק גיבוי מוחלט לכוחות צה״ל ולחזק את רוחם של התושבים שעמידתם האיתנה לאורך השנים היא הכח האמיתי של ישראל. ידע כל מפגע שמאיים על אזרחי ישראל שהוא אינו חסין. אל לנו לעסוק עכשיו בשאלות פוליטיות. יהיה מספיק זמן לניתוחים, תרחישים ופרשנויות. ביטחון אזרחי ישראל עומד מעל כל שיקול אחר".

ח"כ אלון שוסטר תושב עוטף עזה: ״ארגוני הטרור בעזה הינם יעד לגיטימי לתקיפה צבאית; אני סומך על ההמלצות המבצעיות של צה"ל. מנופי פעולה צבאיים לבדם, לא יספיקו כדי לשנות את המציאות מול עזה מן השורש, ויידרשו בהמשך גם פעולות מדיניות, אזרחיות וכלכליות כדי לייצר מצב חדש מול רצועת עזה. אני מחבק את חברי ושכני בעוטף עזה שבימים הבאים, יתכן ויצטרכו להוכיח את חוסן הקהילות שלנו".

ח״כ רם בן ברק לשעבר המשנה לראש המוסד: ״‏מפקד הג'יהאד האיסלמי שחוסל הלילה היה בר מוות. מדיניות הסיכולים הממוקדים היא אסטרטגיה חשובה בהתמודדות מול הטרור. יש להיערך לכל תגובה שלא תבוא ולהישמע להנחיות פקע״ר אלו הנחיות מצילות חיים. מברך את ⁦‪צה״ל והשב״כ על הביצוע המוצלח, ומחזק את תושבי הדרום בעמידתם האיתנה".

מנגד היו כאלו שבחרו לייחס את החיסול לנסיבות הפוליטיות ותקפו את ראש הממשלה בנימין נתניהו. ח"כ עופר כסיף אמר: "‏לשם הצלת עורו – נתניהו פונה לדבר היחיד שהוא מסוגל לעשות: הרג, הרס וחרחור מלחמה. שפיכות הדמים – בראשו".

יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה: "‏אדם ציני שהפסיד שתי בחירות ברצף ישאיר רק אדמה חרוכה בניסיון נואש להשאר בתפקידו. במשך עשור קם כל בוקר במטרה להעמיק את הכיבוש ולהרחיק את הסיכוי לשלום – וכך עשה גם היום".

ח"כ עמר בר-לב: ״בכירים בג'יהאד האיסלאמי כאבו-אלעטא הם בני מוות וידו הארוכה של צה"ל יכולה להגיע לכל אחד, אך איני יכול שלא להרגיש שביטחון המדינה והפקודה לפגוע בבכיר הג'יהאד נוצלו בציניות וממניעים פוליטיים. בעוד מספר שעות יכנס ללשכת שר הביטחון אדם חדש ולא מנוסה, שעלול לרשת מלחמה שנפתחה בפזיזות״.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אמירה כזאת כבר רואים שאתה שם את הפוליטיקה מעל הביטחון

אתה תגבה וביבי יעשה
והקב"ה יצילנו מידם של שונאי התורה מבית ומבחוץ

באמת שתי ביביסטים קצת צניעות ביבי דואג רק לביבי

תגובה של מנהיג אמיתי

כמה שזה נכון
ביבי דואג רק לביבי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture