צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

בנט: "מי שמתכנן לפגוע בנו ביום, לעולם לא יהיה בטוח שיעבור את הלילה"

שר הביטחון, נפתלי בנט, בהתייחסות ראשונה לאירועים הביטחוניים: "בהאא אבו אל-עטא היה אדריכל טרור של הג׳יהאד האיסלאמי שפעל נגד אזרחי ישראל. הוא חוסל, לא נהסס לפעול גם בעתיד. עושים הכל כדי שכולנו נוכל להמשיך לישון בשקט"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

שר הביטחון, נפתלי בנט, התייחס לראשונה לאירועים הביטחוניים ואמר כי, "אתמול לפנות בוקר ביצעו צה״ל וכוחות הביטחון פעולה חיונית לביטחון ישראל. בהאא אבו אל-עטא היה אדריכל טרור של הג׳יהאד האיסלאמי שפעל נגד אזרחי ישראל. הוא חוסל. עשינו את זה אתמול, ולא נהסס לפעול גם בעתיד".

עוד הוסיף השר הטרי כי, "הבוקר אנחנו שולחים מסר ברור לכל אויבינו, בכל הגזרות: מי שמתכנן לפגוע בנו ביום, לעולם לא יהיה בטוח שיעבור את הלילה. הייתם ותישארו על הכוונת. מפקדי צה״ל, ובראשם הרמטכ״ל, לצד ראשי זרועות הביטחון, עושים הכל כדי שכולנו נוכל להמשיך לישון בשקט".

אתמול קיבל שר הביטחון את המלצת הדרגים המקצועיים והכריז על מצב מיוחד בעורף ביישובים הנמצאים בטווח שבין 0-80 ק"מ מרצועת עזה. ההכרזה תקפה ל-48 שעות, אלא אם בוטלה לפני כן ע"י הממשלה או ע"י שר הביטחון. השר יכול להאריך את תוקפה של ההכרזה באישור הממשלה ע"י משאל טלפוני בין השרים. בנט העביר הודעה בנושא למזכיר הממשלה וכן ליו"ר ועדת חוץ וביטחון.

בנט בהערכת מצב אמש עם הרמטכ״ל ובכירי מערכת הביטחון. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

בקריה בתל אביב התקיים אתמול טקס קצר של העברת המקל בין ראש הממשלה ושר הביטחון היוצא, בנימין נתניהו, לשר הביטחון הנכנס, נפתלי בנט, בהשתתפות הרמטכ"ל, רא״ל אביב כוכבי. קודם לכן נערך הערכת המצב בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון נפתלי בנט, המזכיר הצבאי לרה״מ תא״ל אבי בלוט וראש המל״ל מאיר בן שבת.

בתוך כך, בנט נפגש אתמול לפגישת עבודה ראשונה עם סגן שר הביטחון, אבי דיכטר. הפגישה עסקה בעדכונים שוטפים לאור הערכת המצב ובהסדרת סמכויותיו של סגן השר דיכטר. בנט תיקף את החלטתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, והסמיך את סגן השר דיכטר לעסוק בטיפול בענייני העורף באופן שוטף, וביתר שאת בטווח הזמן המיידי, לאור המתיחות הביטחונית. שר הביטחון בנט ימשיך לעסוק בניהול המערכה למול ראשי צה״ל וזרועות הביטחון.

השר דודי אמסלם הודיע אתמול במליאת הכנסת כי ראש הממשלה הפסיק לכהן ביום 12.11.2019 בשעה 11:00 בתפקיד שר הביטחון, וזאת בחלוף 48 שעות מהמועד בו נמסר למזכיר הממשלה על ידי ראש הממשלה, דבר התפטרותו מתפקיד שר הביטחון. ראש הממשלה ימשיך לכהן גם בתפקידי שר הבריאות, שר התפוצות וממלא מקום שר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, בנוסף לתפקידו כראש הממשלה.

בעקבות זאת הודיעה הממשלה בדבר החלטתה למנות את חבר הכנסת נפתלי בנט לתפקיד שר הביטחון. כמו כן הודיעה הממשלה כי בהתאם כי שר הביטחון בהסכמת ראש הממשלה ובאישור הממשלה, למנות את חבר הכנסת אבי דיכטר לתפקיד סגן שר במשרד הביטחון, זאת אחרי שמינוי פג עם התפטרות ראש הממשלה מתפקיד שר הביטחון.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אחינו כל בית ישראל הנתונים בצרה ובשביה העומדים בין בים ובין ביבשה המקום ירחם עליהם ויוציאם מצרה לרווחה ומאפילה לאורה ומשעבוד לגאולה אשתא בעגלא ובזמן קריב

כל הכבוד לה' שעזר לכם לחסל את אותו רשע כן יאבדו כל אוייבנו ומבקשי רעתינו "חרבותם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה" אמן :ואין עוד מלבדו ואפס זולתו" ברגע אחד ה' יכול להפיץ עליהם מכה קשה שלא יוכלו לקום ממנה

בנט נותן בראש כל הכבוד
לא מדבר כמו הרשע ליברמן
פשוט עושה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture