Hadas Parush/Flash90

גנץ מגיב לנתניהו: "מצב חירום זה מאות טילים על אזרחי מדינת ישראל"

יו"ר כחול לבן הגיב להאשמות ראש הממשלה כי בכוונתו להקים ממשלת מיעוט: "אני אעשה הכל כדי למנוע ממך לגרור את ישראל לבחירות. בוא למו"מ ישיר בלי בלוק החסינות, בלי טריקים ובלי ספינים. מה שעבד לך במשך 10 שנים לא יעבוד יותר"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ הגיב להאשמות ראש הממשלה בנימין נתניהו כי בכוונתו להקים ממשלת מיעוט בתמיכת המפלגות הערביות: "נתניהו, ראיתי שהשתמשת במונח 'מצב חירום' בגלל שיש סיכוי ששלטונך יסתיים בקרוב. אז לא. מצב חירום זה מאות טילים על אזרחי מדינת ישראל".

"נתניהו, תפנים: אני אעשה הכל כדי למנוע ממך לגרור את אזרחי ישראל למערכת בחירות בפעם השלישית. אמרתי זאת לאורך כל הדרך ואני קורא לך שוב היום: בוא למו"מ ישיר בלי בלוק החסינות, בלי טריקים ובלי ספינים. מה שעבד לך במשך 10 שנים לא יעבוד יותר", דברי גנץ.

מוקדם יותר נמסר מהליכוד כי נתניהו קיים "שיחת חירום" עם שרים וחברי כנסת בליכוד ואמר כי, "אנחנו לפני מצב חירום שלא היה כמותו בתולדות מדינת ישראל. יש סיכום בכחול לבן ללכת לממשלת מיעוט עם הרשימה המשותפת. אנחנו יודעים בוודאות שהתקבלה שם החלטה כזאת".

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד הגיב לדיווח ב'ווינט' כי נתניהו אמר בשיחה "להבעיר הכל" ומסר כי, "ראש ממשלה במדינה דמוקרטית אינו יכול להגיד לאנשיו 'להבעיר את הכל'. ביבי שוב מסית לאלימות ושוב יגיד אחר כך 'לא לזה התכוונתי'", כתב לפיד בטוויטר. הליכוד מסר בתגובה כי, "הדברים לא נאמרו על ידי ראש הממשלה. פייק ניוז".

ח"כ ניר ברקת כתב במענה ללפיד: "‏לא נכון יאיר, ‏הייתי על השיחה. המילה להבעיר את הכל לא נאמרה. ‏השיחה היתה על החשש הכבד שאתה ושותפיך בכחול לבן מתכוונים להקים ממשלת מיעוט הנשענת על תומכי טרור. עם יד על הלב, גם אתה יודע שזה מסוכן למדינה".

בכיר 'כחול לבן ח"כ ‏משה (בוגי) יעלון כתב בתגובה ל"שיחת החירום" של נתניהו כי, "בבלפור יושב אדם שמבין שעבר זמנו. נתניהו שורד מיום ליום על זמן שאול, ומוכן כבר לשרוף הכל כדי להימלט מספסל הנאשמים. נתניהו, די, ישראל חשובה ממך, הגיע הזמן למנהיגות אחרת".

ח"כ יועז הנדל מ'כחול לבן' כתב בחשבון הטוויטר שלו: "שבוע טוב. במדינה ריבונית ראש ממשלה מאיים להבעיר את השטח רק מול אויב. מנהל שיחות חירום בשבת כשיורים רקטות על תושביו בדרום, לא עקב פחדים על הכסא שלו. בסופו של דבר תקום ממשלה ציונית, טובה יותר לישראל".

יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה אמר בתגובה לקריאה של נתניהו "להבעיר הכל", אותה הליכוד כאמור מכחיש: "אחזור על מה שכתבתי לפני כמה ימים – נתניהו הוא פוליטיקאי ציני שהפסיד שתי בחירות ברצף וישאיר רק אדמה חרוכה בניסיון נואש להשאר בתפקידו. יא קוסם, הגיע הזמן להעלם. האזרחים הערבים והיהודים יותר חשובים ממך".

השר אופיר אקוניס כתב כי, "כחול לבן יחד עם הסיעה הערבית המשותפת וישראל ביתנו מתכוונים להשביע ממשלת מיעוט שתסכן את ביטחון ישראל. כל זאת בניגוד מוחלט לכל הבטחה שנתנו גנץ, לפיד וליברמן לבוחריהם. מדובר בממשלה מסוכנת ובאיבוד עשתונות שלטוני. אנחנו במצב חירום, אסור לתת לממשלה כזאת לכהן אפילו לא דקה אחת".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
11 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מצב חירום
זה רשע בדמותך שמהדיר ציבור שלם
מצב חירום
זה רשע כמוך שהנך שותף לשונאי ישראל נאצים אכזרים כלפיד וליברמן
מצב חירום
זה שאתה עומד בראש כחול לבן והולך להיות שותף עם הגרועים באויבינו אנשי הגיס החמישי
ברוך אתה ה שובר אויבים ומכניע זדים

פד מהר

אדון גנץ מתחיל לשדר בתמונות אותות של לחץ זה לא נראה טוב…

גנץ תבין שלהקים ממשלה עם הרשימה …. זהו מה שנאמר הדרך הקצרה שהיא ארוכה אמנם עכשיו אתה "מקים ממשלה" אך בפועל שהרימה יסדרו אותך …… אזי המדינה תלך שוב לבחירות וזה מקסימום אחרי חצי שנה עדחף עכשיו בחירות ושוב לא תיהיה על המפה מאשר עוד חצי שנה

גנץ הלוקשים והשקרים שלך ושל יהיר ואיווט ידועים אנו מתחרטים שבחרנו בך . תתבייש לך בגדת בנו . ממשלת מיעוט עם הספינים והשקרים שלך לא עובדים עלינו יותר . בחרת בתומכי טרור . בשונאי יהודים לטובת הכסא . אתה בוגד בבוחרים שלך . אתה לעולם לא תבחר שוב . כולי תקווה שלא תצליח . תתבייש לך . מעדיף תומכי טרור ושונא את אחיך החרדים . תתבייש לך עושה מעשה של שנאה .. לא יעזרו לך כל השקרים שאתה מוצא על נתנייהו . תתבייש לך

מי זה בוגי שמפטפט כל כל הרבה שטויות . יהיר חחחח ראש ממשלה חחחחחח טיבי ועודה בקבינט הביטחוני ווי ווי ווי ווי ווי הגיע מלך המשיח . חולדאי אוהב בשר כלבים גם איווט הדו פרצופי .

כשאני שומע את ההתרברבות של גנץ נראה לי שבזכות טיבי ועודה תומכי הטרור והשהידים יפסיקו לירות עלינו טילים . החמס והג'הד יתפרקו מנישקם ויפריחו בלונים של שלום . כל זה חלומו של גנץ ואיווט שר הביטחון המטורלל ויהיר ועוני שני רמטכלים מבולבלים שהיו מנויים על צה"ל

זה לא כחול לבן. זה שחור ירוק לבן. ודי לחכימא..

הדרום זה הבטן הרכה של הליכוד וביבי

כחול לבן עבור בצע שלטון ושנאת נתניהו של לפיד ויעלון מוכנים לשרוף את המעדון ולשתף פעולה עם הגרועים שבשונאינו

הבנ"א השתגע העיקר לכהן.
לא נתפס בשכל האנושי …
פשוט מפחיד!
אתה אומר מאות טילים על אזרחי ישראל????
מקווים שבגללך לא יהיו יותר….

זה פרי גידולה של מערכת בחינוך החילונית בישראל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture