David Cohen/Flash90

דרעי: "ליברמן שמע שנתניהו וגנץ נפגשים ומנסה לסכל ממשלת אחדות"

יו"ר שס במתקפה על יו"ר ישראל ביתנו: "בכל פעם שיש התקדמות בשיחות בין הליכוד לכחול לבן, ליברמן פועל לטרפד אותן בעורמה, מוליך שולל את נתניהו וגנץ ואז מאשים אותם בכך שהולכים לבחירות. ליברמן אחראי לכך שאין היום ממשלת אחדות"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר שס, השר אריה דרעי, התייחס לדיווחים כי ליברמן שוקל כניסה לממשלת ימין צרה: "אמרתי לפני כשבועיים בישיבת ראשי גוש מפלגות הימין בכנסת שאביגדור ליברמן, עושה הכל לטרפד הקמת ממשלת אחדות והוא האחראי הראשי לכך שישראל הולכת לבחירות בפעם השלישית. מאז קיבלנו הוכחות נוספות לכך. בכל פעם שיש התקדמות בשיחות בין הליכוד לכחול לבן, ליברמן פועל לטרפד אותן בעורמה, מוליך שולל את נתניהו וגנץ ואז מאשים אותם בכך שהולכים לבחירות".

בפוסט בפייסבוק כתב דרעי כי, "כשצוותי המו״מ של כחול לבן חידשו את המו״מ לפני כשבוע, ליברמן מיהר להודיע כי יחתום לשתי המפלגות על ארכה של 14 ימים כדי להקים ממשלה. כשהמו״מ בין הליכוד לכחול לבן התפוצץ, הודיע ליברמן כי לא יחתום לשתיהן. הבוקר שמע ליברמן כי נתניהו וגנץ עומדים להיפגש אחר הצהריים כדי לנסות להקים ממשלה ולמנוע בחירות, ופתאום הוא דואג להדליף שהוא שוקל לחבור לממשלת ימין. ניסיון נוסף שלו למנוע הקמת ממשלת אחדות ולהוביל את ישראל לבחירות שלישיות".

"ליברמן אחראי לכך שאין היום ממשלת אחדות. ליברמן אחראי לבחירות שלישיות שגרמו לנזקים גדולים ועלולות לגרום לנזקים נוספים של מליארדי שקלים למשק ולשיתוק של המדינה. ליברמן עושה זאת אך ורק משיקולים פוליטיים צרים ואישיים שלו. אני מקווה שנתניהו וגנץ יבינו זאת ויקימו ממשלה רחבה וטובה למען העם והמדינה", תקף יו"ר שס את ידיעו לשעבר יו"ר ישראל ביתנו.

דברי דרעי מגיעים בעקבות ההודעה של הליכוד וכחול לבן כי ראש הממשלה ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ וייפגשו היום בשעה 17:30 בקריה בתל אביב על מנת לנסות להגיע להסכמות ולקדם הקמת ממשלת אחדות. במסגרת המגעים ינסו השניים למנוע בחירות שלישיות בתוך שנה.

יו"ר ישראל ביתנו לא שלל היום בראיון ל'ערוץ כנסת' כניסה לממשלת ימין צרה: "קשה לשקול מה הכי גרוע – בחירות מוקדמות או ממשלה צרה, אבל מבין את הח"כים בישראל ביתנו שמתקוממים נגד התנהלות של כחול לבן". כמו כן, בניגוד להצהרותיו בחודשים האחרונים, סירב ליברמן להתחייב שלא ישב בממשלת ימין צרה.

במקביל, ב'חדשות 12' דווח כי שני חברי כנסת ממפלגת ישראל ביתנו פנו ליברמן בבקשה שיחבור ברגע האחרון לממשלת ימין כדי למנוע בחירות. השניים – ח"כ עודד פורר, יו"ר הסיעה ומספר 2 ברשימה, וח"כ חמד עמאר, מספר 6 ברשימה – ערכו עמו הבוקר פגישה ואמרו כי "מדינת ישראל לא יכולה לסבול שלוש מערכות בחירות בשנה".

"יש פה גם מדינה לנהל. בכחול לבן אמרו שישראל לפני הכל – אבל הם מסרבים לכל ההצעות", הוסיפו השניים לליברמן, כך על פי הדיווח. השניים הזכירו לליברמן שהתחייב כי מפלגתו תגבה מחיר ממי שלא ילך לממשלת אחדות, לדבריהם: "הגיע הזמן לגבות את המחיר. כחול לבן ויאיר לפיד צריכים לדעת שאם ימשיכו לסרב לאחדות אז האלטרנטיבה תהיה ממשלת ימין צרה כדי למנוע בחירות".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
11 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

100 אחוז צודק ליברמן מזמן לא עומד בדיבורו הוא רק חושב כל היום איך לסכסך

השקרן חולה כבוד

סוף סוף מישהו מכניס לו בשיניים
לחזיר ממולדובה

כל מילה של דרעי קולעת בול!

דרעי היחיד שמבין את הנכלולי הנבזה קליברמן

דרעי היחיד עם שכל בכל הקיטנה הזאת שהחזיר ממולדובה מסובב בכף ידו

הרב דרעי אנו תומכים בך בכל לב . אתם חכם והוא רשע . אל תהיה מודאג אסור להתרפס בפני בוגדים ושונאי ה' . והוא בכלל משנאי ה' אנטישמי מובהק ושונא חרדים

כשמשיח יתגלה איזו בושה תהיה לליברמן הזה..
הלוואי יחזור בתשובה

רבי אריה חזק וברוך חזק ואמץ ד ישמור אותך מכל הגונגל הזה

איפה גפני? שותק ומתחבה בתוך ועדת הכספים?זה נראה כאילו הם לא קימים בכנסת גפני ליצמן יעקב אשר אף אחד לא שומע מהם כבר שנה תצאו החוצה תסתמו את הפה של החזיר השמן הזה שמדבר על החרדים המצבעים שהצביעו לכם ג' לא רק דרעי צריך לעמוד על משמר ההסתה.

צודק ב100 אחוז לא רואים לא שומעים אותם תיראו איך ליברמן מגדף ומחרף ומסית את עם ישראל נגד החרדים כאילו אנחנו איזה נגע או מחלה במדינת ישראל.צאו לרחובה של עיר כן כן אתם החברי כנ סת השכנזים ושימרו והגנו עלינו המצבעים שלכם מפני האנטישמיות החרדית במדינה תחזירו לו לטמא הזה שיהיה רעש בתקשורת החילונית גם על ליברמן ואנשיו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture