צילומים: פלאש 90

נתניהו קורא לבחירה ישירה לרה"מ: "שהעם יחליט"; כחול לבן: "ספין חלול"

ראש הממשלה קורא לבחירות ישירות לראשות הממשלה: "בכחול לבן אומרים שהם יודעים מה העם רוצה, אז אני בעד שהעם יחליט". כחול לבן: "ספינים חלולים להחזרת שיטת בחירה שניפצה את המשילות והמערכת הפוליטית ונכשלה כישלון חרוץ"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם הערב סרטון בו קרא פומבית לקיום בחירות ישירות לתפקיד ראש הממשלה: "אם הם לא יתעשתו ולא יקימו ממשלת אחדות לאומית, יש דבר אחד נוסף שאפשר לעשות כדי למנוע בחירות מיותרות לכנסת – לבחור בחירה ישירה לראשות הממשלה בין בני גנץ וביני. בכחול לבן אומרים שהם יודעים מה העם רוצה, אז אני בעד שהעם יחליט ולא אף אחד אחר – גם לא התקשורת".

לדבריו, "בשבועות האחרונים הלכתי כברת דרך. לא חסכתי שום מאמץ כדי להקים ממשלת אחדות ולהימנע מבחירות מיותרות. עידכנתי את בני גנץ ואחרים בכחול לבן בחומר מודיעיני ומדיני רגיש מאוד. הם יודעים היטב מהם האיומים מצד איראן, הם יודעים היטב על ההזדמנויות הכבירות מול ארה״ב ומדינות ערב. ובכל זאת הם לא שמים את האינטרס הלאומי בראש מעייניהם אלא את הפנטזיה האישית של יאיר לפיד להיות ראש ממשלה. זה עדיין לא מאוחר מדיי".

מכחול לבן נמסר בתגובה: "אנחנו עוסקים במניעת בחירות יקרות ומיותרות ולא בספינים חלולים להחזרת שיטת בחירה שניפצה את המשילות והמערכת הפוליטית ונכשלה כישלון חרוץ. שינוי שיטת הבחירות בהליך בזק עלול להביא אותנו בדיוק לאותו המקום בו אנחנו נמצאים היום ולכן מדובר בהצעה חלולה שכל מטרתה להסיט את האש מנתניהו הנאשם בשלושה תיקי שחיתות חמורים, שהוא האחראי היחיד בגרירת מדינת ישראל לבחירות בפעם השלישית".

כזכור, בדרוך לכתבים במהלך ביקורו המדיני בפורטוגל התייחס נתניהו להצעה אותה העלה כבר לפני כחודש השר אריה דרעי וזוכה לתמיכתו של השר נפתלי בנט וכן מקודמת על ידי ח"כ שלמה קרעי מהליכוד: "יש לי עוד מה לעשות, תנו לציבור לבחור, אומרים שהציבור עייף", לכן אמר: "אני חושב שההצעה של שלמה קרעי לבחירה ישירה של ראש ממשלה מעניינת אם נלך לבחירות".

שר הביטחון, נפתלי בנט, אמר הערב כי "נתמוך בבחירה ישירה. בחירה ישירה היא הדרך היחידה לקבל הכרעה ולמנוע בחירות שלישיות, רביעיות וחמישיות". מוקדם יותר אמר בנט כי, "מערכת בחירות פעם שלישית בעת הזו תביא, ככל הנראה, להחמצת הזדמנות מדינית וביטחונית בלתי חוזרת למדינת ישראל.‫ בארבע היממות שנותרו,‬ עלינו – כל משרתי הציבור האחראיים בישראל – לעשות הכל להקים ממשלה ולמנוע בחירות אלו. כך אעשה".

ח"כ שלמה קרעי הגיב לדברי נתניהו ואמר כי, "זה הפתרון היחיד והאפקטיבי ביותר. אני שמח שראש הממשלה נתניהו הביע תמיכה בהצעת החוק שלי לבחירה ישירה עם תוספת כוח של 12 מנדטים למנצח. זו הדרך היחידה למשילות, לפתרון הפלונטר, ליציבות ואף לחסכון כספי. הצעת החוק שלי כבר מונחת על שולחן הכנסת. כחול לבן צריכים לאשר פטור מחובת הנחה ולהתחיל בדיונים רציניים על כל הפרטים. לצערי, בינתיים הם לא מוכנים ללכת למבחן הבוחר. הם כנראה מפחדים".

הכתבות המעניינות ביותר

דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
10 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

וועדת הרבנים של האתר צריכה למנוע מהביביבטים החילונים להגיב

אני ביבי

חחחח תעיזו להתמודד מול ביבי!
הוא יקרא אותכם – 1000000000-0

סליחה, התכוונתי יקרע עם ע

גנץ השקרן וההזוי .. אם אתה לא חושש אז תפסיק לשקר ולבלבל את המוח של עם ישראל עם החרטות והספינים המגוחכים וההזויים שלך . תתעמת עם נתנייהו ואת מי שיבחר העם הוא יהיה ראש ממשלה . ותפסיק עם המילים של החרטא והשקר שלך . אתה שקרן וחרטטן מלדה איש שקרן וערמומי

שני תינוקות גאוותנים מטופשים משחקים בחיים של מדינה שלמה!!!!!

נתניהו עסוק בלשחרר ספינים שאולי יצילו אותו וידפקו את סער, גנץ עסוק בלריב עם לפיד, ולנו לא נותר אלא לשלם את המחיר

ביבי שיחקת אותה הצלחת לזרוק על לפיד וליברמן את האשמה בבחירות כל הכבוד אבל תדע שהישיבע בוחרים מספיק למדנים כדי לדעת מי הוא האחראי לבחירות

גנץ רועד מזה הוא יודע שהוא ייפול ולכן לא ייתן לזה יד, מפלגת כחול לבן = מפלגה דיקטטורית כל מי שפותח את הפה נגדה יועף. גנץ תלמד מביבי תהיה דמוקרט,זה לא בסיס צבאי פה שכולם חייבים לצייט למפקד ,כנראה שאצל גנץ תקופת הצינון לא הועילה

וואלהה תאמתת אני חושב שהפעם אנחנו לא משחקים את המשחק שלהםםם… לא בוחריםםם ואז בוא נראבה מה יקרהה נתן להשם לסיים תקרב הדמים הזה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture