Hadas Parush/Flash90

גנץ למקורביו: "הפעם לא אסכים לרוטציה עם לפיד – חייבים לנצח"

על פי הדיווחים, יו"ר כחול לבן הסביר שהרוטציה עם לפיד מנע את הניצחון בסיבוב הקודם: "אי אפשר לקבל החלטות בשני ראשים". גורם ב'כחול לבן': "גנץ מוכן להתגמש, הדיווח הגיע כדי להלחיץ את לפיד". גנץ בשיחות סגורות: "אצטרך לקבל החלטות קשות"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ אמר למקורביו כי אינו מתכוון לרוץ שוב תחת הסכם הרוטציה שחל עד כה בינו לבין יאיר לפיד, כך דווח ב'חדשות 12'. על פי הדיווח, גנץ הסביר שהפעם חייבים לנצח וזה מה שמנע את הניצחון בסיבוב הקודם. ב'חדשות 13' דווח כי, בכחול לבן שוקלים גם את עניין הרוטציה בין לפיד לגנץ מחדש.

ב'כאן חדשות' דווח בכירים בסביבתו של היושב ראש בני גנץ אמרו כי במידה ויהיו בחירות נוספות, לא יסכימו שוב להסכם הרוטציה בין יושב ראש המפלגה לבין יושב ראש סיעת יש עתיד יאיר לפיד. נוסף על כך בכירים בכחול לבן הוסיפו כי לא יסכימו לקולות סותרים בהנהגת המפלגה וטענו כי מה שהיה לא יכול להמשיך. כזכור, במפלגה היו חילוקי דעות על האם להסכים להקמת ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת.

ב'ווינט' דווח כי בשיחות סגורות אמר גנץ כי יהיה קושי להמשיך בהסכם הנוכחי גם בבחירות הבאות, "אי אפשר לקבל החלטות כשיש שני ראשים – ולכן חייבים לקבל החלטות לגבי הרוטציה", אמר למקורביו. גורמים בכחול לבן טענו כי "בבחירות האחרונות היו לנו סקרים שאם לפיד מוותר על הרוטציה היינו יכולים לקבל מימין עוד 4-5 מנדטים". גורם במפלגה הוסיף: "כרגע לא מדברים על זה עד שנדע סופית שהולכים לבחירות".

מלשכתו של בני גנץ נמסר בתגובה: "אנחנו לא עוסקים בזה כרגע". יאיר לפיד סירב להגיב. גורם במפלגה אמר בתגובה: "מדובר בתדרוכים של מיני מרעילי בארות בסביבה של גנץ". מכחול לבן נמסר: "לא עוסקים בזה, עוסקים בלמנוע בחירות נוספות".

גנץ עדיין מקווה להקים ממשלה לפני שהכנסת תפוזר

בתוך כך, גנץ עדיין מאמין שניתן למנוע את הבחירות ולהקים ממשלת אחדות: "הימים הקרובים יהיו ימים של החלטות גורליות וקשות שאצטרך לקבל בעצמי", צוטט ב'חדשות 12' כאומר בשיחות סגורות. גורם ב'כחול לבן' המעורה בפרטים צוטט ב'ישראל היום' אומר כי, "יש עוד 4 ימים שהם זמן רב. גנץ מוכן להתגמש כדי להגיע לממשלת אחדות, אך מי שמונע ממנו הוא לפיד. הדיווח בחדשות 12 הגיע כדי להלחיץ את לפיד, להתגמש מול בני. זו האמת".

מנגד, בסביבתו של גנץ אישרו, כי הדברים שפרסם גנץ בשישי האחרון הגיעו בעקבות משבר אמון אמיתי שלו מול נתניהו. בכיר ב"כחול לבן" צוטט ב'ישראל היום' אומר כי, "בני כל הזמן ניסה לרכך את הקוקפיט ואת לפיד בפרט, בהסכמים מול נתניהו, אבל בפגישה האחרונה בניהם (עם נתניהו) משהו בו נשבר, הוא הבין סופית שאי אפשר לעבוד עם ראש הממשלה".

עוד דיווחה דניאל רוט אבנרי כי ב'כחול לבן' החלו להיערך לקמפיין בחירות שלישי. גורמים בסיעה מעריכים כי הבחירות רק יחזקו את כוחה. בכיר ברשימה אמר כי "אין רצון כמובן להיגרר לעוד מערכת בחירות, אבל נתניהו כרגע נחלש ובחירות שלישיות רק יכולות להטיב עם כחול לבן בכמות המנדטים ולהפוך אותנו למפלגת שלטון, מבלי כאבי ראש עם הרכבת ממשלה, כפי שהיו בתקופה האחרונה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גנץ בנימין נשמה חבל שרק עכשיו הבנת שיאיר לפיד הוא יותר ממה שהוא גרם לך לשוויון במנדטים עם הליכוד הוא גורם לנטל למפלגתך עזוב אותו תן לו להתעסק לבד מבוקר עד ערב בשוויון בנטל

אני הייתי נותן לך עוד עצה, אם היית הולך עם החרדים ממהתחלה אז יכול להיות שהיית היום עם 25 מנדטיםצאבל היית מקים ממשלה אך פיספסת את זה לטובת קמפיין הסטה מכוער, שאין כמותו ואתה שותף מלא ,חבר לאיש משחית, והעיקר לדבר על אחדות העם וכל מיני סיסמאות בלה בלה בלה כמו צפרדע שמקרקר, ורק לשסע בחרדים מותר צבוע מושחת ןמגעיל.

סוף ! סוף ! מקוה שהפעם זה אמיתי ולא עוד איזה ספין פוליטי
ואני מאחל לך בני שתקבל את השכל לחבור לחרדים לא כמו ביב שקלט את זה רק אחרי קדנציה אנטי חרדית אני מציע לך כבר מעכשיו לחבור לחרדים ולמנוע סיכונים מיותרים

תתפטר מלפיד כעת ותקים קואליציה עם ביבי, עוד לא מאוחר, תציל את המדינה ותציל את עצמך, מה טעם ללכת שוב לבחירות כשהתוצאה תהיה אותו דבר, ליברמן ולפיד לא השקיעו כלום במדינה ולא איכפת להרוס אותה

גנץ , תמיד האמנתי בך

בני חוטה מאוחר מידי אם רק עכשיו הבנת שלפיד הוא זה שמפריע לך להגשים חלום של כול אחד אז חבל שהתעוררת מאוחר כי בבחירות הבאות אתה מפסיד ובגדול

אוי לרשע ואוי לשכנו מי שמתחבר עם לפיד נישרף כשמו כן הוא

גנץ מושחת ומטובל בשנאת חרדים . הולך לאזכרות של מחבלים .תתבייש לך מר קרנץ יהיר וגנץ סטרא אחרא

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture