הדס פרוש / Flash90

אדלשטיין החליט: יתמוך בעקיפין בנתניהו לראשות הליכוד

הקרב בליכוד: למרות שלא הודיע באופן רישמי, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין קיבל החלטה על תמיכה עקיפה בראש הממשלה בנימין נתניהו בפריימריז על ראשות הליכוד. אנשי שטח ופעילים של אדלשטיין החלו לפעול ולסייע לבחירתו של נתניהו

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

הפריימריז בליכוד: יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין קיבל החלטה על תמיכה עקיפה בראש הממשלה בנימין נתניהו בהתמודדות מול גדעון סער בבחירות המקדימות בליכוד. פעילים המזוהים עם יו"ר הכנסת כבר החלו למעשה לפעול בשטח עבור נתניהו, כך דווח 'בכאן חדשות'.

ע"פ הדיווח, כמה פעילים מרכזיים שמוגדרים כאנשיו וכתומכיו המובהקים של אדלשטיין בליכוד החלו לאחרונה לפעול ולסייע לבחירתו של נתניהו. אותם אנשי שטח של אדלשטיין החלו לאחרונה לפעול בגלוי בתוך השטח הליכודי כדי לסייע לנתניהו ולמעשה מסמנים תמיכה מסוימת של אדלשטיין בנתניהו. נתניהו לחץ לקבל מאדלשטיין תמיכה פומבית והרבה יותר מובהקת ואף שאף לזכות בהצהרת תמיכה מלאה מצדו, אך ייאלץ כרגע להסתפק באותה תמיכה עקיפה באמצעות פעילות אנשי אדלשטיין למען בחירתו.

חבר הכנסת יואב קיש שמשמש כיושב ראש מטה הבחירות של גדעון סער, אמר הבוקר (שלישי) בראיון 'לרשת ב': "כולם מבינים שנתניהו לא יצליח לשנות את מה שקרה בשני הסיבובים הקודמים". הוא התייחס בנוסף לדיווחים על הסרת מצביעים מספר הבוחרים של הליכוד ואמר "זה מדאיג, אני מקווה שלא מדובר ביד מכוונת". לדבריו בין המתפקדים ששם הוסר מספר הבוחרים הייתה חברת הכנסת שרן השכל. קיש מסר כי שמה הוסר לפני שהביעה את תמיכתה בסער.

מנגד שר העלייה והקליטה יואב גלנט שב והביע הבוקר את תמיכתו בראש הממשלה נתניהו בבחירות לראשות המפלגה. "כשאני בא להחליט במי אני תומך, אני שואל את עצמי מי ינהיג את מדינת ישראל לנוכח האתגרים שאנחנו ניצבים לפניהם – בנימין נתניהו עם הרקורד שלו ועם מה שעשה לאורך כל חייו או גדעון סער", את הדברים אמר בראיון 'לרשת ב'.

כזכור, אמש התקיים אירוע השקת הקמפיין של ח״כ גדעון סער לקראת ההתמודדות על ראשות הליכוד. במטה סער מסופקים מנוכחות חברי הליכוד בכנס ומדברים על "ערב של תקווה חדשה". לדבריהם מעל אלף אנשים הגיעו הערב לאירוע שהתקיים באור יהודה, בהם חברי התנועה, חברי כנסת, ראשי רשויות וראשי סניפים.

בנאומו התייחס סער לעברו בליכוד גם ברגעיה הקשים של התנועה, הביע את הערכתו לנתניהו ופועלו ופרש את משנתו. סער הדגיש בנאומו את הסכנה של הקמת ממשלת שמאל אם לא יעמוד בראשות הליכוד.

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע אמש לכנס תומכים בחולון, לפני כניסתו לאולם פנה לאוהדיו בפייסבוק ואמר כי הוא עובר מכנס לכנס ורואה את ההתלהבות של האנשים ומסופק מכך. לדבריו: "אל תתייחסו לסקרים ולמה שמוצג בתקשורת, אתם ורק אתם תחליטו, לא התקשורת".

נתניהו הוסיף: "אני יודע שאנחנו הולכים הפעם לנצח". ראש הממשלה מנה את הסיבות שהביאו אותו למסקנה זאת: "קודם כל, בשתי מערכות הבחירות האחרונות, הימין שמימין לנו לא התאחדו, הפעם הם יתאחדו". סיבה נוספת שמנה ראש הממשלה: "יש שלושה ארבעה מנדטים של הליכוד שאני פוגש אותם כל יום בכנסים והם יבואו להצביע".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בקיצור עוד עז בעדר…..

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture