מרן שר התורה עם ראשי ישיבת מיר

בעקבות הטרגדיה: מרן שר התורה במכתב לתלמידי ישיבת מיר בברכפלד

פרסום ראשון: עם פטירתו של האברך ר' יצחק וייס ז"ל, מרן שר התורה שיגר מכתב לבחורי הישיבה, "הנני בזה לחזק את בני הישיבה שימשיכו להתמיד על תלמודם ביתר שאת וביתר עוז". וביקש שיקבלו על עצמם ללמוד מסכת ברכות "שתשרה ברכה"

בעקבות האסון הכבד שהתרחש בתחילת השבוע עם פטירתו של האברך היקר הרב יצחק מאיר וייס זצ"ל תוך כדי ימי ה'שבעה' על בנו הפעוט, בישיבת 'מיר' בברכפלד, ישיבה בה למד המנוח במשך שנים ואף זכה לקרבה יתירה מראש הישיבה הגאון רבי נתן צבי פינקל זצ"ל, חיפשו במה הם יכולים להתחזק נוכח הטרגדיה הזו, לבקשתם של ראשי הישיבה כתב מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי שליט"א מכתב חיזוק מיוחד לבחורי הישיבה, מכתב שהוקרא ע"י הגר"נ אלון שליט"א מראשי הישיבה בשיאה של עצרת המספד שנערכה אמת בישיבת 'מיר' במודיעין עילית.

במכתבו המיוחד שהגיע לידי 'חדשות JDN' כתב מרן שר התורה: "לכבוד בני ישיבת מיר בברכפלד היקרים שיחיו, הנני בזה לחזק את בני הישיבה היקרים שימשיכו להתמיד על תלמודם ביתר שאת וביתר עוז מתוך ישוב הדעת וירבו בלימוד התורה ובתפלות ומדות טובות ובפרט יקבלו על עצמם לימוד מסכת ברכות ועי"ז יתברכו שתשרה ברכה בישיבה ובכל מעשה ידיהם ובעזהי"ת לא ישמע עוד שוד ושבר". את המכתב חתם מרן שר התורה בכתב יד קודשו.

יצוין, כי מכתבו של שר התורה הפך לשיחת היום בישיבת 'מיר' בברכפלד, שכן מאז פטירת ידידם ר' יצחק וייס ז"ל הם אינם מוצאים נחמה, כעת עם מכתבו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי שליט"א החליטו בישיבה להתחיל בלימוד מסכת ברכות בעיון לעילוי נשמת ידידם, ובכדי שתשרה ברכה בישיבה, כלשונו של שר התורה שליט"א.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

במילה אחת על הטרגדיה. שריפה.
רבותיי יש כאן שריפה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו