Yonatan Sindel/Flash90

יממה לפני הפריימריז: נתניהו מקדם בניית 3,000 יחידות דיור ביו"ש

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע אמש כי יקדם בקרוב בניית יותר מ־3,000 יחידות דיור ואזורי תעשייה ביהודה ושומרון. ההחלטה תובא בשבועיים הקרובים לאישור המועצה העליונה לתכנון. נתניהו: "השטח של הליכוד בוער. הפעם זה ייראה אחרת"

מחר ייערכו הבחירות המקדימות בליכוד, השטח מתעורר וגם האמוציות בין הצדדים עולות אוקטבה. כאילו לא די בכך, הודיע אמש ראש הממשלה בנימין נתניהו כי יקדם בקרוב בניית יותר מ־3,000 יחידות דיור ואזורי תעשייה ביהודה ושומרון – כך דווח בישראל היום'. ההחלטה תובא בשבועיים הקרובים לאישור המועצה העליונה לתכנון.

נתניהו המשיך אמש בסיבובי ההופעות שלו ברחבי הארץ, נדד בין שישה כנסים ביום ופגש פעילים. בכנס באור יהודה תקף נתניהו שוב את המדיה בישראל. "אני לא המועמד של התקשורת", הכריז. "להם יש עניין להרדים אתכם שלא תלכו להצביע. הם אומרים שאין אפשרות לנצח בבחירות הכלליות, אבל מה שאנחנו מרגישים בימים האלה זה משהו אדיר. השטח של הליכוד בוער. בפעם הבאה זה ייראה אחרת".

כזכור, ראש ישיבת 'כסא רחמים' מרן הגאון רבי מאיר מאזוז הורה אתמול (שלישי) לתמוך בראש הממשלה בנימין נתניהו בפריימריז שייערכו ביום חמישי על ראשות הליכוד. במכתב לתלמידו שביקש הכרעה בעניין כתב הרב כי, "לשאלתך, קשה לי להכריע בפריימריס של תנועת הליכוד בין רה"מ בנימין נתניהו ובין מר גדעון סער, כולם אהובים כולם ברורים".

"אבל", מוסיף ראש הישיבה, "לפי הכלל הידוע 'אין חכם כבעל הנסיון' אני מעדיף את ביבי, כי בעשור השנים האחרונות עשה רבות למען ארץ ישראל, ו'סחב' את אובאמה שמונה שנים עד שירד מגדולתו, וחוקר ודורש ומפרסם כל מזימות אויבנו ותחבולותיהם, והוא בידידות רבה עם ארה"ב ועם רוסיה ועם מדינת הודו (ועוד)".

על כן פוסק הרב כי, "אין ספק שזו ברכת שמים למי שאוהב את א"י". עם זאת, מרן הגר"מ מאזוז גם מחזק את ידיו של ח"כ גדעון סער המתמודד מול נתניהו, הידוע כמקורב לישיבה ומגיע להתברך אצל הרב לעתים רבות וכותב, "אבל גם מר גדעון סער יגיע זמנו ויעלה מעלה מעלה, כי לכל זמן ועת לכל חפץ (קהלת ג'). בברכה רבה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב למכתבו של מרן הגר"מ מאזוז ואמר, "תודה גדולה לגאון הרב מאיר מאזוז על תמיכתו בי בפריימריז לראשות הליכוד. זכיתי השבוע להיפגש עם הרב מאזוז ולקבל היום את תמיכתו, בזכות פעילותי למען ארץ ישראל ולביצורה וחיזוקה של מדינת ישראל. תודה על התמיכה המרגשת".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו