Yonatan Sindel/Flash90

אדלשטיין שובר שתיקה: "מהיום כולנו ליכוד מאוחד מחויבים לניצחון בבחירות"

יו"ר הכנסת התייחס לראשונה לפריימריז בליכוד: "מברך את נתניהו על בחירתו כיו"ר הליכוד ומועמדה לראשות הממשלה". ח"כ מיקי זוהר: "אלו שטענו כי ראש הממשלה מאבד מכוחו קיבלו אתמול תשובה ברורה. טוב יהיה שיחדלו מהשיח המיותר הזה"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בכיר הליכוד, יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין, שלא הביע תמיכה באף אחד מהמעומדים בפריימריז בליכוד ונמנע עד כה מלהתייחס למאבק המפלגתי כתב הבוקר בחשבון הטוויטר שלו: "אני מברך את ראש הממשלה בנימין נתניהו על בחירתו כיו"ר הליכוד ומועמדה לראשות הממשלה. מהיום כולנו ליכוד אחד גדול ומאוחד. כולנו ביחד מחויבים לניצחון הליכוד ב-2.3.20".

יו"ר סיעת הליכוד ומקורבו של נתניהו ח"כ מיקי זוהר אמר: "ברוך ה׳, תנועת הליכוד אמרה את דברה – בנימין נתניהו לראשות הממשלה. אלו שטענו כי רה״מ מאבד מכוחו או מהתמיכה לה הוא זכה עד כה מהציבור הליכודי, קיבלו אתמול תשובה ברורה. טוב יהיה שיחדלו מהשיח המיותר הזה. עכשיו זה הזמן להתאחד יחד למען נצחון הליכוד".

גם יו"ר הימין החדש ח"כ איילת שקד התייחסה הבוקר לניצחונו של נתניהו וכתבה: "ברכות לראש הממשלה בנימין נתניהו על ניצחונו. כולנו תקווה כי זהו ניצחון ראשון לקראת ניצחון גדול של מחנה הימין בבחירות הקרובות, ניצחון שיביא להקמת ממשלת ימין חזקה ויציבה למען מדינת ישראל".

גם יו"ר מפלגת הבית היהודי, רפי פרץ, כתב בטוויטר: "ברכות לראש הממשלה בנימין נתניהו על ניצחונו בבחירות לראשות הליכוד. בבחירות הקרובות מחנה הימין כולו ניצב בפני אתגר גדול, קורא לכלל הכוחות בציונות הדתית להתאחד עוד היום על מנת להביא לניצחון הימין בראשותו של נתניהו. למען שלמות העם והארץ".

מנגד בשמאל שמרו עד כה על שתיקה כמעט מוחלטת, ובכחול לבן סירבו להגיב, ומי שכן הגיב הוא יו"ר מפלגת העבודה, עמיר פרץ, שכתב הבוקר בחשבון הטוויטר שלו: "תוצאות הפריימריז בליכוד מראות על ניתוק הליכוד מהעם. לראשות התנועה העממית והממלכתית שהוביל מנחם בגין נבחר אדם המואשם בשלושה כתבי אישום חמורים. הליכוד העממי והממלכתי נגמר היום סופית".

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן, התייחס לתוצאות הפריימריז ואמר כי, "אין חדש תחת השמש ועולם כמנהגו נוהג. תוצאות הפריימריס בליכוד לא שינו דבר. חייבים להתעשת ולהבין שהצבעה לנתניהו או לגנץ בבחירות הקרובות תשפיע באופן ישיר וכואב על הכיס של כל אחד ואחת מכם".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ניצחון ראשון לקראת כישלון גדול

אולי לפני הבחירות באב סער ינצח

בגלל נתניהו החרדים יפסידו שהיה נותן לסער לנצח

איזו צדקנות של השמאל. ממש צדיקים. לא יכולים להיות עם ביבי בגלל כתבי האישום… לא בגלל שהם שונאים אותו באופן אישי, אלא רק בגלל כתבי האישום… אך, אשריכם ישראל

השקרים וההטרדות מצד התקשורת והשמאל לא שברו אותו ואת כול הליכודניקים שכשמם כן הם מלוכדים. ורק על זה שהוא מצליח לעמוד איתן מול כול הרוע הצרוף והלשון הרע רק על זה הוא ראוי כפול מליוןןן מי עוד היה יכול??

הבן אדם נמצא על מומנטו כזה טוב לא נראה לי שהוא ירד ואתה אידלשטיין זה נראה שהיית פחדן עד עכשיו לא ידעת מי ינצח לא רצית לשרוף קשרים אבל עכשיו כשראית אותו על הסוס אתה מתחנף שיהיה לך בהצלחה

הבן אדם נמצא על מומנטו כזה טוב לא נראה לי שהוא ירד ואתה אידלשטיין זה נראה שהיית פחדן עד עכשיו לא ידעת מי ינצח לא רצית לשרוף קשרים אבל עכשיו כשראית אותו על הסוס אתה מתחנף שיהיה לך בהצלחה, סתם ככה בסוף כולם נופלים בממשלה הזאת או יורים בהם מעטים ואחדים היו אנשים שהצליחו למות בכבוד בממשלה

ליתפור תיקים ואחרי זה לאשים זה השחיתות הכי גדולה

לא לשכוח: נתניהו ככל אדם נאשם: לפני הזכרת שמו ותוארו יש לומר: הנאשם בשוחד במרמה ובהפרת אמונים כבוד ראש הממשלה הזמני מר בנימין נתנייהו- לא פחות מזה!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture