Avshalom Shoshoni/Flash90

גנץ: "הליכוד בחר בנאשם נתניהו שמבקש למוטט את שלטון החוק" • צפו

יו"ר כחול לבן על תוצאות הפריימריז בליכוד: "התנועה של ז'בוטינסקי ובגין שדיברו על עליונות המשפט, בחרה במנהיג עם שלושה כתבי אישום שמבקש למוטט את שלטון החוק ולהשיג לעצמו חסינות אישית, במקום לעסוק במה שחשוב לאזרחי ישראל"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ התייחס לתוצאות הפריימריז בליכוד בהם הביס ראש הממשלה בנימין נתניהו את ח"כ גדעון סער בפער ענק: "אזרחי ישראל, כפי שזה נראה את הליכוד ימשיך להוביל הנאשם נתניהו שמוביל את מדינת ישראל בדרך השחיתות. התנועה של ז'בוטינסקי ובגין שדיברו על עליונות המשפט, בחרה במנהיג עם שלושה כתבי אישום שמבקש למוטט את שלטון החוק ולהשיג לעצמו חסינות אישית, במקום לעסוק במה שחשוב לאזרחי ישראל".

"הבחירות האלו מחייבות אותנו להציב תמונת מראה ל"מפלגת נתניהו" ולבחור באחדות, ממלכתיות ופיוס פנימי. מדינת ישראל צריכה לצאת לדרך חדשה, ולשם כך כחול לבן צריכה להשיג בבחירות הקרובות הכרעה ברורה שתחלץ אותנו מהפלונטר הפוליטי ומדרך השחיתות", דברי גנץ בסרטון שפרסם לפני זמן קצר.

יו"ר מפלגת העבודה ח"כ עמיר פרץ כתב הבוקר בטוויטר על תוצאות הפריימריז בליכוד כי, "תוצאות הפריימריז בליכוד מראות על ניתוק הליכוד מהעם. לראשות התנועה העממית והממלכתית שהוביל מנחם בגין נבחר אדם המואשם בשלושה כתבי אישום חמורים. הליכוד העממי והממלכתי נגמר היום סופית".

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו ניצח הלילה (שישי) בניצחון סוחף בפריימריז לראשות הליכוד והביס את גדעון סער בפער של 72.5% לטובתו, לעומת 27.5% לסער. במספרים: 41,792 לנתניהו, ו-15,885 לסער. סער התקשר לנתניהו וברך אותו על ניצחונו, ראש הממשלה הודה לו ואמר ש"עכשיו כולנו נעבוד יחד למען ניצחון הליכוד בבחירות לכנסת". נתניהו יתן היום בשעה 11:00 בבוקר הצהרה לתקשורת.

בכיר הליכוד ח"כ גדעון סער שהפסיד הלילה בפער ענק לראש הממשלה בנימין נתניהו בפריימריז לראשות הליכוד נשא אמש נאום תפוסה במטה שלו בתלו אביב: "אני קודם כל רוצה להודות לאשתי גאולה, להודות לחברי הכנסת המדהימים שעשו איתי את הדרך הזאת, לאנשי, לשותפי לדרך, למתנדבים המדהימים, באמונה שלהם, באומץ שלהם, שהיום פעלו בתנאי מזג האוויר מאוד קשה בכל הארץ".

בנאום שנשא עוד טרם התוצאות הסופיות אמר כי, "בכוונתי לברך את ראש הממשלה על ניצחונו בפריימריז, התוצאות הסופיות עדיין אינן, אבל ברור מה התוצאה, ולומר בצורה הברורה ביותר, חברי ואני עומדים מאחוריך במערכה למען הצלחת הליכוד בבחירות ב-2 במרץ". כחצי שעה לאחר מכן אכן לנתניהו וברך אותו על ניצחונו.

סער הוסיף כי, "ההתמודדות הייתה חשובה מאין כמוה לליכוד ולאופיו הדמוקרטי, אני פעם נוספת רוצה להודות לכל מי שפעל בבחירות למעני ולכל מי שהצביע, לא חשוב למי הצביע, בתנאי מזג האוויר הקשים שהיו היום. אני שלם עם ההחלטה שלי להתמודד, זאת הייתה ההחלטה הנכונה, זאת הייתה ההחלטה המתחייבת, ומי שלא מוכן לקחת סיכון למען הדרך בה הוא מאמין, לעולם לא יוכל לנצח".

בכיר הליכוד הבהיר לכל מי שהיה לו ספק בכוונתו להישאר במפלגה: "חברי ואני נמשיך לעמוד על האופי הדמוקרטי של תנועת הליכוד. כבר עכשיו, לפני שפורסמו התוצאות הסופיות, ולמרות שרצינו בתוצאה אחרת, ברור לי שהשגנו הישג משמעותי בתנאים קשים מול כוחות עצומים. הליכוד הוא ביתנו, והוא נמשיך לפעול למען מדינת ישראל, ועכשיו נשנס מותניים למען הצלחת הליכוד בבחירות הקרובות".

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לניצחונו המסתמן בפריימריז לראשות הליכוד עוד לפני שהיה סופי וכתב בטוויטר: "ניצחון ענק! תודה לחברות וחברי הליכוד על האמון, התמיכה והאהבה. בעזרת השם ובעזרתכם, אני אוביל את הליכוד לניצחון גדול בבחירות הקרובות ונמשיך להוביל את מדינת ישראל להישגים חסרי תקדים".

הכתבות המעניינות ביותר

דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
19 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גנץ ליברמן ופרץ תתביישו. יש לכם השגות? בחרו בביבי באופן דמוקרטי אלפי אנשים שמאמינים בדרכו, כשאצלך אדון גנץ, יהיה פריימריס, תתחיל להעיר הערות, חתיכת חתרן…

גנץ לא יכול לכפות את דעתו על העם שבחר בביבי

גנץ לא יכול לכפות את דעתו על העם שבחר בביבי אנחנו במדינה דמוקרטית ואם בוחרים בן אדם שיש לו כתב אישום זה אנטי דמוקרטיה

ככה זה בדמוקרטיה לפעמים העם מעדיף מושחת שיודע לנהל מדינה מאשר אדם שאפילו אם הוא לא מושחת אבל לא יודע לנהל מדינה

גנץ חמודי אתה אדם הומלל מקניט את המתחרה כמו ילד בכיתה א תגדל ידפוק

נו באמת אתם חושבים שמעניין את גנץ זה שיהיה ראש ממשלה מושחת
זה ממש לא מעניין אותו זה נטו להפיל תשני כמו ילד קטן
הרי ברגע שגנץ יהיה ראש ממשלה גם הוא ימצא פושע

איזה פיוס הוא רוצה? ממשלת אחדןת חילונית!? המפלגה הזאת הם ממש קייטנה, בזכותם גדל השנאה לדת, בזכותם גדל השסע וכמובן גם בזכות השמאלנים והתקשורת, גועל נפש

לשועל כול מילה בסלע אין מה להוסיף עוד

בני גנץ, עדיף מושחת שעושה למען הציבור לכלכלה ולביטחון ולמען התישבות ארץ ישרא', מאשר אחד שלא מושחת ולא עושה שום דבר רק מסית כל הזמן נגד מגזרים בעפ ישרא' , בני היקר אתה לע כזה גרוע מאשק השותפים שלך בממשלה, חבל עלך תתנתק ממנו/ מהם וביחד נוכל לשבת בממשלה הבא כמו שמתאים לנו
שבת שלום

בני אל תשכח שביבי נבחר עכשו בהכי הדמוקרטיה שיש ובעז"ה נתראה בו' אדר בבחירות….!
זה יותר דימוקרטיה מאשר ליפד המסית המושחת השותף שלחה …'וד"ל

אולי תעצור רגע ותשאל,
למה?

גנץ שומע בקול האדמור שלו – יאיר לפיד
זה לא מוזר לשמוע מגנץ מידי פעם משפטים של לפיד, כי אין לו בעצמו מה לומר.
התבטעויות אומללות !

שועל ירוק ביבי ממש אבל ממש אבל ממששששש לא מושחתת
איך תמעלה דבר כזה בראש שלך

לשועל ,ככה זה פוליטיקה מי שלא מושחת לא יכול להתקדם! בפוליטיקה לא בוחרים מה האמת בוחרים את הנכון! ואם אתה מכיר את המשפט 'שלפעמים צריך לסגוד לשועל כי הוא שולט' זה המצב הקיים, יש לנו פה מישהו שבאמת יודע לסובב לבנות קשרים לבנות אמינות הוא עושה זה יפה מסובב את כולנו, אני חושב חוץ מזה שזכותו לפעול איך שהוא חושב איך שנראה לו ולהשיג את המטרה אם אתה לא בחרת בו זה הדמוקרטיה שלך! ואם אתה בחרת זו גם הדמוקרטיה שלך!

קצת בושה, אתה המלכת את עצמך, ואתה מדבר כנגד מי שהעם בחר בו, תעשה פריימריז ואז נראה,העם רצה בו וזו יופי הדמוקרטיה, שהעם בוחר על כל המשמע מכך, וחוץ מזה הוא עדיין זך כשלג, ואין הבדל בין מי שהמשטרה חוקרת נגדו חקירה בענייני המימד החמישי ששם זה הרבה יותר חמור,שם זה ממש גניבה של כסף, ואם אתה מדבר על אדם שאין בו רבב, אתה והוא שווים, כי אין הבדל בין חקירות להתבררות בבית המשפט, ואם אמיתי אתה תצהיר שאם זה הופך לכתב אישום אתה פורש מיד,או אז נאמין לך

גנץ מה עם המימד החמישי שרימתה באומרך שיש לכם נסיון ולקוחות.
והמשטרה ה"טהורה והצודקת" נתנתה לך את הג'ב בלי מכרז.
ובכל זאת נדפקתה עם החברה ופשטתה רגל.
כך סופם של אנשי מרמה ודמים.
בזה השופטים לא יכלו לעזור לך.
אבל לא להעמיד אותך למשפט בזה כן השופטים,פרקליות והתקשורת כן עזרו לך.
לבראיות.
חנוכה שמח.

למשפטנים הפיתרונים האם מותר לקרא "הנאשם" למי שיש עליו כתב אישום ועדיין לא הואשם בבית משפט

הוא מכנה ראש ממשלה "נאשם" לפני שבכלל התחילו המשפטים. שנתניהו יתבע אותו על הוצאת דיבה

לא ביבי רוצה למוטט את מה שאתה קורא שלטון החוק, קרי מרץ, אלא רוב העם מאס במה שאתה קורא שלטון החוק, אף אחד לא חושב שאתה או שי ניצן שמנסה להגדיל את הפנסיה שלו יותר נקי כפיים מביבי, כולכם גנבים, ותפסיק לדבר שטויות על שלטון החוק מיום ליום רואים יותר איזה טמבל שאתה, נכשלת בצוק איתן, אתה פשוט שלומיאל, זה שבוחרים בך לא אומר כלום, אפילו מטאטא היה מקבל את הקולות שקיבלת בזכות השמאל שלא רוצה את ביבי, אתה פשוט בושה למדינה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture