צילום: פלאש 90

גנץ: "מצפה מראשי המדינה להימנע מרמיזות הפוגעות בביטחון" • צפו

יו"ר כחול לבן על חיסול קאסם סולימאני: "מסר לכל ראשי הטרור העולמי - דמכם בראשכם". עוד הוסיף: "בביטחון אין קואליציה ואופוזיציה". ליברמן: "סולימאני נושא באחריות אישית לרצח אלפים חפים מפשע. האדריכל הראשי של הטרור השיעי בלבנון, עיראק וסוריה"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם


צפו: דברי גנץ. צילום: אלעד מלכה.

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ התייחס לחיסולו של מפקד 'כוח קודס' של משמרות המהפכה האיראניים הגנרל קאסם סולימאני על ידי ארצות הברית ואמר כי, "חיסול סולימאני הוא מסר לכל ראשי הטרור העולמי- דמכם בראשכם. כפי שלא היססתי לחסל את רמטכ"ל חמאס אחמד ג'עברי בנובמבר 2012, כך ראוי לעשות כלפי כל מי שפעילותו מביאה לרצח חפים מפשע וערעור היציבות האזורית והעולמית".

עוד הוסיף הרמטכ"ל לשעבר כי, "אני מברך את נשיא ארצות הברית טראמפ על ההחלטה המנהיגותית והאמיצה. אזרחי ישראל, בביטחון המדינה אין קואליציה ואופוזיציה. ובעת הזו, אני מצפה מכל ראשי המדינה להימנע מרמיזות הפוגעות בביטחון הלאומי. אם יש מישהו שמתקשה להתאפק כדאי שיפנה את תפקידו בהקדם".

יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן מסר כי, "החלטת נשיא ארה"ב לחסל את רב המחבלים קאסם סולימאני, שעמד בראש ארגון הטרור המסוכן והמתוחכם ביותר בעולם, כוח קודס, ראויה לכל שבח והערכה. קאסם סולימאני נושא באחריות אישית לרצח אלפים חפים מפשע. הוא האדריכל הראשי של הטרור השיעי בלבנון, עיראק וסוריה".

לדברי ליברמן, הוא גם "האחראי לפעילות מליציות החות'ים בתימן, על שורה של פעולות טרור ברחבי תבל והספונסר הראשי של הג'יהאד האסלאמי ברצועת עזה. העולם בלעדיו, ובפרט המזרח התיכון, יהיו הרבה יותר טובים. יחד עם זאת אני רוצה להזכיר לרה"מ ולחברי הקבינט, ההחלטה על מיגון הצפון, שהתקבלה לפני כשנתיים, עדיין מוקפאת. אין לזה מילה אחרת, זו פשוט הפקרות".

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד מסר הבוקר כי הוא "מברך את הנשיא טראמפ ואת המזה״ת על חיסולו של קסאם סולימאני. מי שהוביל פעולות טרור רצחניות מדמשק עד בואנוס איירס ואחראי למותם של אלפים חפים מפשע זכה לסוף המגיע לו. המשטר האיראני הוא משטר טרור ומול הטרור צריך נחישות וכוח. כל מי ששותף לתעשיית הטרור האיראנית צריך לדעת שדמו בראשו".

יו”ר 'העבודה-גשר' ח"כ עמיר פרץ אמר מוקדם יותר כי, "היעלמותו של סולימאני היא חיובית. מי שהיה גורם ראשי בהתססת האזור, אדריכל של מאחזים עויינים על גבולנו הצפוני ומממן ראשי של חמאס וחזבאללה, היה בן מוות. אני מודה לארה”ב ולנשיא טראמפ על פעולתם".

"עם זאת, עלינו להיערך לכך שהאיראנים ושלוחיהם יראו בישראל כתובת קרובה וזמינה לנקמה. יש להאיץ את תכנית מגן הצפון שכבר תוקצבה לפני כשנתיים אך טרם יצאה אל הפועל, ולצד ההגנה האקטיבית של כיפת ברזל והמערכות השונות, להשלים את ההגנה הפאסיבית של מרחבי המיגון בבתי המגורים ומבני הציבור לפני שיהיה מאוחר מידי", דברי פרץ.

כזכור, מפקד 'כוח קודס' של משמרות המהפכה האיראניים הגנרל קאסם סולימאני חוסל הלילה בתקיפה אמריקנית בנמל התעופה בבגדאד, בירת עיראק. יחד עמו חוסל אבו מהדי אל מוהנדס, סגן מפקד המיליציות הפרו איראניות 'אל-חשד א-שעבי', ועוד שורת בכירים בארגוני הטרור הפועלים במדינה מטעם איראן, ביניהם איש ארגון הטרור חיזבאללה בעיראק מוחמד קוות'רני.

אחמד אל-אסדי, דובר המיליציות, הטיל את האחריות על ישראל וארה"ב. "האויב האמריקני והישראלי אחראים להריגתם של אבו מהדי אל-מוהנדס וקאסם סולימאני", אמר. מוקדם יותר הודיעו המיליציות הפרו-איראניות בעיראק כי חמישה מאנשיהן נהרגו יחד עם עוד שני "אורחים חשובים" בתקיפה אווירית אמריקנית. על פי המיליציות, אחד ההרוגים הוא אחראי קשרי החוץ של ארגון הגג של המיליציות "אל חשד א-שעבי", מוחמד רדא א-ג'אברי.

לפי דיווחים בכלי תקשורת ערביים, האירוע התרחש לאחר ששלוש קטיושות נורו לעבר כוחות של הקואליציה הבין-לאומית ופגעו סמוך למסוף המטענים בנמל התעופה הבין-לאומי של בגדד – דבר שהוביל לפציעתם של כמה בני אדם ולשריפת שני כלי רכב. מדיווחים מזירת האירוע ומהטלוויזיה בעיראק, עולה כי 7 אנשים נהרגו בהפצצה, בין ההרוגים 5 חברי מיליציה ו-2 נוספים שזהותם טרם התבררה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גנץ הציני. איזה רמז עבה אתה רומז כאן ורוצה להראות לכולם שאתה יודע ועל הדרך לעקוץ אחרים. קצת אחריות למילים שאתה מוציא מהפה כי באמת זה לא עניין של קואליציה ואופוזיציה.

פתאום לפיד מברך את טראמפ אחריי שהמפלגה שלו רצתה שהילרי תנצח וחתמה על מכתב שקורא לטראמפ נאצי וגזען.

גנץ נכשל כמנכל חברה

גנץ נכשל כמנכל חברה בישראל

רק ליברמן חזק יביא לישראל חזקה!

עכשיו מר גנץ המטורלל ואיווט שני מפקדים אומללים בונים קריירה מחיסולו של סולימני . מה מבינים שני ההזויים הללו שהחלישו את צה"ל והכניסו בו מורך ופחד .תתביישו שני אוכלי חינם שנבנים משמועות

אכן קשה להבין למה ישנם אנשים שמעדיפים לראות אדם שקורא שלטים כראש ממשלה על פנח ביבי

עם ישראל הוא עם אחד, וצריך לכבד את השני ולא לפלג

עכשיו טוב לך כי ליברמן ב"ה לא מוביל ומנהיג רק מצהיר חיסול הניה 24 שעות חחח רק אל תתפלל שיהיה חזק יותר כי מספיק הרס בקצת חוזק שכבר היה לו. כדי שיהיה לך טוב ממליץ. לך ולכל בוחריו להמלט מאיווט וחבריו מפלגי ומשניאי הציבור והדת!!
סתם. פלא איך לפיד מברך את טרמפ הרי ביבי בצד זה??
גנץ! לך תלמד קצת אנושות וגם קצת לדבר! ובכלל הייתי ממליץ ניתוח לדרכי נשימה!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture